×

معرفی برند‌های لوازم خانگی آلمانی

مقدمه

صنعت لوازم خانگی به دلیل حضور در هر خانه ای در هر جای دنیا، سهم بالایی در گردش اقتصادی همه کشورهای جهان دارد. در این میان آلمان جزو کشور‌های فعال در زمینه تولید لوازم خانگی محسوب می‌شود و لوازم خانگی آلمانی به دلیل نوآوری، طراحی زیبا و کیفیت سهم بالایی از این صنعت را به خود اختصاص می‌دهند که این امر به دلیل استفاده از ماشین آلات دقیق و تکنولوژی پیشرفته آلمان است.

مراحل تولید و بسته بندی این محصولات در کشور آلمان و دیگر کشورها به کمک کارشناسان مجرب و ماشین آلات تخصصی آلمانی انجام می‌شود. در ادامه نگاهی انداخته‌ایم به برترین برندهای لوازم خانگی آلمانی که چشم مشتریان زیادی در فروشگاه‌های لوازم خانگی به دنبال آن‌هاست. هر یک از این برندها طیف وسیعی از محصولات لوازم خانگی و آشپزخانه را تولید می‌کنند که هر صاحب خانه یا رستوران می‌تواند به آشپزخانه خود اضافه کند و از مزایای آن بهره ببرد.

بوش (Bosch)

بوش یک شرکت فناوری است که در سال ۱۸۸۶ توسط روبرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان تاسیس شد. این شرکت از گذشته یکی از پیشگامان صنعت لوازم خانگی بوده و امروزه به عنوان یک برند خوشنام و موفق لوازم خانگی آلمانی محسوب می‌شود که زیبایی و کیفیت محصولاتش زبانزد همگان است و طرفداران بسیاری در سرتاسر دنیا دارد. البته محصولات این شرکت تنها به لوازم خانگی محدود نشده و از قطعات خودرو گرفته تا ابزار و قطعات برق، سیستم‌های گرمایشی و خنک کننده و سیستم‌های امنیتی را شامل می‌شود.

بوش تقریبا همه محصولات مورد نیاز خانه‌های مدرن را تولید می‌کند. در سبد محصولات این شرکت، شما می‌توانید همه چیز از یخچال، فریزر، اجاق گاز، هود، جارو برقی، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی تا قهوه ساز، غذا ساز و ماکروویو را پیدا کنید. بوش یک شرکت پیشرو در حوزه فناوری به شمار می‌رود. لوازم خانگی بوش با هدف بهبود کیفیت زندگی و کمک به حفظ محیط زیست طراحی می‌شوند و کیفیت بالا و قابلیت اطمینان از ویژگی‌های بارز محصولات این شرکت است.

زیمنس (Siemens)

زیمنس یک شرکت غول فناوری آلمانی است که در سال ۱۸۴۷ توسط ارنست فون زیمنس بنیان نهاده شد اما امروزه با تاسیس کارخانه در کشورهای مختلف تبدیل به بزرگ ترین شرکت ساخت ‌و تولید و صنعت اروپا شده است. این شرکت از ابتدای قرن بیستم وارد صنعت لوازم خانگی شد. در دهه‌های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ میلادی رفاه در کشور آلمان در حال گسترش بود و محصولاتی مانند ماشین لباسشویی، یخچال، رادیو و تلویزیون از نشانه‌های این رفاه بودند و در نتیجه، تقاضا برای لوازم خانگی آلمانی زیمنس در این بخش افزایش یافت.

زیمنس در حال حاضر در پنچ حوزه‌ انرژی، صنعت، پزشکی، موبیلیتی و زیرساخت‌های شهری فعالیت می‌کند و علاوه بر لوازم خانگی به تولید تجهیزات مخابراتی، قطار، توربین، تجهیزات پزشکی و دیگر تجهیزات صنعتی می‌پردازد. تولید محصولات لوازم خانگی زیمنس، در سه گروه توکار، مبله و لوازم برقی کوچک است. زیمنس چندین دهه است که به صورت رسمی در ایران فعالیت می‌کند.

جالب است بدانید که دو برند بوش و زیمنس همکاری زیادی با هم دارند و شرکت سرمایه گذاری مشترک BSH را تشکیل داده‌اند که امروزه یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم و تجهیزات خانگی در جهان به شمار می‌رود.

میله (Miele)

میله یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده لوازم خانگی در آلمان است که در سال ۱۸۹۹ توسط کارل میله و راینهارت تسینکان تاسیس شد و هنوز هم به صورت خانوادگی مدیریت می‌شود. اولویت اصلی این شرکت، تولید لوازم خانگی با کیفیت بسیار بالا است؛ به همین دلیل در محصولات خود از قطعات و مواد اولیه درجه یک استفاده می‌کند.

ویژگی مشترک همه لوازم خانگی آلمانی میله، صرفه جویی در مصرف انرژی است. علاوه بر این، دقت بالا در طراحی، تولید و مونتاژ قطعات از جمله مواردی است که می‌توان به آن اشاره کرد. به همین دلیل، محصولات میله سال‌های زیادی بدون مشکل و افت کیفی کار می‌کنند.

امروزه، بسیاری از محصولات مورد نیاز یک خانه مدرن توسط میله تولید می‌شود که از آن جمله می‌توان به محصولاتی چون اجاق گاز، فر، مایکروویو، هود، یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، خشک کن، جارو برقی، اتو و بسیاری از ابزار آشپزخانه اشاره کرد. این شرکت دارای نمایندگی رسمی در ایران نیز هست که یک مزیت مهم محسوب می‌شود.

گاگناو (‎Gaggenau)

گاگناو هاوسگرته (Gaggenau Hausgeräte‎) شرکت لوازم خانگی آلمانی است که در سال ۱۶۸۳ تاسیس شد. گاگناو به عنوان یک برند لاکچری با کیفیت عالی و طراحی زیبا در جهان شناخته می‌شود که علاوه بر لوازم خانگی در زمینه تولید تجهیزات رستورانی نیز فعالیت دارد. همچنین، این برند متخصص در پیشرفته‌ ترین لوازم‌ خانگی توکار است.

گاگناو در زمینه تولید اجاق گاز، فر، مایکروویو، هود، یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و دیگر تجهیزات آشپزخانه فعالیت دارد. در محصولات این شرکت به جزئیات توجه زیادی شده است و به خوبی می‌توانند با آشپزخانه‌های سبک مدرن و سنتی، سازگاری داشته باشند.

لیبهر (Liebherr)

لیبهر یک شرکت صنایع سنگین آلمانی- ‌سوئیسی است که در سال ۱۹۴۹ راه ‌اندازی شد. این شرکت علاوه بر طراحی و ساخت طیف وسیعی از تجهیزات از جمله ماشین‌ آلات کشاورزی، ساخت ‌و ساز و معدنی، موتورهای دیزل و قطعات هواپیما به تولید برخی از لوازم ‌خانگی نیز می‌پردازد.

لیبهر در حوزه لوازم خانگی بیشتر در زمینه تولید یخچال، فریزر و دیگر تجهیزات خنک کننده فعالیت دارد و به ارائه محصولات باکیفیت، نوآوری و تلاش برای حفظ محیط زیست شناخته شده است.

نف (Neff‎)

شرکت لوازم خانگی آلمانی است که در سال ۱۸۷۷ تاسیس شد. نف یکی از مهم‌ترین شرکت‌های تولید کننده لوازم خانگی در اروپاست که همواره محصولات خلاقانه طراحی کرده است. این شرکت در زمینه تولید یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز، فر، مایکروویو، قهوه ساز و دیگر لوازم آشپزخانه فعالیت دارد. نف با ارائه لوازم خانگی با کیفیت جهانی برند خود را در کشورهای مختلف ثابت کرده و با ارائه فناوری‌های جدید در این صنعت موفق به گسترش مشتریان خود شده است.

BEAUTY IS
IN SIMPLICITY

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این مقاله چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




REQUEST AND INITIAL VISIT

درخواست بازدید اولیه

جهت بازدید و برآورد هزینه خود توسط کارشناسان حرفه ای ما، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.