×

خرید لولای آرام بند

در این مقاله از سایت سینا ایرانی زاده درباره لولا 110 درجه آرامبند روکار کلیپسی توضیح دادیم همراه ما باشید.

از مهم ترین ابزار هایی که در هر سازه به کار گرفته میشود میتوان به انواع یراق آلات اشاره کرد. یراق آلات وسایلی هستند که ما اغلب آن ها را در زندگی روزمره خود نادیده می گیریم، اما تاثیر این محصولات بر دنیای ما غیر قابل انکار است.

لولا آرام‌ بند و دستگیره های موجود بر روی درهای کابینت تا درب اصلی ساختمان، پایه کابینت ها، جک های به کار رفته در کابینت ها و... تنها نمونه های ساده ای از یراق آلات هستند. امروزه تکنولوژی پیشرفت کرده و کیفیت، تنوع و خلاقیت پا به عرصه دنیای یراق آلات گذاشته است.

فروش محصولات فانتونی توسط کارکنان ما با بهترین کیفیت انجام می شود.


خرید لولای آرام بند

شرکت فانتونی یک برند معروف ایتالیایی است. این شرکت سال هاست که در تولید بهترین کیفیت یراق آلات دنیا مشغول به کار و فعالیت است. کیفیت یراق آلات کابینت فانتونی به قدری قابل اتکا بوده که قادر به کسب چندین گواهی استاندارد بین المللی جهانی شده است. انتخاب محصولاتی با یراق آلات شرکت فانتونی به طور حتم کارایی محصول و کیفیت زندگی ما را تحت تاثیر مستقیم خود قرار خواهد داد.

با گسترش خلاقیت در عرصه تولید یراق آلات، انواعی از یراق آلات مانند لولای آرام بند با تنوع مدل های مختلف مانند لولای آرام بند 110 درجه کلیپسی وارد بازار شده است و نیاز های مشتریان با این ابزار های جدید و تخصصی هر چه بیشتر برآورده می شود.

حال اگر این محصول پرکاربرد را از برند معروفی مانند فانتونی انتخاب کنیم، دیگر هیچ جای شک و تردید در کارایی محصولات خود نخواهیم داشت و چه چیزی بهتر از اطمینان خاطر از خرید یک محصول برای محیطی مانند آشپزخانه می تواند باشد.


معرفی یراق آلات لولا و انواع آن

لولا یکی از یراق آلاتی است که کاربرد فراوان آن را در دکوراسیون و کابینت سازی میتوانیم مشاهده کنیم. لولا ها براساس کاربردی که دارند به دو دسته کلی لولای درب ساختمان و لولای درب کمد و کابینت تقسیم میشوند. برای اینکه بخش درب کابینت که متحرک است به بدنه آن متصل شود، باید یک لولا بین درب و بدنه قرار بگیرد. لولای درب کابینت دو بخش دارد که یک قسمت به درب و بخش بعدی به بدنه کابینت می چسبد.

یک کابینت در آشپزخانه ما وقتی می¬تواند به زیبایی در محیط آشپزخانه قرار بگیرد و به خوبی کمک رسان ما در انجام کار ها باشد که از لولایی باکیفیت و مرغوب در بدنه آن استفاده شده باشد. در واقع انتخاب لولای مناسب برای هر محصولی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، چرا که می تواند به طور مثبت یا منفی کارایی محصول مربوطه را تحت تاثیر قرار دهد. لولا هایی که به کابینت و یا کمد متصل می شوند باید دارای شرایط زیر باشند:

• متناسب با وزن محصول مربوطه (درب کابینت و کمد) انتخاب شوند.

• با طرح سازه یا محصول تناسب کامل داشته باشند.

• طول، عرض و ضخامت لولا با کاربرد آن تناسب داشته باشد.

• جنس لولا با توجه به محیط مورد استفاده آن انتخاب شده و بهترین برند باید جایگزین یراق آلات بی کیفیت شود تا محصول نهایی عمر زیادی داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه : لولا گازور فانتونی 


انواع لولای درب کابینت و کمد

لولای درب کابینت و کمد دارای انواع مختلفی به شرح زیر هستند:

1. لولای ساده

2. لولای گازور (شیشه یا جنس های دیگر)

3. لولای متری

4. لولای لب به لب

5. لولای دو طرفه

6. لولای تزئینی یا فانتزی

7. لولای استوانه ای

لولای گازور یکی از پرکاربرد ترین لولا ها در بازار است که با دو نوع لولای گازور ساده و لولای گازور آرام بند عرضه می شوند. لولای گازور با نام لولای کابینت هم شناخته می شود. جنس لولای گازور از نوع استیل است و زاویه بازشونده 110 درجه دارد. در لولای گازور، پمپ آرام بند نصب میکنند که به باز و بسته شدن آرام کابینت و عدم صدمه وارده به کابینت و وسایل داخل آن کمک می کند. وقتی به لولای گازور، پمپ وصل می شود، نام لولای گازور پمپی یا لولای گازور آرام بند به آن می دهند.


لولا آرام بند روکار کلیپسی 110 درجه برند فانتونی

لولاهای آرام بند یا از جنس آهن هستند و یا جنس استیل دارند. لولای آرام بند که جنس استیل داشته، قیمت گران تری دارد، چرا که دچار پوسیدگی نشده و برای کابینت های زیر سینک و کمد های روشویی کاربرد فوق العاده ای خواهد داشت.

لولای آرام بند به دو دسته لولای آرام بند کلیپسی و لولای آرام بند پایه ثابت تقسیم می شود.

تفاوت این دو نوع لولای آرام بند در این است که کلیپس لولا در لولای پایه ثابت به خود لولا چسبده و از آن جدا نمیشود. چنین اتصالی احتمالا انعطاف پذیری لولای پایه ثابت را نسبت به لولای آرام بند کلیپسی کمتر میکند. یک مشخصه بارز لولای آرام بند کلیپسی 110 درجه فانتونی دارا بودن پایه خطی با رگلاژ در سه جهت است.

لولا آرام بند فانتونی از نوع لولا 110 درجه آرام بند روکار کلیپسی، با وزنی معادل 126 گرم، زاویه بازشونده 110 درجه، کیفیت تضمینی، ضمانت 5 ساله و قطر فنجان لولا به اندازه 35 میلی متر، میتواند بهترین کارایی را برای درب کابینت، کمد و حتی روشویی زیر سینک آشپزخانه شما ارائه داده و با جنس مرغوبی که دارد، سال های سال دوام بیاورد.


خرید لولا آرام‌بند فانتونی

یراق آلات به جزء جدا نشدنی در زندگی ما تبدیل شده اند. لولا آرام بند یکی از همین یراق آلاتی است که باید در خرید آن دقت کرده و یا کابینت ها و کمد هایی را انتخاب کنیم که نوع خوبی از لولا آرام بند با جنس مرغوب روی آن نصب شده باشد. لولا آرام بند فانتونی پشتوانه نام و سابقه شرکت بزرگ فانتونی را با خود به همراه دارد. شرکتی که در تولید «باکیفیت ها» از اولین های بازار است. به نام و سابقه این شرکت اعتماد کنید و در خرید لولای آرام بند فانتونی هیچ تردیدی به دل راه ندهید.

شرکت فانتونی با تخصصی کردن انواع لولاها به تولید لولا 110 درجه آرام بند روکار کلیپسی پرداخته است. این نوع لولا تمام مزایای انواع دیگر لولاها را به همراه مزایای و منافع اضافی خود به خریداران ارائه خواهد داد.

در خرید هیچ برند خوش نامی تردید نکنید و هرگز با این فرض که یراق آلات، محصولات و اجزایی قابل چشم پوشی هستند و میتوان کیفیت متوسط و یا پایین آن ها را خریداری کرد، خود را به پشیمانی بعد از خرید دچار نکنید.

جمع بندی و نتیجه گیری

چطور می توانیم محصولاتی با برند و لولای مناسب با مشخصه های مورد نیاز خود خریداری کنیم؟ شرکت های شناخته شده ای در این حوزه کار می کنند. این شرکت ها به کار طراحی دکوراسیون مشغول بوده و محصولاتی باکیفیت و یراق آلات الحاقی مرغوبی ارائه می دهند. با شناسایی این شرکت ها می توانید از خدمات بی نظیر آن ها برخوردار شوید.

در صورتی که محصول خریداری شده از شرکت هایی باشد که در طراحی و ساخت کابینت و کمد و یا هر وسیله دیگری از اجزای با کیفیت و برند شناخته شده استفاده نکرده باشند، چطور می توانیم به بهبود کیفیت محصول خریداری شده کمک کنیم؟ باز هم به شرکت های شناخته شده در طراحی دکوراسیون مراجعه کرده و برای بهبود کیفیت محصول خود درخواست بدهید. این شرکت ها به طور حتم به جایگزینی اجزای الحاقی و یراقی باکیفیت ازجمله لولا آرام‌ بند فانتونی دست خواهند زد و چیزی بهتر از قبل را به دست خواهید آورد.

برای اطلاعات بیشتر درباره لولا 110 درجه آرامبند روکار کلیپسی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

BEAUTY IS
IN SIMPLICITY

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این مقاله چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




تجربه و نظر کاربران :

کاربر مهمان : محتوا لولا 110 درجه آرامبند روکار کلیپسی عالی بود

REQUEST AND INITIAL VISIT

درخواست بازدید اولیه

جهت بازدید و برآورد هزینه خود توسط کارشناسان حرفه ای ما، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.