×

رگال با جک پایین آورنده آسانسوری

مقدمه

کمدهای بزرگ فضای زیادی را در اختیار ما قرار می‌دهند، منتها تقسیم بندی آن همیشه دردسر ساز است. بعلاوه کمدهایی که ارتفاع زیادی دارند همیشه مقداری از فضای آن‌ها هدر می‌رود. اگر رگال‌های معمولی را خیلی بالا نصب کنیم، در دسترس نخواهند بود، پس چاره چیست؟ قرار دادن یک رگال با جک پایین آورنده آسانسوری کمک می‌کند تا لباس‌ها راحت در دسترس قرار گیرند و از فضای کمد به خوبی استفاده کنیم. برای آشنایی از مزیت‌های این رگال، با ما همراه شوید.

رگال با جک پایین آورنده آسانسوری چیست؟

دستگاهی ساده و کاربردی که برای بالا و پایین بردن یک حامل برای پشتیبانی از آویزهای لباس یا سایر کالاهای آویز داخل کمد استفاده می‌شود. پایه رگال با جک پایین آورنده آسانسوری به بدنه کمد متصل می‌شود. سپس به کمک دو بازوی موازی، میله رگال به صورت آسانسوری پایین و بالا برده می‌شود. دو بازو به حاملی متصل هستند که روی پایه‌ای سوار شده تا امکان چرخش مهیا شود. برای کنترل آن می‌توان به صورت دستی تغییر را اعمال کرد یا اگر از مدل‌های پیشرفته‌تر باشد، شامل یک دستگاه گیرنده کنترلی از را دور می‌شود.

همه ما از کمدهای با فضای زیاد و باز لذت می‌بریم. حتی هنگام خرید برنامه ریزی می‌کنیم کدام وسیله را کجا قرار دهیم و لباس‌ها را چطور دسته بندی کنیم. منتها کمدی‌های بلند، فضای خالی زیادی دارند. اغلب اوقات قرار دادن لباس‌ها در بالاترین رگال، ممکن است دور از دسترس باشد. رسیدن و برداشت لباس‌ها نیز دردسرساز است. رگال با جک پایین آورنده آسانسوری وسیله‌ای است که کمک می‌کند تا از حداکثر فضای کمد خود به بهترین نحوه استفاده کنید.

مزایای استفاده از رگال با جک پایین آورنده آسانسوری

• از بهترین مواد و گیره‌ها ساخته می‌شود.

• امکان دسترسی به لباس‌ها را آسان‌تر می‌کند.

• مانع از هدر رفتن فضای کمد می‌گردد.

• می‌توان آن را در ارتفاع دلخواه تنظیم کرد.

• بازوها به راحتی رگال را پایین و بالا می‌برند.

• می‌تواند تا وزن چندین لباس را تحمل کند.

• امکان کنترل آن با دستگاه گیرنده ممکن است.

• به منظم سازی کمد و لباس‌ها کمک بزرگی می‌کند.

• و...

نحوه کار رگال با جک پایین آورنده آسانسوری

همان طور که متوجه شدید رگال با جک پایین آورنده آسانسوری شامل یک لوله چوب رخت، دو عدد بازویی، چرخ دنده، گیره و کنترل کننده می‌شود. دو بازوی چرخان با زاویه 90 درجه باز و بسته می‌شوند. سپس، برای بالا بردن لباس‌ها روی بازوی اصلی قرار می‌گیرند. حامل که شامل یک لوله محکم و مقاوم می‌شود، محلی مناسب برای آویز لباس و اشیا فراهم می‌کند. موتور دستگاه لوله را همراه با بازوها و تسمه‌هایی که به آن متصل هستند، بالا و پایین می‌آورد؛ به همین سبب به آن رگال با جک پایین آورنده آسانسوری گفته می‌شود.

برخی مدل‌ها می‌توانند تا وزن 30 کیلوگرم را نیز تحمل کنند. همچنین لوله رگال به صورت تلسکوپی است. به این معنا که کمد شما هر عرضی که داشته باشد می‌توانید از این رگال با جک پایین آورنده آسانسوری استفاده کنید. لوله به صورت تلسکوپی باز می‌گردد و در ابعاد دلخواه شما تنظیم می‌شود.

شاید تصور کنید حرکت آن باید با صدای زیادی همراه باشد، یا موتور آن سر و صدای زیادی ایجاد کند. در حالی که بسیار آرام عمل پایین آوردن رگال صورت می‌گیرد. دیگر در میانه شب نگران بیدار کردن کسی نخواهید بود. مدل‌هایی که دارای موتور و گیرنده از راه دور هستند، کمترین صدای ممکن را ایجاد می‌کنند. همچنین، بسیار هوشمندانه طراحی شده‌اند. آن‌ها با کوچکترین چیزی که برخورد کنند متوقف می‌شوند. به گونه‌ای مهندسی شده‌اند تا هنگام پایین آوردن لباس‌ها، ایمنی را به حداکثر برسانند. به طبع چنین مدل‌هایی هزینه بالاتری به همراه خواهند داشت. منتها نگران نباشید، مدل‌های مختلفی در بازار موجود است و با بودجه‌های مختلف می‌توان آن‌ها را تهیه نمود.

انواع و مدل‌های رگال با جک پایین آورنده آسانسوری

برخی مدل‌های رگال با جک پایین آورنده آسانسوری ابعاد مشخص و ثابتی دارند. در این حالت باید پیش از خرید، ابعاد کمد خود را بررسی کرده و به‌دست آورید. این مدل‌ها پایه‌های بزرگتری نیز دارند و باید قبل از نصب محل آن‌ها را در نظر داشته باشید. می‌توانید از یک نصاب برای نصب آن کمک بگیرید. نصاب در محل حاضر شده و نسبت ارتفاع و چرخ بازوها را در نظر خواهد گرفت. سپس محل پایه‌ها را بر روی دیواره کمد اندازه گیری کرده و مشخص می‌کند در چه محلی باید نصب شود. در این مرحله دقت بالایی باید اعمال شود. چرا که اگر پایه‌ها در یک سطح نباشند، ممکن است رگال به دیوارهای کمد بر خورد کند و همچنین نتیجه نهایی کج باشد. کج بودن رگال نصب شده علاوه بر آنکه زیبایی کمد شما را به‌هم می ریزد، باعث می‌شود تا وزن لباس‌ها به یک سمت قرار گیرد و این عدم تعادل وزن برای رگال در طولانی مدت، اشکال ایجاد خواهد کرد.

مرتب سازی آسان و راحت کمد لباس‌ها توسط رگال با جک پایین آورنده آسانسوری

اگر قصد دارید تا صاحب کمدی مرتب و منظم شوید، نصب رگال با جک پایین آورنده آسانسوری به شما کمک خواهد کرد. رگال با جک پایین آورنده آسانسوری در انواع و اقسام مدل‌ها ساخته می‌شود؛ از مدل‌های فانتونی گرفته تا هوشمند و الکتریکی. به کمک آن‌ها مشکل هدر رفتن فضای کمد از بین خواهد رفت و به جای اضافه نمودن چند کمد اضافه، از یک کمد بیشترین استفاده را خواهید کرد. همچنین دیگر نگران کمبود فضا برای خرید لباس نخواهید بود. همواره فضایی کافی برای اضافه کردن لباس‌های متنوع خواهید داشت.

نتیجه گیری و جمع بندی

کمدهای دیواری شیک و زیبای خود را به یک رگال با جک پایین آورنده آسانسوری مجهز کنید تا بیشتر استفاده را از فضای داخلی آن ببرید. رگال با جک پایین آورنده آسانسوری در بالاترین نقطه ممکن نصب می‌شود و بازویی‌ها رگال را پایین می آورند تا شما به راحتی لباس‌های خود را منظم و مرتب آویزان کنید. سپس، با فشردن دکمه یا گیرنده، بازویی‌ها بسته می‌شوند و لباس‌ها در فضای بالای کمد قرار خواهند گرفت. استفاده از آن بسیار آسان است. از آنجایی که ممکن است هزینه زیادی برای خرید آن صرف کنید، بهتر است از یک نصاب برای نصب آن کمک بگیرید تا هزینه اولیه شما با یک نصب اشتباه از بین نرود. با این حال در طولانی مدت مشاهده می‌کنید چقدر فضای بیشتری در اختیار خواهید داشت و در مرتب سازی کمد چقدر به شما کمک خواهد کرد.

BEAUTY IS
IN SIMPLICITY

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این مقاله چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




REQUEST AND INITIAL VISIT

درخواست بازدید اولیه

جهت بازدید و برآورد هزینه خود توسط کارشناسان حرفه ای ما، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.