×

خرید جا دستمال کاغذی آشپزخانه و سرویس بهداشتی

شاید برای اینکه بخواهیم آشپزخانه‌ها یا سرویس‌های بهداشتی قدیمی را به یاد بیاوریم لازم نباشد خیلی به گذشته فکر کنیم. چند سالی که به عقب برگردیم به یاد می‌آوریم که آشپزخانه‌ها چه جاهای تنگ و شلوغی بودند و یا سرویس‌های بهداشتی که چقدر با بهداشتی بودن فاصله داشتند! اما امروزه نگاه‌ها تغییر کرده است. در گذشته شاید چون فکر می‌کردند این مکان‌ها دور از دید دیگران است اصلا به زیبایی آن اهمیت نمی‌دادند، و یا به تمیزی و سلامت خود چندان اهمیتی نمی‌دادند و آن را رها می‌کردند. ولی حالا و از نظر خانم‌های امروزی، زیبایی و جزئیات در همه جای خانه اهمیت بالایی دارد. مطمئناً سلیقه‌های مختلفی برای زیبا سازی فضا وجود دارد و شرکت‌ها و طراح‌های زیادی در این زمینه کار می‌کنند، ولی اصل ثابت شده این است که زیبایی در سادگی است. معمولاً برای طراحی داخلی فضاهایی مثل آشپزخانه و یا سرویس بهداشتی از آیتم‌های مختلفی کمک گرفته می‌شود و تلاش می‌شود تا این آیتم‌ها هارمونی لازم را به فضا بدهند و حس زیبایی را القا کنند. به عنوان مثال از خوشبو کننده‌هایی استفاده می‌کنند که در انواع رایحه‌ها موجود است. از جمله‌ی این آیتم‌های مورد استفاده می‌توان به جای دستمال کاغذی آشپزخانه و حتی جای دستمال سرویس بهداشتی اشاره کرد. آیتم‌های اکسسوری آشپزخانه که شاید در ابتدا چیز‌های ساده‌ای به نظر برسند ولی وسایلی کاربردی هستند و هرشخصی که به سلامت و نظافت اطراف خود اهمیت می‌دهد می‌داند که بودن دستمال کاغذی در هر محیطی به خصوص در سرویس بهداشتی امری ضروری است. حال در ادامه بیشتر با اهمیت آن‌ها آشنا می شویم.

اعمال برخی تغییرات کوچک در دکوراسیون آشپزخانه و یا سرویس بهداشتی شما، می‌تواند تغییرات مثبتی را در نمای کلی و زیبایی این فضا‌ها به وجود آورد. از جمله این تغییرات می‌تواند اضافه کردن یک جا دستمال کاغذی آشپزخانه و جای دستمال سرویس بهداشتی شما باشد. تغییراتی به ظاهر کوچک ولی در عین حال بزرگ!

جا دستمال کاغذی آشپزخانه

همان طور که گفتیم یکی از این تغییرات می‌تواند اضافه کردن یک جا دستمال کاغذی شکیل در آَشپزخانه باشد. امروزه این آیتم در تنوع مدل بالا و رنگ‌های متنوع و همچنین از جنس‌های گوناگون ساخته می‌شود که دست شما را برای انتخاب باز می گذارند ولی نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، هارمونی و هم‌خوانی داشتن این یک جا دستمال کاغذی آَشپزخانه ی شما با سایر آیتم‌هاست.

حتما واقف هستید که معمولاً برای خرید لوازم آشپزخانه یک سبک خاص و یک یا چند رنگ خاص در نظر گرفته می‌شود؛ یا حتی تمامی این وسایل به صورت ست خریداری می‌شوند. مثلا کل سبک یک آشپزخانه می‌تواند سیلور باشد یا تماماً از لوازم چوبی بهره گرفته شده باشد و یا اینکه تم رنگی گرم را داشته باشد، پس صرف این که زیبایی یک جا دستمال کاغذی آشپزخانه به دل شما می‌نشیند نمی‌تواند به تنهایی دلیل قانع کننده‌ای باشد تا آن آیتم را به ست خود تحمیل کنید، چرا که ممکن است این آیتم جدید هارمونی لازم با دیگر وسایل آشپزخانه‌ی شما را نداشته باشد و نه تنها باعث بر هم خوردن یک پارچگی وسایل و نظم آشپزخانه‎ی شما شود، بلکه با قرار گرفتن در این فضای اشتباه دیگر جلوه‌ی سابق را هم نداشته باشد. به طور مثال اگر سبک آَشپزخانه‌ی شما مینیمال است و سعی کرده‌اید با سادگی زیبایی بسازید، و از رنگ‌های خنثی استفاده کنید، اضافه کردن یک جا دستمال کاغذی آشپزخانهی چند رنگ با طراحی پیچیده و بعضاً عجیب نه تنها به زیبایی آشپزخانه‌ی شما چیزی اضافه نمی‌کند، بلکه زیبایی و نمای خود را نیز از دست می‌دهد. یا مثلاً یک جا دستمال ساده با طراحی حداقلی و رنگ‌های خنثی قطعاً در یک آشپزخانه‌ی پر زرق و برق و شلوغ به چشم نخواهد آمد.

برعکس، این اتفاق ولی می‌تواند زیبایی آشپزخانه‌ی شما را به صورت چشم‌گیری افزایش دهد. یعنی به کار گرفتن یک آیتم زیبا بدون بر هم زدن نظم دیگر آیتم‌ها؛ خواه این آیتم ساده باشد، خواه نه! خوشبختانه امروزه تنوع بسیار زیادی در تولید محصولات دکوری، تزئینی و کاربردی وجود دارد و اگر کمی وقت برای جست وجو در مغازه‌ها و یا حتی سایت‌های مختلف صرف کنید قطعا می‌توانید یک گزینه‌ی مناسب پیدا کنید که از همه‌ی جهات به درد فضای شما بخورد.



جا دستمال کاغذی آشپزخانه



جای دستمال سرویس بهداشتی

آیتم بعدی که می‌تواند تغییر بزرگی و مثبتی در زیبایی فضای سرویس بهداشتی شما ایجاد کند اضافه کردن یک جای دستمال سرویس بهداشتی ساده است. البته که منظور از ساده مدل این جای دستمال نیست، بلکه نفس کار است که به شدت ساده است ولی تأثیری که در زیبایی فضا می‌گذارد شاید به این سادگی‌ها به دست نیاید!

شاید برخی فکر کنند جای دستمال سرویس بهداشتی آیتمی نیست که کسی به آن توجه کند یا تأثیر زیادی در زیبایی داشته باشد، البته شاید هم تا حدودی درست فکر کنند، ولی تلاش دکوراتور‌ها همواره این بوده است زیبایی را با جلب کردن توجه به سمت چیزهایی که معمولاً توجهی به آن‌ها نمی‌شود خلق کنند. به همین خاطر هم طراحی‌های متنوع و بعضاً جالب و مبتکرانه‌ای برای این آیتم انجام می‌دهند که علاوه بر تصاویری که این جا آورده شده، با یک جست و جوی ساده در اینترنت هم می‌توانید از مدل‌های مختلف دیدن کنید و حتی برای ساخت یکی از این جای دستمال سرویس بهداشتی‌ها ایده بگیرید و خودتان دست به کار شوید تا به این شکل خودی هم نشان داده باشید و متفاوت‌تر از سایرین باشید.

جای دستمال در سرویس‌های بهداشتی معمولاً به صورت ست با دیگر آیتم‌ها مثل آتاژور و یا آینه قرار می‌گیرد و متأسفانه اکثراً به یک طراحی ساده و جمع و جور برای این آیتم بسنده می‌کنند و مانور اصلی را روی دیگر آیتم‌ها انجام می‌دهند، ولی اگر کمی حوصله به خرج دهید قطعا می‌توانید جای دستمالی که مطابق سلیقه‌ی شما باشد پیدا کنید.

خب همان طور که مشاهده کردید، مواردی که به آن‌ها پرداخته شد شاید جزء آخرین چیزهایی باشند که افراد سطحی‌نگر برای ایجاد تغییر به آن‌ها فکر می‌کنند ولی حتما تا حالا متوجه شده‌اید که حتی کوچک‌ترین تغییرات هم می‌تواند تأثیرات بزرگی داشته باشد. پس دفعه‌ی بعد که به یک فروشگاه اینترنتی یا یک مغازه‌ی فروش آیتم‌های دکوراسیون سر می‌زنید توجه بیشتری به این جزئیات داشته باشید. البته لازم به ذکر است توجه به جنس محصول نیز حائز اهمیت است و ممکن است به شما محصولی ارائه دهند که تا مدت زمان کوتاهی زیبایی ظاهری را داشته باشد و ایجاد تنوع کند اما به مرور زمان نیز شکل اولیه خود را از دست بدهد و حتی دیگر قابل استفاده نباشد. پس توجه به کیفیت محصول نیز امری بسیار مهم است.

برای اطلاع از قیمت ها با شرکت سینا ایرانی زاده تماس بگیرید.



جای دستمال سرویس بهداشتی



BEAUTY IS
IN SIMPLICITY

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این مقاله چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




REQUEST AND INITIAL VISIT

درخواست بازدید اولیه

جهت بازدید و برآورد هزینه خود توسط کارشناسان حرفه ای ما، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.