×

سوپری ایستاده کابینت و کاربرد آن

در این مقاله از سایت سینا ایرانی زاده درباره سوپری ایستاده کابینت و تولید کننده سوپری کابینت زمینی توضیح دادیم همراه ما باشید.

یکی از جذاب‌ ترین و مهم‌ ترین بخش‌ های طراحی داخلی و دکوراسیون، که تأثیر زیادی در زیبایی ظاهری خانه دارد، طراحی و اجرای کابینت‌ های آشپزخانه است. امروزه تنوع گسترده‌ای در شکل ظاهری و جنس کابینت‌ ها در دسترس است و هر فرد می‌تواند با توجه به سلیقه و بودجه موردنظر خود کابینت دلخواه خود را انتخاب و خریداری کند.

قبل از خرید و نصب کابینت بهتر است اطلاعات خود در ارتباط با نوع متریال کابینت، هزینه اجرا و نصب هر نوع متریال و شرایط پرداخت هزینه تکمیل کنید تا بتوانید بهترین تصمیم ممکن را بگیرید.فروش محصولات فانتونی زیر نظر کارشناسان ما انجام می شود.


کابینت‌ های سوپری

امروزه با توجه به مشغله‌ی زیاد افراد، خرید‌ های عمده جای خرید‌ های روزانه را گرفته‌اند. از طرفی گاهی به علت کمبود فضا در آشپزخانه یا عدم وجود طبقه‌ بندی مناسب برای قرار دادن خرید‌ های انجام شده، وسایل و مواد خریداری شده به صورت نامنظم و شلوغی در خانه پراکنده می‌شوند.

کابینت سوپری کنار یخچال یکی از اکسسوری آشپزخانه است که می‌توان برای نظم دادن به وسایل و مواد خوراکی و دسترسی راحت به وسیله‌ ها و استفاده حداکثری از فضا مناسب است. کابینت سوپری معمولاً فضای کمی اشغال می‌کنند حتی در کوچک‌ ترین و بدون کاربرد‌ ترین فضا‌ های آشپزخانه هم قابل اجرا هستند.

این کابینت‌ ها دارای طبقه‌ بندی‌ های مختلف هستند و هر طبقه شامل قفسه‌ ها یا سبد سوپری ریلی کابینت فانتونی است که کاملاً روان و به صورت ریلی یا عرضی باز و بسته می‌شوند؛ بنابراین به راحتی می‌توان به وسایل موجود در انتهای کابینت دسترسی پیدا کرد

کابینت سوپری را با توجه به هر فضایی که در آشپزخانه وجود دارد می‌توان طراحی نمود. کابینت‌ های سوپری به دو دسته ضروری و زینتی تقسیم می‌شوند. کابینت‌ های سوپری که برای نگهداری مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد از نوع ضروری هستند که باعث منظم شدن فضا، در دسترس بودن مواد و طبقه‌بندی اقلام می‌شود.

کابینت‌ های سوپری معمولاً در اطراف یخچال یا گاز یا حتی در کنار ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی نصب می شوند تا مواد شوینده و مواد غذایی که در دمای محیط به سرعت فاسد نمی‌شوند، در آن‌ ها نگهداری شود. به عنوان مثال برای نگهداری ادویه‌ ها، حبوبات، غلات و... می‌توان از این کابینت‌ ها استفاده کرد.


سوپری ایستاده کابینت




ساختار قفسه سوپری ایستاده کابینت

ساختار قفسه کابینت‌ های سوپری ایستاده کابینت اغلب شامل سه قسمت اصلی است:

1. طبقات

2. چهار چوب

3. ریل‌ ها

انواع کابینت سوپری آشپزخانه

1. کابینت سوپری ایستاده،

2. کابینت سوپری کنار یخچال،

3. کابینت سوپری مواد شوینده،

4. کابینت سوپری فانتونی

5. کابینت سوپری ظروف

6. کابینت سوپری مواد غذایی

7. کابینت سوپری زمینی

برای اطلاعات بیشتر درباره تولید کننده سوپری کابینت زمینی با کارشناسان ما در مجموعه سینا ایرانی زاده تماس بگیرید.

پیشنهاد مطالعه : پنتری


اجرا و نصب سبد سوپری ریلی کابینت فانتونی

طراحی و نصب سبد سوپری ریلی کابینت فانتونی تخصصی است که نیاز به مهارت و تجربه فراوان دارد. بنابراین بهتر است افرادی که در این کار خبره هستند کمک گرفته شود. برای دسترسی به این متخصصان می‌توانید با شرکت‌ های تولید کننده کابینت سوپری ارتباط برقرار کنید. برای اطلاع از قیمت سوپری فانتونی از جمله کابینت فانتونی، سوپری ایستاده، سوپری کنار یخچال و... می‌توانید با همکاران تماس برقرار کنید.

از مزایای استخدام متخصصان در حوزه کابینت‌ سازی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. کابینت‌ ها در زمان کمی طراحی و آماده اجرا می‌شوند.

2. می‌توانید قبل از طراحی و اجرا نمونه‌ های قبلی کار را ببینید و با توجه به سلیقه و بودجه مورد نظر بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید.

3. از نحوه نصب صحیح کابینت‌ ها اطمینان حاصل می‌شود.

4. می‌توانید از خدمات پس از فروش شرکت اجرا کننده استفاده کنید.




سبد سوپری ریلی کابینت فانتونی



مراحل اجرای کابینت آشپزخانه

قبل از اجرای کابینت بهتر است اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید. به طور کلی برای اجرای کابینت مراحل زیر انجام می‌شود:

1. در قدم اول باید با راهنمایی متخصصان مدل و نوع کابینتی که برای فضای منزلتان مناسب‌ تر باشد را انتخاب کنید. انواع متنوعی از کابینت‌ ها اجرا می‌شوند، به عنوان مثال می‌توان به کابینت کلاسیک یا مدرن یا سوپری و... اشاره کرد.

2. در مرحله‌ی بعدی طراحی سه بعدی کابینت انجام می‌شود و جزئیات کابینت مورد نظر مشخص می‌شود و برای مشتری ارسال می‌شود. در صورتی که کارفرما نیاز به تغییراتی در طراحی را احساس کند، تغییرات اعمال می‌شوند.

3. در نهایت طراحی برای طراح ارسال می‌شود تا او کابینت را با دقت مناسبی اجرا کند.

4. در مرحله‌ی بعدی مشتری باید متریال و جنس مورد نظر خود را برای کابینت انتخاب کند. این مرحله اهمیت بسیار زیادی در کیفیت و ماندگاری کابینت دارد. متخصصان خبره مناسب‌ ترین متریال را با توجه به بودجه مشتری انتخاب می‌کنند و بعد از گرفتن تأیید از مشتری کار اجرا می‌شود. متریال مورد استفاده برای اجرای کابینت‌ ها اغلب شامل موارد زیر است:

• متریال فلزی: استحکام این نوع کابینت‌ ها از سایرین بیشتر است و معمولاً از فولاد ضد زنگ و استینلس استیل برای آن استفاده می‌شود.

• متریال چوبی: یکی از پر کاربرد‌ ترین متریال کابینت متریال چوبی هستند. در این نوع کابینت‌ ها برای پایه و بدنه از فلز استفاده می‌شود و سپس با استفاده از صفحات چوبی روی آن پوشش داده می‌شود.

• متریال ام دی اف: در این دسته از کابینت‌ ها هم مانند کابینت‌ های چوبی پایه و بدنه فلزی است و پوشش ام دی اف روی آن سوار می‌شود.

• متریال گلاس: این کابینت‌ ها جدید ترین نوع کابینت‌ ها هستند و ظاهر براق دارند که همین موجب می‌شود از نظر طراحی و زیبایی طرفداران زیادی داشته باشند.

• متریال وکیوم: در این نوع کابینت‌ ها که از انواع کلاسیک هستند یک لایه pvc توسط دستگاه پرس وکیوم روی کابینت‌ های چوبی قرار می‌گیرد. تنوع کابینت‌ های وکیوم نسبت به کابینت‌ های چوبی بیشتر است.

• متریال پلی وود: در این کابینت‌ ها که از انواع مدرن هستند، خواص مواد چوبی را توسط مواد کامپوزیتی ارتقا می‌دهند.

5. در این مرحله با توجه به طراحی سه بعدی تهیه شده، کابینت در کارگاه ها و توسط اساتید متخصص ساخته می‌شود. پس از ساخت هر قطعه، برای نصب وارد مرحله بعد می‌شود.

6. در این مراحل قطعاتی که در کارگاه تهیه شده‌اند به محل پروژه منتقل می‌شوند.

7. در نهایت آخرین مرحله نصب کابینت است که با توجه به طراحی‌ های انجام شده کابینت‌ های تهیه شده در مکان‌ های پیش‌ بینی شده با دقت نصب می‌شوند.

8. بعد از نصب کابینت‌ ها پروژه تکمیل می‌شود و به مشتری تحویل داده می‌شود، در صورت اعلام رضایت مشتری از پروژه، کار تمام می‌شود. اگر مشتری راضی نبود شرکت سعی می‌کند با استفاده از خدمات پس از فروش رضایت مشتری را جلب کند.

برای اطلاعات بیشتر درباره قیمت سوپری فانتونی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

BEAUTY IS
IN SIMPLICITY

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این مقاله چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




تجربه و نظر کاربران :

کاربر مهمان : با این مقاله به راحتی تونستم سوپری ایستاده کابینت رو بچینم ممنونم

پشتیبانی : سلام بسیار عالی... اگر به دنبال اطلاعات بیشتر درباره تولید کننده سوپری کابینت هستید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

REQUEST AND INITIAL VISIT

درخواست بازدید اولیه

جهت بازدید و برآورد هزینه خود توسط کارشناسان حرفه ای ما، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.