×

سقف کناف و سقف کاذب

مقدمه

گذز زمان در هر عرصه‌ای باعث پیشرفت تولیدات مورد استفاده در آن عرصه شده است. ساختمان سازی و طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی نیز از جمله صنایعی است که هر ساله شاهد پیشرفت‌های زیادی در روند استفاده از متریال و نحوه اجرای آن‌ها هستیم. یکی از تولیدات بسیار عالی و جذابی که مزیت‌های زیادی را نیز با خود به همراه آورده است، سقف کاذب است.

این نوع سقف در انواع مختلفی مانند سقف کناف اجرا شده و مزیت‌های بسیار زیادی به خانه‌های امروزی می‌بخشد. البته شایان ذکر است که در چنین مصالحی اهمیت نحوه صحیح طراحی و اجرا بسیار زیاد بوده و تجربه و تخصص، مهم‌ترین عامل در اجرای هر چه بهتر این موارد است. در ادامه این مقاله سعی داریم شما را با جزئیات دقیق‌تری درباره سقف کاذب و سقف کناف آشنا کرده و خدمات اجرای دقیق و بی نقص این سقف را نیز به شما معرفی کنیم.

سقف کاذب چیست؟

سقف‌های اصلی اجرا شده در ساختمان‌های امروزی سقف‌های بسیار ساده‌ای هستند که معمولا جذابیتی برای ساکنین خانه ایجاد نمی‌کنند. همچنین طرح‌های گچ‌بری ساده اجرا شده روی آن‌ها نیز به قدری جذابیت ندارد که کاربران را به سمت استفاده از این نوع سقف‌ها هدایت کند. سقف کاذب محصولی است که زیر سقف اصلی خانه شما قرار گرفته و امکان ایده پردازی با طرح‌های متنوع روی آن وجود دارد. این مهم باعث می‌شود تا شما زیبایی و جذابیت بالایی را روی سقف خانه خود داشته باشید. این نوع سقف در حین اجرا به دیوارهای اصلی و سقف اصلی ساختمان متصل شده و در دید کاربر نمی‌توان تفاوتی میان آن و سقف اصلی خانه مشاهده کرد.

از انواع متریال مختلفی برای ساخت آن استفاده می‌شود و همچنین روش‌های مختلفی برای اجرای آن نیز وجود دارد. یکی از پرچالش‌ترین و اصلی‌ترین موارد برای داشتن یک سقف کاذب عالی و بی نقص، اجرای عالی آن است. اجرای این نوع سقف‌ها نیاز به تجربه زیادی داشته و اشتباه در این اجرا می‌تواند منجر به به هم خوردن هارمونی سقف با سایر متریال به کار رفته در ساختمان شود.

مزایای سقف کاذب در خانه‌های امروزی

زیبایی و جذابیت‌های ظاهری را شاید بتوان به عنوان اصلی‌ترین مزیت و دلیل استفاده از انواع سقف کاذب مانند سقف کناف دانست. اما زیبایی این سقف‌ها همه چیز نیست. اجرای این نوع سقف‌ها روی سقف اصلی خانه مزیت‌های زیاد دیگری را نیز برای خانه شما ایجاد می نماید که لازم است اشاره‌ای به آن‌ها نیز داشته باشیم.

مهم ترین مزیت‌های اجرای سقف کاذب در خانه به شرح زیر است:

• اجرای ایده‌های جذاب و زیبا روی سقف کاذب به مراتب ارزان‌تر و کم هزینه‌تر از سقف اصلی خانه است.

• امکان اجرای طرح‌های بسیار شیک و همسو با دکوراسیون خانه با این نوع سقف وجود دارد.

• متریال مورد استفاده در این نوع سقف، عایق بسیار خوبی برای صورت و دما است و مانع از به هدر رفتن انرژی خانه می‌شود.

• امکان نصب بسیار سریع برای این نوع سقف نیز در خانه‌های امروزی وجود دارد.

• در صورت بروز هر گونه ایراد، امکان ترمیم سریع آن وجود دارد.

• اجرای این نوع سقف باعث بالاتر رفتن کیفیت زندگی در خانه می‌شود.

• استفاده از این نوع سقف می‌تواند روی قیمت خانه‌های امروزی تاثیر مثبتی داشته باشد.

• امکان پوشش تمام ایرادات و نقص‌های سقف اصلی با این نوع سقف در خانه‌ها وجود دارد.

سقف کناف چیست؟

سقف‌های کاذب با استفاده از متریال متنوع و همچنین روش‌های مختلفی ساخته و اجرا می‌شوند. کناف یک از متریال اصلی و محبوب به کار گرفته شده روی این نوع سقف‌ها است که از سال‌ها قبل محبوبیت خود را در میان کاربران تثبیت کرده است. زیبایی بالا و مزیت‌هایی مانند سرعت اجرای بالا و امکان اجرای ایده‌های بسیار جذاب، مواردی هستند که باعث شده تا سقف کناف امروزه تبدیل به یکی از اولویت‌های اصلی کاربران شود.

هزینه اجرای سقف کاذب و سقف کناف

هزینه اجرای این نوع سقف‌ها به شرایط مختلفی بستگی دارد. نوع طرح اصلی، مهم‌ترین عامل تعیین کننده در هزینه این نوع سقف‌ها است. اما اگر بخواهیم مقایسه ساده‌ای از هزینه اجرای این نوع سقف‌ها با سقف‌های گچبری قدیمی داشته باشیم، به تفاوت‌های بسیار فاحشی خواهیم رسید. هزینه در این نوع سقف به دو عامل مهم مصالح و دستمزد برمی‌گردد. مصالح مورد استفاده در انواع سقف کاذب مانند سقف کناف مشخص بوده و بازار تعیین کننده قیمت این محصولات است. درباره دستمزد نیز شرایط به نحوه اجرای سقف بستگی دارد. یکی از اصلی‌ترین خدمات سایت ما، اجرای دقیق و عالی این سقف‌ها با قیمت منصفانه و منطقی است.

اهمیت طراحی و اجرا در سقف کناف

سقف کناف یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین انواع سقف کاذب است. کیفیت این نوع سقف به دو عامل مهم بستگی دارد که نبود هر یک، مانع از اجرایی شدن دقیق آن خواهد شد. طراحی و اجرا دو عاملی هستند که اهمیت بسیار زیادی در کیفیت این نوع سقف‌ها دارند. استفاده از خدمات سازنده و طراح باسابقه، باتجربه و کاربلد می‌تواند تفاوت فاحشی در کیفیت این نوع سقف‌ها در خانه شما ایجاد نماید. از این رو توصیه می‌کنیم که هرگز برای این منظور انتخاب اشتباهی نداشته و از افراد باتجربه برای انجام این کار کمک بگیرید.

ترکیب دکوراسیون داخلی و سقف کاذب با اجرای عالی

تیم حرفه‌ای طراحی و اجرای ما اکنون بعد از سال‌ها تجربه اندوزی در زمینه طراحی و اجرای انواع دکوراسیون‌ها مانند سقف کاذب و سقف کناف در خانه‌های امروزی، گنجینه‌ای از ایده‌های جذاب و فوق العاده را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد که با دیدن آن‌ها می‌توانید از میان انبوهی از موارد، انتخاب خود را انجام دهید.

این خدمات تنها به اجرای این سقف‌ها محدود نشده و تمام جوانب اعم از متراژ منزل، نوع مدل سقف مناسب و البته تناسب آن‌ها با دکوراسیون داخلی نیز در این خدمات، مورد توجه قرار می‌گیرند. کاربرانی که به دنبال یک اجرای بی‌نقص و در عین حال انتخاب مدل طراحی از میان مدل‌های به‌روز و جذاب هستند، فرصت مشاهده پروژه‌های ما را از دست نداده و برای زیبایی خانه خود از خدمات ما دیدن نمایند.

BEAUTY IS
IN SIMPLICITY

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این مقاله چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




REQUEST AND INITIAL VISIT

درخواست بازدید اولیه

جهت بازدید و برآورد هزینه خود توسط کارشناسان حرفه ای ما، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.