×

تجهیزات داخل کمد اتاق خواب

در این مقاله از سایت سینا ایرانی زاده درباره تجهیزات یونیت کمد توضیح دادیم همراه ما باشید.


تجهیزات یونیت کمد

دکوراسیون و چیدمان منزل نقش به‌سزایی در بهتر شدن حس و حال و روحیه‌ی شما دارد. امروزه پیشرفت تکنولوژی تأثیر چشم گیری در تجهیزات ساختمانی و دکوراسیون داخلی گذاشته است. به‌ کارگیری این تجهیزات جدید و مدرن در جای جای خانه باعث سهولت زندگی امروزی شده است.

یکی از قسمت‌ های مهم و جذاب هر خانه‌ ای اتاق خواب است. بدون شک چیدمان صحیح، استفاده بهینه از فضا، بهره‌گیری از تجهیزات مدرن اتاق خواب نقش مهمی در زیبایی اتاق خواب شما خواهد داشت. تجهیزات اتاق خواب به سه دسته‌ی اصلی تقسیم می‌شوند؛ تجهیزات داخل کمد اتاق خواب، تجهیزات یونیت کمد ، قلاب آویز لباس و یراق تخت خواب. این وسایل و تجهیزات با کاربرد فوق العاده‌ شان نقش مهمی در چیدمان منظم اتاق خواب شما دارند.

در ادامه می‌خواهیم به بررسی انواع تجهیزات اتاق خواب بپردازیم و شما را با کاربرد تجهیزات و اکسسوری حمام و اتاق خواب آشنا سازیم.


تجهیزات داخل کمد اکسسوری جادویی

حتماً شما هم با وجود داشتن کمد دیواری بزرگ و عمیق از کمبود جا و بی‌نظمی ناشی از آن شکایت دارید، ولی نگران نباشید؛ تجهیزات داخل کمد اتاق خواب راه حل این مشکل است. انواع تجهیزات داخل کمد اتاق خواب شامل جا لباسی، جا شلواری، جا جواهراتی، جاکرواتی، جا کفشی داخل کمد، میز اتو ریلی و قلاب آویز هستند. با بکارگیری هر کدام از آن‌ ها می‌توانید به‌ راحتی و بدون دردسر به کشوها و فضای کمدتان نظمی دوباره ببخشید.

به مرور زمان متوجه خواهید شد که نصب هر کدام از این تجهیزات داخل کمد اتاق خواب موجب نظم بخشیدن به وسایل داخل کمد می‌شود و سرعت دسترسی به وسایل را افزایش می‌دهد.


قلاب‌ آویز لباس

یکی از پر کاربرد ترین تجهیزات داخل کمد اتاق خواب قلاب‌ آویز لباس است. این محصول از بی‌نظمی و آشفتگی لباس‌ ها جلوگیری می‌کند. هر کدام از قلاب‌ های جا لباسی معمولاً بین 2 تا 4 عدد آویز دارد. قلاب جا لباسی دارای سوراخ‌ هایی است که باعث می‌شود بتوانیم آن را علاوه بر دیوار در داخل کمد دیواری و پشت درب نیز نصب کنیم. شما میتوانید برای زیبا تر شدن کمد خود از نورپردازی کمد استفاده کنید.


ارگانایزر کمد لباس

یکی‌دیگر از تجهیزات داخل کمد اتاق خواب جا لباسی یا ارگانایزر است. این محصول باعث می‌شود تا شلوار یا لباس شما کاملاً مرتب و منظم در جای خود قرار بگیرد و از بی‌نظمی و آشفتگی کمد شما جلوگیری می‌کند.


جا کفشی ریلی

گاهی وقت‌ ها تعداد زیاد کفش‌ ها ممکن است ما در سازمان‌ دهی آن‌ ها دچار مشکل کند. همان طور که می‌دانیداستفاده از کفش در محیط بیرون باعث آلودگی آن می‌شود. پس باید آن‌ ها در جا کفشی نگهداری کنیم. جا کفشی‌ ها انواع مختلفی دارند. استفاده از جا کفشی ریلی بسیار آسان است و با توجه به طراحی منحصر به فرد آن باعث شلوغی فضای اتاق نمی‌شود.


تجهیزات حمام

همان طور که قسمت‌ های مختلف خانه نیاز به امکانات و تجهیزات مدرن دارد، حمام نیز از جمله بخش‌ هایی است که وجود تجهیزات مدرن در آن لازم و ضروری است. از جمله لوازم حمام شیرآلات، دوش، کابینت، وان، سنگ، کاشی و سرامیک است.

علاوه بر این‌ ها به‌کارگیری اکسسوری حمام نیز نقش بسزایی در زیبایی فضای حمام و سرویس بهداشتی شما دارد. صابون، شامپو، مسواک، خمیردندان، حوله از جمله وسایلی هستند که در حمام بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند و در نظر گرفتن جای اختصاصی برای آن‌ ها امری لازم و ضروری است و اگر جای مناسبی برای ذخیره‌ سازی آن‌ها در نظر نگیرید حمام شما با مشکل کمبود جا و آشفتگی رو به رو خواهید شد.


تجهیزات اتاق خواب



اکسسوری حمام به چند دسته تقسیم می‌شوند:

  • جا حوله‌ ای
  • جای دستمال
  • جای صابون
  • قفسه‌ ها و طبقه‌ های دیواری
  • آویز حوله یا پارچه
  • جای مسواک

قفسه‌ ها و کمد های دیواری حمام به شما کمک خواهند کرد تا دکوراسیون شیک و تمیز داشته باشید و از آشفتگی و بی‌ نظمی رهایی پیدا کنید. این قفسه‌ ها و کمدها با طرح‌ ها و جنس‌ های مختلف در بازار عرضه می‌شوند و شما می‌توانید بسته به رنگ کاشی و سرامیک و سایر اکسسوری حمام خود طرح و رنگ آن را انتخاب کنید.

بسیاری از این قفسه‌ ها و کمد ها از جنس چوب و برخی دیگر از پی وی سی که مقاومت زیادی در برابر رطوبت موجود در فضای حمام دارند. اگر حمام شما فضای کوچکی دارد که نصب کمد یا قفسه در آن امکان‌پذیر نیست؛ می‌توانید از طبقه داخل حمام استفاده کنید. این طبقه‌ها را می‌توان در کنج‌ها یا حتی شکاف‌های موجود در حمام نصب کرد و از کابرد فوق‌ العاده‌ ی آن بهره برد.

جای صابون، جای مسواک، جای دستمال، جای حوله، اویز حوله از دیگر اکسسوری حمام فوق‌العاده پرکاربرد هستند که در سایزها، جنس‌ها و طرح‌های مختلف در بازار موجود هستند.


اکسسوری حمام فانتونی

تجهیزات و اکسسوری یا همان یراق آلات بخش بسیار مهم در صنعت ساختمان سازی محسوب می‌شوند. یکی از بهترین تولید کنندگانی که در حال حاضر در زمینه تولید اکسسوری حمام و تجهیزات ساختمان فعالیت دارد، کمپانی فانتونی است.کمپانی فانتونی در محصولاتی در زمینه‌ی اکسسوری و تجهیزات آشپزخانه، تجهیزات حمام مانند شیرآلات، کمد، روشویی، جای دستمال، جای صابون، در و پنجره و.... ارائه می‌نماید.

وجود نمایندگی‌های بسیار زیاد این کمپانی چینی در سراسر جهان نشان می‌دهد که محصولات این شرکت مورد استقبال کشورهای زیادی قرار گرفته است. ایران نیز با دارا بودن یکی از نمایندگی‌های این کمپانی توانسته از امکانات محصولات این کشور، خصوصاً اکسسوری حمام فانتونی بهره ببرد.

سخن آخر

در دنیا مدرن امروزی پیشرفت تکنولوژی در بخش‌های مختلف زندگی ما تأثیر گذار بوده است. همان طور که در خرید وسایل الکترونیکی مجهز بودن به آخرین فناوری روز دنیا مهم و تأثیرگذار است، هنگام خرید وسایل و تجهیزات خانه هم همین حساسیت‌ها وجود دارد. همه‌ی ما دوست داریم خانه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم با بهترین طراحی، بهترین امکانات و زیباترین تجهیزات ساخته شده باشد. بنابراین انتخاب تجهیزات به کار رفته در سالن پذیرایی یا اکسسوری حمام یا تجهیزات آشپزخانه نیازمند دقت، توجه و صبروحوصله است تا درنهایت محیط زندگی شما لذت بخش، زیبا و شیک به نظر برسد.

توصیه‌ی ما به شما این است که قبل از اقدام به خرید هرگونه اکسسوری و یراق آلات منزل خود با یک شرکت طراحی دکوراسیون داخلی مشورت کرده و از نظرات و ایده‌های آن‌ها استفاده کنید و با محصولات شرکت‌ های مختلف ارائه دهنده تجهیزات ساختمانی آشنا شوید تا بتوانید بهترین محصول را انتخاب نمایید.در آخر از نحوه‌ی اجرا، کیفیت متریال و کار حرفه‌ای اطمینان لازم را به دست آورید.

اگر مایل هستید اطلاعات بیشتری درباره چراغ کمد لباس بدست آورید ما در مقاله های قبلی در اینباره توضیح دادیم به این صفحه مراجعه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تجهیزات یونیت کمد با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مطالعه بیشتر





REQUEST AND INITIAL VISIT

درخواست بازدید اولیه

جهت بازدید و برآورد هزینه خود توسط کارشناسان حرفه ای ما، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.