×

جای قاشق و چنگال استیل و سرامیکی چه مشخصاتی دارد؟

در این مقاله از سایت سینا ایرانی زاده درباره جای قاشق و چنگال سرامیکی و جای قاشق و چنگال استیل توضیح دادیم همراه ما باشید.

هر خانم خانه داری دوست دارد در کدبانوگری یک نمونه کامل باشد. پاکیزگی، چیدمان شیک، نظم و ترتیب وسایل روی کابینت و داخل کابینت ها، پیدا کردن سریع هر یک از وسایل آشپزخانه، تمام این موارد می تواند بر لذت شما از آشپزی و سپری کردن ساعات عمرتان در محیط آشپزخانه یاری رسان باشد.

کابینت های جدید از تقسیم بندی های خوبی برای نظم بخشیدن و چیدمان زیبای قاشق و چنگال و کارد در آشپزخانه برخوردار هستند، اما هنوز نمی توانند رضایت خاطر ما را از نظر نظم و کیفیت کار در آشپزخانه برآورده کنند.

انواع اکسسوری آشپزخانه و قابلیت دسترسی به وسایلی مانند قاشق و کارد با استفاد از تقسیم بندی های موجود در کابینت ها کمتر است، چرا که ما باید بخشی از کابینت را باز کرده و به وسیله مورد نظر دسترسی پیدا کنیم.

در اینجاست که لزوم وجود یک بخش شیک، خوش فرم و زیبا روی کانتر و کابینت بیش از پیش نمو پیدا میکند. با خرید جای قاشق و چنگال استیل و نیز جای قاشق و چنگال سرامیکی میتوانید علاوه بر دسترسی سریع به وسایل مورد نیاز خود، نظم و ترتیب بهتری به وسایل خود در آشپزخانه داده و نیز از زیبایی این وسایل در محیط روی کابینت و کانتر خود بهره مند شوید.


چرا باید جا قاشقی بخریم؟

نظم و ترتیب همیشه باعث آرامش خاطر ما می شود. از سوی دیگر ما دوست داریم در دل خود و نیز در چشم عزیزانمان به عنوان یک فرد خوش ذوق، خلاق و خوش سلیقه به چشم بیاییم. خرید انواع مختلف جا ادویه ای، ظروف نگهداری غذا و نیز جای قاشق و چنگال میتواند در برآورده سازی خواسته های ما مفید باشد.

در خرید هر وسیله ای باید دقت کامل داشته باشید. خرید جای قاشق و چنگال نیز، با وجود سادگی این ابزار، نباید خالی از دقت و فکر باشد. در ادامه به نکاتی که باید به هنگام خرید جای قاشق و چنگال به آن توجه شود می پردازیم:


جنس کالا:

با توجه به جایی که جای قاشق و چنگال را مورد استفاده قرار می دهید، باید جنس خاص آن مکان را انتخاب کنید. اگر می خواهید جای قاشق و چنگال را روی سینک یا روی آبچکان قرار دهید باید جنسی از کالا را انتخاب کنید که نسبت به رطوبت مقاوم باشد.

در این حالت خرید جای قاشق و چنگال استیل پیشنهاد می شود. در حالتی که می خواهید بعد زیبایی و جذابیت جای قاشق خود را به نمایش گذاشته و روی کانتر از آن استفاده کنید، جای قاشق و چنگال سرامیکی می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

در جایی از آشپزخانه که احتمال سقوط وسیله کمتر است، باز هم جای قاشق و چنگال سرامیکی توصیه میشود؛ زیرا زیبایی این وسیله با جنس سرامیکی، بی نظیر خواهد بود.


تعداد:

اغلب وسایل دم دستی ظرفیت شش نفره دارند و برای وسایل مهمان، ظرفیتی بالاتر از 12 نفر در نظر گرفته می شود. بر این اساس اگر می خواهید از جای قاشق و چنگال فقط برای خانواده خود استفاده کنید، نوعی از این وسیله را انتخاب کنید که با تعداد افراد خانواده متناسب باشد.


وزن:

جای قاشق و چنگال سرامیکی نسبت به جای قاشق و چنگال استیل و یا چوبی بسیار سنگین تر است. بنابراین بهتر است به هنگام خرید با توجه به نیاز خود جنس جای قاشق را انتخاب کرده و حتما وزن آن را مد نظر قرار دهید.

برای مثال از جای قاشق و چنگال سرامیکی در داخل کابینت ها بهتر است استفاده نشود، زیرا با وزن زیاد این جای قاشق و چنگال ممکن است فشار بیشتری به لولای کابینت وارد شده و سبب استهلاک آن شود. در این شرایط جای قاشق و چنگال استیل حتما انتخاب خوبی است.


قابلیت شست‌ و شو:

به هنگام خرید جای قاشق و چنگال قابلیت شست‌وشوی این وسایل باید حتماً مد نظر قرار بگیرد، زیرا با ورود ماشین های ظرف شویی به محیط آشپزخانه لزوم دسترسی به جای قاشق و چنگالی که قابل استفاده در این ماشین ها هستند، به شدت احساس میشود.

در این شرایط جای قاشق و چنگال سرامیکی به دلیل جنس شکننده و وزن سنگینی که دارد اصلا نمی تواند گزینه خوبی باشد. جای قاشق و چنگال استیل با وزن سبک و جنس ضد زنگ خود حتما کاربرد خوبی در ماشین های ظرف شویی خواهد داشت.



جای قاشق و چنگال سرامیکی



مشخصه های جذاب جای قاشق و چنگال سرامیکی و استیل

جا قاشق و چنگال سرامیکی معمولاً دارای یک بخش الحاقی از جنس استیل یا بامبو و یا جنس های مرغوب دیگر میشود. این بخش الحاقی برای نگهداری و ثابت ماندن جای قاشق و چنگال سرامیکی روی میز غذا خوری، کانتر و یا کابینت استفاده میشود.

جنس بخش سرامیکی جای قاشق و چنگال به قدری با کیفیت است که هرگز دچار تغییر رنگ و لک شدگی نمی شود. بخش الحاقی قاشق و چنگال سرامیکی همان طور که بیان شد ممکن است از جنس استیل، بامبو و یا هر جنس دیگری باشد.

این بخش الحاقی نیز از کیفیت خوبی برخوردار بوده و دچار پوسیدگی، زنگ زدگی و نیز مشکلات ناشی از استفاده فراوان از محصول نخواهد شد. گارانتی محصول مورد نظر، تضمین کننده کیفیت و طول عمر جای قاشق و چنگال سرامیکی است.

درآشپزخانه ها بیشتر جنبه دکوری و شکیل بودن را دارد، به همین دلیل است که روی این نوع جای قاشق و چنگال طراحی های زیبایی انجام میشود. این طراحی های زیبا ما را به استفاده و قرار دادن جای قاشق و چنگال سرامیکی در جاهایی از آشپزخانه که بیشتر جلوی دید است متمایل میکند.

براین اساس اگر علاوه بر نیاز به نظم و ترتیب در آشپزخانه، نیاز داشتید یک بخش خوش فرم و دکوری به آشپزخانه خود اضافه کنید، جای قاشق و چنگال سرامیکی یک پیشنهاد عالی است. بیشترین کاربری جای قاشق و چنگال استیل روی سینک و آبچکان و هر جای بیشتر مرطوب آشپزخانه است. با خرید یک جای قاشق و چنگال استیل و با کیفیت دیگر نگران پوسیدگی و زنگ‌ زدگی این محصول نخواهید بود و از سبکی جای چنگال و قاشق استیل می توانید به خوبی استفاده کنید.

جای قاشق و چنگال استیل بیشتر از نوع سرامیکی آن کاربرد داخل کشو دارد. سبک وزن بودن این محصول دلیلی بر این کاربرد است. یک جای قاشق و چنگال استیل با کیفیت و سبک، محیط روی سینک و داخل کشوی شما را نظم و ترتیب باورنکردنی میدهد.

خرید هر کالایی اگر به خوبی و به طور دقیق انجام شود، حتماً رضایت خاطر فراوانی را برای ما به همراه خواهد داشت. با خرید کالاهایی که می¬توانند به نظم و ترتیب محیط اطراف ما کمک کنند، این رضایت خاطر دو چندان خواهد شد. خرید جای قاشق و چنگال استیل و نیز جای قاشق و چنگال سرامیکی اگر به درستی و مطابق با مکان مورد استفاده آن ها صورت بگیرد، ما دیگر تمایلی به ترک آشپزخانه زیبای خود نخواهیم داشت.

جای قاشق و چنگال سرامیکی برای داخل کشو و کابینت هم طراحی و ساخته میشود؟ جای قاشق و چنگال مناسب برای داخل کشو و کابینت بیشتر از نوع استیل و چوبی است. علت این امر سبکی جای قاشق و چنگال و نیاز به طراحی ظاهری کمتر این نوع محصول است.

کمتر پیش می آید جای قاشق و چنگال داخل کشویی از نوع سرامیکی باشد زیرا ممکن است به کابینت و کشو و حتی خود جای قاشق و چنگال سرامیکی آسیب جدی وارد شود.

چطور اطمینان حاصل کنیم که جای قاشق و چنگال سراامیکی ما تغییر رنگ نخواهد داد؟ با خرید یک برند معروف و شناخته شده که از تضمین کیفیت طولانی برخوردار است، چنین اطمینان خاطری به راحتی به دست می آید.

ما در مقاله های قبل درباره جای حوله حمام توضیح دادیم برای کسب اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید.



جای قاشق و چنگال استیل



BEAUTY IS
IN SIMPLICITY

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این مقاله چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




تجربه و نظر کاربران :

کاربر مهمان : من برای خرید جای قاشق و چنگال استیل از شما کمک گرفتم و مقالتونو خوندم بسیار ممنونم

REQUEST AND INITIAL VISIT

درخواست بازدید اولیه

جهت بازدید و برآورد هزینه خود توسط کارشناسان حرفه ای ما، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.