×
BEAUTY IS
IN SIMPLICITY

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این مقاله چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




معرفی و خرید گاز گاگنا

در این مقاله از سایت سینا ایرانی زاده درباره تجهیزات داخل کمد اتاق خواب توضیح دادیم همراه ما باشید.

اجاق گاز ها همواره به عنوان یکی از اصلی‌ ترین لوازم آشپزخانه شناخته می‌شوند و سابقه استفاده از آن‌ ها به سال‌ ها قبل بازمی‌گردد. امروزه انواع مختلفی از اجاق گاز ها بسته به نیاز مشتریان تولید می‌شوند. اجاق گازهای شعله‌ ای، صفحه‌ ای، شیشه‌‍ ای و... از انواع اجاق گاز های موجود در بازار هستند که هر یک مزایا و معایبی دارند. وجود یک اجاق گاز خوب و باکیفیت در هر منزلی ضروری است. بنابراین توجه به ویژگی‌ ها و البته توجه به برند یک اجاق گاز در هنگام خرید می‌تواند تا حد زیادی خیال مشتریان را از بابت کیفیت محصول راحت کند. بر این اساس در این مقاله قصد داریم تا به معرفی یکی از محصولات بهترین برند های تولید کننده اجاق گاز و لوازم خانگی گاگنا یعنی، گاز گاگنا بپردازیم.


معرفی برند گاگنا و محصولات آن

برند گاگنا یکی از برندهای بسیار قدیمی و به ثبت رسیده در کشور آلمان است که از سالیان دور تا به امروزه محصولات بسیار مختلفی را تولید و بازار عرضه نموده است. این برند از سال 1961 به عنوان یک برند اختصاصی تولید لوازم خانگی معرفی شد که محصولات آن در بسیاری از کشورهای جهان به فروش می‌رسند.

تنوع تولیدات برند گاگنا و همچنین کیفیت بالای محصولات، این برند را به عنوان یک برند معتبر در دنیا معرفی نموده است. یکی از پر طرفدار ترین محصولات برند گاگنا، گاز گاگنا است که به دلیل برخورداری از کیفیت فوق العاده همواره مورد توجه کاربران قرار گرفته است. طراحی خاص و ویژه اجاق گاز های گاگنا سبب شده است تا استفاده از آن‌ ها در محیط آشپزخانه، زیبایی آن محیط را به صورت چشم‌گیر و خیره کننده‌ ای افزایش دهد.

علاوه بر اجاق گازها، برند گاگنا در زمینه تولید محصولات دیگری همچون انواع فر گاگنا ، مایکروفر و مایکرو ویو ها و همچنین سایر لوازم آشپزخانه از قبیل یخچال، سینک ظرفشویی و ... نیز فعالیت می‌کند. گاز گاگنا از محصولات منتخب این برند است که در ادامه با جزئیات بیشتری در مورد آن آشنا خواهیم شد.


گاز گاگنا




معرفی گاز گاگنا

همان طور که عنوان شد، محصولات مرتبط با پخت و پز در آشپزخانه یکی از معروف‌ ترین محصولات برند گاگنا را تشکیل می‌دهند. هود گاگنا، گاز گاگنا، انواع فر و مایکروفر محصولاتی از این قبیل هستند.

برند گاگنا اولین بار در سال 2008 شروع به تولید اجاق گاز گاگنا نمود. البته منظور از این اجاق گاز یک اجاق معمولی نیست. اجاق گازهای تولید شده توسط این برند در سال 2008 به صورت هم سطح با سطوح آشپزخانه ساخته شدند. تولید این محصولات با دقت و ظرافت خاصی همراه است و همواره فضای خیره کننده‌ای به آشپزخانه می‌بخشد. باید توجه داشت که اجاق گازهای برند گاگنا در طرح‌ های متنوعی ساخته می‌شوند و این نیاز و سلیقه کاربر است که در انتخاب محصول تأثیر گذار خواهد بود.

گاز صفحه‌ای گاگنا تنها یک اجاق گاز معمولی نیست؛ این محصول بخشی از طراحی حرفه‌ای محیط و فضای داخلی آشپزخانه را بر عهده دارد. سری 400 و سری 200 دو سری معروف از سری محصولات گاز گاگنا محسوب می‌شوند. سری 400 و سری 200 هر دو از اصل استثنایی گاگنا پیروی می‌کنند که با بصیرت طراحی شده و توسط افراد حرفه‌ای با مهارت سر هم می‌شوند.

انواع گاز گاگنا از محصولات بسیار لوکس موجود در بازار محسوب می‌شوند که ویژگی‌ های بسیار خاص و کیفیت بسیار بالایی در اختیار قرار می‌دهند. اجاق گاز گاگنا، جز اولین پیشنهادات هر فروشنده به مشتریان مشکل پسند و دقیق در هنگام خرید است.


انواع گاز گاگنا

در قسمت قبل نیز اشاره کردیم که سری 200 و سری 400 دو سری پرطرفدار از اجاق گاز های گاگنا هستند. در این قسمت به اختصار به معرفی ویژگی‌های هر یک از این دو سری اشاره خواهیم کرد.


گاز گاگنا سری 200:

محصولات این سری در ابعادی بین 12 تا 36 اینچ طراحی و تولید شده‌اند. بسته به فضای آشپزخانه می‌توان اجاق گاز مورد نظر را تهیه کرد. این سری شامل کنترل‌های روشن مشکی برای گزینه‌های مدولار Vario یا یک صفحه قابل جابه‌جایی مشکی مستقل است.


گاز گاگنا سری 400:

اجاق گازهای سری 400 عموماً برای آشپزخانه‌های بزرگ با فضای باز طراحی شده‌اند. اجاق گازهای این سری جذابیت محیط آشپزخانه را به صورت کاملاً چشمگیر تحت تأثیر قرار می‌دهند. سایز محصولات این سری از 15 تا 36 اینچ متفاوت است و اغلب در تعدا شعله‌ها نیز با یکدیگر تفاوت خواهند داشت. برای نصب این محصولات می‌توان گیره‌های کنترل روشن فولاد ضد زنگ را می‌توان روی سطح پیشخوان عمودی یا جانبی نصب کرد.


ویژگی‌ ها و نکات خرید گاز گاگنا

گاز گاگنا که در انواع مختلفی تولید می‌شود، ویژگی‌ های بسیار منحصربه‌فردی نیز در اختیار قرار می‌دهد که کاربر را نسبت به استفاده از آن ترغیب میکند. به طور مثال اغلب نمونه اجاق گاز های گاگنا قابلیت تنظیم کامل سطح قدرت الکترونیکی در 12 سطح را در اختیار قرار می‌دهند که در جای خود بی‌نظیر خواهد بود. اندازه و شدت میزان شعله، کاملاً دقیق و قابل تکرار خواهد بود. اشتعال سریع اتوماتیک و کنترل الکترونیکی شعله با احتراق مجدد اتوماتیک از دیگر ویژگی‌ های مهم اجاق گازهای گاگنا به شمار می‌رود که همواره مورد توجه کاربران واقع شده است.

جنس حلقه‌های مشعل در انواع اجاق گاز های شعله‌ ای گاگنا برنجی است که در برابر حرارت مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد. یکی از مواردی که کاربران همواره نسبت به آن دغدغه‌ هایی دارند، میزان ایمنی اجاق گاز است. در مورد گاز گاگنا عملکرد های مختلفی برای ایمنی هر چه بیشتر محصول در نظر گرفته شده است. نظارت الکترونیکی شعله با احتراق مجدد اتوماتیک.، نشانگر گرمای باقیمانده و خاموش کردن ایمنی از ویژگی‌های در نظر گرفته شده برای افزایش ایمنی محصول محسوب می‌شوند.

سخن پایانی

محصولات برند گاگنا و به خصوص گاز گاگنا جز لوکس‌ترین و به روزترین محصولات موجود در بازار هستند که قابلیت نصب به صورت توکار را در اختیار قرار می‌دهند. در ساخت و تولید این محصولات از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا بهره گرفته شده است. محصولات گاگنا همواره به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای معرفی به افراد خاص پسند محسوب می‌شود. به کارگیری اجاق گازهای گاگنا در آشپزخانه‌های مدرن جلوه خاصی به محیط می‌بخشد. دقت در هنگام خرید و همچنین خرید از طریق فروشگاه‌های معتبر می‌تواند رضایت استفاده از محصولات گاگنا را چند برابر کند.



گاز گاگنا



مطالعه بیشتر

REQUEST AND INITIAL VISIT

درخواست بازدید اولیه

جهت بازدید و برآورد هزینه خود توسط کارشناسان حرفه ای ما، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.