×
BEAUTY IS
IN SIMPLICITY

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این مقاله چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




بررسی گاز نف

در این مقاله از سایت سینا ایرانی زاده درباره گاز نف توضیح دادیم همراه ما باشید.

شرکت بزرگ تولید لوازم خانگی نف، اولین‌بار در سال 1877 میلادی در آلمان در شهر برتن توسط کارل آندرون نف نیز نهاده شد. این کمپانی آغاز کار آن با تولید اجاق گاز بود و در سال 1975 میلادی اولین مایکرو ویو توکار توسط نف نیز تولید شد و وارد عرصه لوازم خانگی شد.برند نف را می‌توان یکی از بهترین برند های موجود در بازار بدانیم. محصولات این برند تحت لیسانس برند مطرح و مشهور آلمانی بوش طراحی و تولید می‌شوند و کارخانه اصلی آن در ترکیه قرار دارد. در واقع می‌توان این گونه بیان کرد که بوش محصولات لاکچری و کمی‌ گران‌تر خود را تحت عنوان نف وارد بازار می‌کند. از این رو در بررسی گاز نف این انتظار می‌رود که علاوه بر کیفیت همیشگی برند بوش شاهد زیبایی خاصی باشیم.

به طور کلی، گاز نف در ایران یک محصول نسبتاً گران محسوب می‌شود. این گازها عمدتاً به صورت رومیزی طراحی و تولید شده‌اند. انواع گاز نف به صورت صفحه‌ای و فر توکار طراحی شده‌اند که توانسته نظر کاربران عمومی و کاربران حرفه‌ ای را به خود جلب کند.

در کلام ساده گاز نف هم برای خانم‌های خانه بسیار مناسب است و هم کاربران حرفه‌ ای مانند آشپزها و رستوران از آن راضی هستند. این سخن به این معنی است که این گاز از قدرت و کارایی کافی برای پخت و پز برخوردار است. زیرا یک رستوران و یک آشپز به صورت مداوم از گاز استفاده می‌کند. این تداوم در استفاده می‌تواند یک دلیل مهم برای اثبات کیفیت گاز نف باشد.


بررسی کارایی گاز نف

داستان گازهای رومیزی و یا فرهای توکار چند سالی است که در میان کاربران عمومی تبدیل به یک نیاز شده است و تقریبا هر خانه نوساز و تازه ساختی از این نوع گازها استفاده کرده است. اما این استفاده بالا در مدت زمان کوتاه معایب گازهای رومیزی را به خوبی نشان داده است. این معایب به صورت عمده مربوط به قدرت و کارایی این گازهاست.

بسیاری از کاربران، مخصوصاً کاربران خانگی معتقدند که قدرت حرارت گازهای رومیزی کم است و در موقع استفاده از چند شعله به صورت همزمان این قدرت کم و کمتر می‌شود. این در حالی است که فر گاز های معمولی قدرت خوبی به صورت مستقل داشتند.

از طرف دیگر برخی از کاربران خانگی و حتی حرفه‌ای معتقدند که قدرت تحمل گازهای رومیزی بسیار کم است و در استفاده مداوم یا استفاده سنگین از آن احتمال شکستن و خرابی گاز وجود دارد.

حال سوال اصلی این است که آیا این مسئله در مورد گاز نف نیز صادق است؟ این گاز زیر نظر مستقیم برند بوش طراحی و تولید می‌شود. اگر شما برند بوش را نمی‌شناسید باید بگوییم که این برند با کیفیت‌ترین برند در جهان شناخته می‌شود. بوش هیچوقت کیفیت را فدای سود نکرده است و همیشه در این امر پیشتاز بوده است. با این حساب انتظار می‌رود که گاز نف از کیفیت بالایی نسبت به نمونه‌های مشابه داشته باشد.

واقعیت هم این چنین است. جنس نشکن گاز نف باعث شده است عملاً تحمل فشار بالاتری داشته باشد و تقریبا تحت هیچ فشاری گاز نف نشکند. در واقع گزارش‌های شکستگی و خرابی در گاز نف بسیار کم بوده و به اندازه‌ای نیست که بتوان به آن اتکا کرد. از طرف دیگر در طراحی گاز نف سعی شده است که اکسیژن بیشتری به شعله تزریق شود و از طریق آن قدرت شعله افزایش پیدا کند. از این رو شعله‌های گاز نف بسیار تیز و قدرتمند هستند و بدون اغراق می‌توان آن‌ها را پرقدرت‌تر از فرگازهای عادی بدانیم.


گاز نف




گاز نف تلفیقی از زیبایی و کارایی

اما همان طور که در ابتدا بیان کردیم برند معتبر بوش از نام نف برای تولید محصولاتی نسبتا گران و لاکچری‌تر استفاده می‌کند. از این رو انتظار می‌رود که گاز نف به جز کیفیت از زیبایی و کارایی بالاتری برخوردار باشد.

گاز نف معمولاً به نوعی طراحی می‌شود که صفحه‌ای یک دست داشته باشد. این صفحه بنا به سلیقه مشتری می‌تواند به رنگ‌های سیاه، سرمه‌ای یا سفید باشد. رگه‌ های زیبا که شعله‌ ها را به دستگیره‌ های آن‌ها وصل کرده شکوه جالبی به گاز داده است. از طرف دیگر چیزی که در طراحی گاز نف توجه ما را به خود جلب می‌کند سادگی عالی آن است.

در واقع این طراحی مناسب کسانی است که دوست دارند همیشه ساده و شیک به نظر برسند. این طراحی در دکوراسیون‌های سنتی و مدرن کارایی خوبی دارند و شما نگران این مسئله نخواهید بود.

اما از نظر کارایی، گاز نف سعی کرده است که از تجهیزات به روز دنیا استفاده کند و تقریباً تمام امکانات لازم برای آشپزی و حتی بیشتر را در اختیار کاربر بگذارد. امکان کنترل خودکار دمای شعله و توانایی تنظیم دیجیتالی آن از جمله امکاناتی است که می‌تواند هرکاربری را راضی کند.

به نظر می‌رسد بوش در طراحی و کارایی این محصول سعی کرده است مخاطب‌های سخت پسند خودش را راضی نگه دارد. به هر حال بوش دوست ندارد نامش در صنعت لوازم خانگی خدشه‌دار شود.


گاز نف را بخریم یا نخریم؟

به طور کلی می‌توان از تمام چیزی که گفتیم اینگونه نتیجه بگیریم که گاز نف به عنوان یکی از فرزند خلف برند بوش توانسته کیفیت، زیبایی و کارایی خوبی برای کاربران خودش به همراه داشته باشد.

اشتیاق کاربران حرفه‌ای مانند آشپزها برای استفاده از این نوع گازها به نظر می‌تواند مهر تأییدی بر کیفیت و کارایی آن باشد. به نظر می‌رسد که گاز نف تصورات ایجاد شده در مورد گازهای رومیزی را برهم بریزد. به هر حال کیفیت بالا، نشکن بودن صفحه و قدرت غیر قابل وصف شعله‌ ها همه و همه باعث می‌شود گاز نف به عنوان یک گزینه اصلی برای خرید باشد.

اگر دنبال یک آشپزخانه شیک و مدرن هستید که و اگر می‌خواهید فضای کمتری را با کارایی بالاتر تجربه کنید. به نظر گاز نف می‌تواند گزینه مناسبی باشد. به خصوص این که این نوع گازهای رومیزی سازگاری خوبی با انواع دکوراسیون‌های مدرن و سنتی دارد و این می‌تواند یک مزیت بزرگ محسوب شود.

به هر حال در فرهنگ شرقی، آشپزخانه‌ها قلب تپنده خانه محسوب می‌شود. داشتن بهترین و زیباترین امکانات در آشپزخانه می‌تواند کانون خانواده را گرم‌تر کند و شور و هیجانی وصف‌ ناپذیر به آن بدهد. گاز نف این فرصت را به طراحان دکور می‌دهد که زیبایی و کارایی خوبی برای آشپزخانه شما ایجاد کنند. گاز نف به واقع تلفیقی از کیفیت، قدرت و کارایی است.



گاز نف



مطالعه بیشتر

REQUEST AND INITIAL VISIT

درخواست بازدید اولیه

جهت بازدید و برآورد هزینه خود توسط کارشناسان حرفه ای ما، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.