×

خرید انواع میز اتو کابینتی و کمدی


آشنایی با انواع میز اتو

میز اتو یکی از وسایل کاربردی و مهم هر خانه‌ ای است که شاید چندان هم به چشم نیاید؛ اما عدم وجود آن اتو کردن را به کاری سخت و طاقت فرسا تبدیل می‌کند و حتی ممکن است موجب کمر درد نیز شود.

میز اتو در مدل و اندازه‌ های مختلفی در بازار وجود دارد و دارای قیمت متفاوتی نیز هست. قیمت میز اتو تا حد زیادی به نوع، امکانات، قابلیت‌ های جانبی، داشتن گارانتی، برند، کیفیت و جنس موادی که در ساخت آن مصرف شده است، بستگی دارد.

هر چه مواد به کار رفته در محصول کیفیت پایین‌ تری داشته باشد و امکانات آن کمتر باشد، میز اتو ارزان‌ تر خواهد بود و در مقابل هر چقدر این موارد بیشتر در ساخت یک میز اتو مورد توجه قرار گرفته باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

برای انتخاب بهترین میز اتو، در ابتدا باید عواملی چون تعداد دفعات استفاده و فضای در دسترس خود را در نظر بگیرید، سپس می‌توانید با توجه به نیازمندی‌ ها و سلیقه خودتان یک مدل را انتخاب نمایید.در این مطلب از سایت سینا ایرانی زاده با خرید انواع میز اتو کابینتی و کمدی آشنا می شوید.


میز اتو تاشو:

میز اتو تاشو رایج‌ ترین نوع میز اتو است. جا به‌ جایی آسان و اشغال فضای کم دلایل محبوبیت این محصول است.


میز اتو تبلت تاپ:

تفاوت اصلی این میز اتو با انواع دیگر پایه‌ های کوتاه‌ تر آن است. طراحی میز اتو تبلت تاپ به گونه‌ ای است که باید روی یک میز قرار گیرد.


میز اتو ثابت دیواری:

این نوع میز اتو می‌تواند روی دیوار ثابت شود و در مواقع عدم استفاده تا شود.


میز اتو کابینتی یا کمدی:

بعضی از مدل‌‌ های میز اتو ثابت هستند و قابلیت جا به‌ جایی ندارند. این مدل به میز اتو کابینتی یا کمدی معروف است. در ادامه قصد داریم با جزئیات کامل، این محصول را معرفی کنیم و به بررسی نکاتی بپردازیم که باید هنگام خرید انواع میز اتو کمدی به آن توجه داشته باشید.


معرفی میز اتو کابینتی یا کمدی

میز اتو کمدی در دسته مدل‌ های میز اتو ثابت قرار می‌گیرد و قابلیت جا به‌ جایی ندارد. این محصول که به آن میز اتو کابینتی نیز گفته می‌شود، ساختاری شبیه به جا کفشی یا کمد دارد. در قسمت پایین میز اتو یک کمد و یا کشو تعبیه شده است تا افراد بتوانند وسایل مربوط به اتو، خیاطی یا دیگر لوازم خود را در آن جای دهند.

همچنین، از میز اتو کابینتی یا کمدی می‌توانید برای دکوراسیون اتاق یا سالن پذیرایی منزل خود استفاده نمایید. علاوه بر این، میز اتو کابینتی دارای محلی برای قرار دادن اتو است که به اندازه کافی محکم است و به گونه‌ ای طراحی شده که اتو درست در آن قرار بگیرد و سقوط نکند.

برخی از میز ها جای اتوی میله‌ ای دارند و برخی دیگر صفحه‌ ای هستند. برخی از میز اتو ها دارای امکانات جانبی نیز هستند که در هنگام اتو کردن لباس‌ ها بسیار مفید و کاربردی است. به عنوان مثال، برخی میز اتو ها دارای بخشی به نام ژانت هستند که اتو کشی آستین‌ ها را راحت‌تر می‌کند و یا پریز برقی که داخل میز جاسازی شده تا دیگر نگران فاصله میز تا پریز برق نباشید.

برخی از میز های اتو هم دارای نگهدارنده سیم اتو هستند تا این سیم در حین اتو کشی مزاحمتی ایجاد نکند. میز اتو کابینتی از جنس چوب یا MDF است که به شکل‌ های خاص برش خورده و معمولا با یک ماده خاص ضد آب می‌شود.


کشور سازنده

با اینکه به احتمال زیاد هنگام خرید انواع میز اتو کابینتی با محصولات خارجی زیادی برخورد خواهید کرد؛ اما خوشبختانه در ایران انواع میز اتو کمدی با کیفیت تولید و ساخته می‌شوند که علاوه بر طراحی زیبا و استحکام خوب قیمت مناسبی هم دارند و شما می‌توانید یک میز اتو ارزان و زیبا و کاربردی برای خود تهیه کنید.



خرید انواع میز اتو کابینتی



مشخصات ظاهری، فنی و کاربردی میز اتو کمدی

در قسمت پایین میز اتو کابینتی یک کمد و یا کشو قرار دارد که افراد می‌توانند وسایل و ابزار مورد نیاز خود را در آن قرار دهند. علاوه بر این، شما می‌توانید درون کمد آویز لباس قرار دهید. با انجام این کار می‌توانید لباس گرم را پس از اتو کشی آویزان کنید تا خنک شود؛ چرا که تا کردن لباس گرم موجب چروک ‌شدن لباس می‌‌شود.

این محصول دارای جایگاهی برای اتو و معمولا محفظه‌ ای جهت نگهداری اتو است. همچنین، داری سیم رابط یا پریز برق است و به خصوص در مواردی که میز اتو از پریز فاصله دارد، اتو را می‌توانید به پریز تعبیه ‌شده در میز متصل نمایید و سیم خود میز را به پریز اصلی برق وصل کنید.


مزایای خرید انواع میز اتو کمدی

برخی از مزایای خرید انواع میز اتو کمدی برای کاربران به شرح زیر است:

• میز اتو کابینتی دارای محلی برای قرار دادن اتو است

• امکان قرار دادن لباس‌ های اتو نشده درون کمد وجود دارد

• مقاوم بودن در برابر فشار و سنگینی که در هنگام استفاده با شکستن میز اتو مواجه نشوید

• دارای پلاستیک در قسمت پایه است تا از تکان خوردن میز هنگام اتو کشی جلوگیری شود

• دارای نگهدارنده سیم اتو است که روی میز نصب می‌‌شود و سیم اتو را به آن آویزان می‌کنید تا در هنگام کار سیم اتو مزاحم کارتان نشود

پیشنهاد مطالعه : میز اتو فانتونی 


نکات مهم در هنگام خرید میز اتو

به شما توصیه می‌کنیم که در هنگام خرید انواع میز اتو کمدی به نکات مهم زیر توجه داشته باشید:

• به بودجه خود توجه کنید تا بر اساس آن به بررسی میز اتو ها و مشخصات آن‌ ها بپردازید. برخی امکانات میز های اتو چندان ضروری نیست، اما اتو کشی را ساده‌ تر می‌کند.

• فضای در دسترس خود را هنگام خرید در نظر داشته باشید. اگر فضای کافی در خانه دارید بهتر است از میز اتوی بزرگ استفاده کنید.

• زمان خرید انواع میز اتو کابینتی تنها به ظاهر زیبای آن توجه نکنید، بلکه باید جنس بدنه‌ آن را نیز بررسی کنید. مرغوب و مستحکم بودن بدنه، مقاوم بودن در برابر فشار و سنگینی، کیفیت میز اتو و متریال به کار رفته در آن، اهمیت زیادی دارد.

• بهتر است جنس پارچه روکش نسوز، نچسب و ضد آب باشد. دقت داشته باشید لایه روکش هر چقدر ضخیم‌ تر باشد، بهتر است.

• به عادت اتو کشی خود توجه کنید یعنی در نظر داشته باشید که راحت‌ ترین حالت برای شما کدام است. ممکن است شما تنها با اتو کشیدن در حالت ایستاده راحت باشید که در این صورت باید هنگام خرید انواع میز اتو کمدی به ارتفاع میز اتو هم توجه کنید که متناسب با قد شما باشد. اگر صرفاً با حالت نشسته راحت هستید، باید از میز اتو که ارتفاع کمی دارد استفاده کنید.



خرید انواع میز اتو کمدی



BEAUTY IS
IN SIMPLICITY

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این مقاله چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




REQUEST AND INITIAL VISIT

درخواست بازدید اولیه

جهت بازدید و برآورد هزینه خود توسط کارشناسان حرفه ای ما، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.