×

چگونه بهترین طراحی کابینت 2021 را انتخاب کنیم؟

در این مقاله از سایت سینا ایرانی زاده درباره طراحی کابینت مدرن توضیح دادیم همراه ما باشید.

طراحی کابینت روز به روز در حال تغییر است و هر روز سلیقه کاربران در انتخاب طراحی مناسب برای کابینت‌ های آشپزخانه تغییر می‌کند. طراحان و سازندگان نیز مطابق با تغییرات صورت گرفته در سلیقه‌ی افراد به دنبال ارائه طرح‌ های جدیدی و به روز هستند.

در این مقاله با ارائه نکاتی درباره طراحی کابینت 2021 با شما همراه هستیم. دقت کنید که یکی از اصلی‌ ترین راه‌ های انتخاب هر چه بهتر یک طراحی برای کابینت‌ های آشپزخانه داشتن اطلاعات کافی، به روز و البته کاربردی در این‌باره است که در این مقاله این اطلاعات را در اختیار خواهید داشت.

سعی کرده‌ایم تا در کنار ارائه اطلاعات لازم، ایده‌ های جذابی را نیز به شما معرفی کنیم تا از این طریق امکان انتخاب بهترین‌ ها برای شما مقدور باشد.


ایده‌ های جدید برای طراحی کابینت 2021

بررسی ایده‌ های جذاب یکی از راه‌ هایی است می‌تواند در انتخاب بهترین طراحی برای کابینت آشپزخانه مفید باشد. به صورت کلی سازندگان و طراحان کابینت به دنبال ساخت بهترین کابینت‌ ها برای کاربران هستند.

طراحی‌ های جدید نیاز به ایده‌ های جدید دارد. سلیقه‌ های به روز کاربران باعث شده تا این ایده‌ های جدید و به روز را در طراحی‌ های امروزی شاهد باشیم. حال اگر شما به دنبال یک طراحی جدید هستید، دیدن این ایده‌ ها می‌تواند باعث شکل گرفتن ایده‌ های جدیدتر و بروز‌تر باشد.

البته برای این منظور باید از کسی کمک بگیرید که تجربه بالایی در طراحی کابینت داشته و طراح‌ های جدیدی را در اختیار داشته باشد و بتوانند طرحی مناسب با محل مورد نظر شما طراحی کنند. طراحی‌ های صورت گرفته در سال‌ های اخیر این مزیت را برای ما فراهم آورده تا امکان تطابق تولیدات جدید را بر حسب سلیقه دنیای مدرن تغییر دهیم. از این رو کاربران می‌توانند با مشاهده طرح‌ های جدید و به روز انتخاب خود را نیز بر اساس این طرح‌ ها تطابق دهند.


اهمیت کیفیت نصب در زیبایی کابینت‌ ها

در کنار انتخاب طراحی‌ های زیبا و با شکوه انتخاب نصاب با تجربه نیز اهمیت بسیار زیادی در نتیجه محصول نهایی دارد. پس شما برای نصب کابینت‌ ها باید یک نصاب حرفه‌ای را انتخاب کنید تا نتیجه‌ی کار همانی شود که شما مدنظر دارید.

یکی از نکاتی که می‌تواند باعث قوت بخشیدن به یک طراحی زیبا و مدرن برای کابینت‌ های امروزی شود، نصب عالی آن‌ها است. طراحی کابینت 2021 همراه با ترفند های عالی نصب آن بهترین ایده برای خانه‌ های مدرن امروزی خواهد بود. طرح‌ های مدرن، کلاسیک و ... که برای کابینت‌ ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، باید به صورت دقیق نصب شوند. نصب اشتباه کابینت باعث می‌شود تا:

• کیفیت محصول کاهش خواهد یافت.

• باعث می‌شود تا طول عمر کابینت‌ ها کمتر شود.

• خرابی‌ های زیادی در انتظار کابینت‌ ها خواهد بود.

از این رو کاربران باید همزمان با انتخاب بهترین طرح‌ ها از بهترین سازندگان کابینت‌ ها نیز کمک بگیرند تا در نهایت خانه و آشپزخانه‌ ای زیبا و با شکوه داشته باشند. خدماتی که جز با تجربه‌ی بالا و داشتن تجهیزات مدرن در دسترس نخواهد بود.


طراحی کابینت 2021




انتخاب بهترین طراحی کابینت 2021 

انتخاب بهترین طراحی کابینت 2021 با استفاده از ترفندهایی به سادگی برای کاربران امکان‌پذیر است. فراموش نکنید که کابینت محصولی است که قرار نیست به این زودی‌ ها دوباره آن را جایگزین کنید و می‌تواند سال‌ ها همراه شما در خانه شما باشد.

از این رو لازم است در انتخاب آن دقت بالایی داشته باشید. هر چند بهینه‌ سازی و صرفه‌ جویی در هزینه‌ ها در این باره امر مهمی است، اما حتی رفتن سراغ محصولات بی‌کیفیت و یا استفاده از خدمات افراد بی‌تجربه تنها به بهانه بهینه‌ سازی هزینه‌ها اصلا کار درستی نخواهد بود. بهترین انتخاب، انتخاب بهترین‌ ها با هزینه‌ های مقرون‌ به‌ صرفه است. برای دست‌ یابی به این مهم می‌توانید از نکات زیر استفاده کنید.


مشاهده طرح‌ های متفاوت در محیط‌ های مختلف

خوبی پیشرفت تکنولوژی و گسترش اینترنت در این است که شما می‌توانید انواع طراحی کابینت 2021 را بدون هیچ دردسری و حتی بدون نیاز به خروج از خانه مشاهده کنید. البته انتخاب سایت مناسب برای مشاهده این طرح‌ ها نیز اهمیت دارد.


انتخاب طرح از میان طرح‌ های امروزی

در بازدید از طراحی کابینت 2021 ممکن است با طرح‌ های قدیمی نیز روبرو شوید. در طرح‌ های جدید سعی شده تا المان‌ های جذاب گذشته با طرح‌ ها و المان‌ های مدرن تلفیق شده و نتیجه کار کاملاً مطابق با نیازهای روز جامعه تولید و ساخته شود.

از این رو توصیه می‌کنیم که به دنبال طرح‌ های جدید باشید. با توجه به اینکه هر ساله شاهد طرح‌ های جدیدی در تولید و ساخت کابینت هستیم، عدم دقت به این موضوع می‌تواند در سال‌ های آینده مشکلاتی برای شما به وجود آورد. از این رو بهتر است ابتدا طرح‌ های مدرن و جدید را مشاهده کنید و در مرحله بعدی از میان همین طرح‌ ها انتخاب کنید.

البته اعمال سلیقه نیز امکان دیگری است که سازندگان با تجربه‌ی ما برای شما آن را امکان پذیر نموده‌اند تا در عین انتخاب یک طرح امروزی طرحی مطابق با سلیقه خود نیز در آشپزخانه داشته باشید.


طراحی کابینت مدرن

برای یک طراحی کابینت مدرن نیاز به آیتم‌ ها و فاکتور های مختلفی دارید. از شناخت انواع طرح‌ های روز این محصول گرفته تا آشنایی با ترفند هایی که می‌تواند نتیجه بهتری برای شما رقم بزند. کابینت‌ ها یکی از اجزای جدا نشدنی خانه‌ های امروزی هستند که تأثیر بسیار زیادی روی زیبایی خانه‌ ها دارند.

یکی از آیتم‌ های کاملا کاربردی در خانه‌ های امروز هستند که در عین ایجاد عالی‌ ترین شرایط برای داشتن فضای مناسب در خانه و آشپزخانه، به زیبایی دکور آن نیز کمک می‌نمایند. ابتدا این محصول از نوع فلزی ساخته و در خانه‌ ها نصب می‌شود.

هنوز هم نمونه‌ های فلزی این محصول را در برخی از خانه‌ ها مشاهده می‌کنیم. اما امروزه تولیداتی مانند ام دی اف، چوب، ممبران، یو پی وی سی و ... تبدیل به بهترین جایگزین‌ ها برای فلز شده‌اند. هم از نظر زیبایی و هم از نظر قیمت این جنس‌ ها می‌توانند شرایط بهتری داشته باشند، اما همه چیز به طراحی باز می‌گردد.

به صورت کلی محصولات پایه چوب مانند کابینت‌ ها از نظر زیبایی و طراحی به شدت از سازنده تأثیر می‌پذیرند. تأثیر یک سازنده خوب در نتیجه نهایی طراحی این محصولات بسیار زیاد است. البته که کیفیت جنس اولیه را نیز نباید نادیده گرفت.

یکی از طرح‌ های مورد علاقه امروز کاربرانی که به دنبال نصب کابینت در منزل خود هستند، طرح‌ های مدرن است. طراحی کابینت مدرن نیاز به در نظر گرفتن آیتم‌ های مختلفی در آن است که در این مقاله سعی می‌کنیم، بهتر، تخصصی‌ تر و کامل‌ تر به بررسی روند این طراحی بپردازیم. همچنین خدماتی ایده‌ آل را نیز در این زمینه به شما عزیزان معرفی نماییم.


حرفه طراحی و اجرای کابینت

طراحی و اجرای کابینت یکی از حرفه‌ هایی است که در کنار تجربه و تخصص نیاز به یک فاکتور دیگر نیز دارد که در کمتر سازنده‌ ای می‌توان آن را پیدا کرد. ذوق و علاقه بالای سازنده به این کار است که باعث شده تا برخی از طراحی‌ های فوق العاده شیک و درجه یک را در آن شاهد باشیم.

طراحی کابینت مدرن، کلاسیک و هر طرح دیگری جدای از تمام فاکتور های از پیش تعیین شده و داشتن شناخت کافی نسبت به جزئیات این محصولات، نیاز به داشتن ذوق طراحی این محصولات دارد. کابینت‌ ها از جمله محصولاتی هستند که طراح می‌تواند بر اساس ذوق و سلیقه تفاوت چشم‌ گیری در محصول نهایی ایجاد نماید. از این رو این حرفه را می‌توان از جنبه‌ های مختلفی مورد بررسی قرار داد.

کار کردن با چوب و مواد پایه چوب حرفه‌ای است که همه می‌توانند آن‌ها را در چوب بری و آموزشگاه‌ های کابینت سازی فرا بگیرند. هر کابینتی و هر طراحی برای آن اعم از طراحی کابینت مدرن نیاز به شناخت برخی فاکتورها و المان‌ های خاصی دارد.

پایه کابینت‌ ها، طراحی درب و دستگیره‌ ها، طراحی پیشانی و فرم خود این کابینت‌ ها نیز همگی المان‌ هایی هستند که هم مهم بوده و هم شناخت آن‌ ها برای چنین طراحی‌ هایی لازم است. اما همه این موارد در کنار ذوق و سلیقه طراح و سازنده است که می‌تواند به حد اعلی خود برسد.

پیشنهاد مطالعه : طراحی آشپزخانه ایرانی 


اهمیت یک طراحی کابینت آشپزخانه مدرن 

اهمیت یک طراحی کابینت آشپزخانه مدرن خوب و ایده‌آل زمانی مشخص می‌شود که شما بعد از گذشت مدتی متوجه ایجاد تفاوت در طرح اولیه و با نتیجه نهایی می‌شوید. به صورت کلی طراحی کابینت مدرن از جمله طراحی‌ هایی است که نیاز به دقت زیادی دارد.

از این گذشته تجربه بالای طراح باعث می‌شود تا شما به طرح‌ های بیشتر و متنوع‌ تری دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید هر طراحی را از طراح خود انتظار داشته باشید. از این رو است که انتخاب طرح برای طراحی کابینت اهمیت بسیار زیادی پیدا می‌نماید. برای داشتن ایده‌ های عالی می‌توانید تجربه چندین ساله ما ا در کنار سلیقه و نظرات خود در اختیار داشته باشید.


طراحی کابینت مدرن



ویژگی‌ های طراحی کابینت 2020

کابینت‌ های جدید نسبت به کابینت‌ های قدیمی تغییرات زیادی داشته‌اند. ویژگی‌ های طراحی کابینت‌ 2020 با سبک زندگی جدید سازگار شده‌اند. به ویژه با وجود خانه‌ های کوچک این سبک از کابینت کاربردی‌ تر است. به همین دلیل نیز بیشتر از سایر کابینت‌ ها مورد توجه واقع می‌شود. در زیر برخی از ویژگی‌ های بارز طراحی کابینت‌ 2020 را بیان می‌کنیم:


• سادگی:

در طراحی کابینت‌ 2020 سادگی به عنوان یک فاکتور مهم در نظر گرفته می‌شود. حتی در سبک‌ های کلاسیک کابینت، طرح‌ های پیچیده و پر نقش و نگار را کاهش می‌دهند تا سادگی در کابینت بیشتر حفظ شود. معمولاً به دلیل ساده بودن، کابینت‌های مدرن بیشتر از کابینت‌ های کلاسیک مورد استقبال واقع می‌شوند.

نقوش مختلف بر روی درب‌ های کابینت دیده نمی‌شود. بلکه درب‌ ها کاملاً ساده هستند و یراق‌ های روی آن بسیار ظریف و ساده هستند. در برخی مدل‌ ها بر روی درب کابینت‌ ها یراق قرار نمی‌گیرد تا سادگی بیشتر خودش را نشان دهد.


• طراحی ترکیبی:

در طراحی کابینت 2020، سبک طراحی ترکیبی را بیشتر می‌بینیم. ترکیب دو مدل کابینت که بیشتر با هم، هم‌خوانی دارند؛ باعث می‌شود یک سبک جدید و زیبا خلق شود. استفاده از کابینت‌ های دو رنگ نیز در سبک جدید دیده می‌شود. کابینت‌ های دو رنگ با هدف انرژی دادن بیشتر به فضای آشپزخانه و ایجاد فضای هارمونیک، اجرا می‌شوند.


• استفاده از یک جزیره یا کانتر:

در طراحی کابینت 2020 دیگر شاهد اپن در آشپزخانه نیستیم. اما به جای اپن، یک جزیره یا کانتر در آشپزخانه قرار می‌گیرد. این کار باعث می‌شود فضای آشپزخانه بازتر شود و زیبایی کابینت بیشتر به نمایش در بیاید. در طراحی جدید کابینت، جزیره یا کانتر یکی از المان‌ های اصلی است.


طراحی کابینت آشپزخانه مدرن

یکی از سبک هایی که برای طراحی کابینت آشپزخانه مدرن مورد استفاده قرار می گیرد سبک طراحی مدرن می باشد در طراحی‌ های مدرن برای کابینت آشپزخانه همان طور که بارها با آن مواجه شده اید از ظاهری بسیار ساده و بدون کوچک ترین پیچیدگی ‌هایی بر روی سطح کابینت ها استفاده می شود.

باید در نظر داشته باشید که استفاده از سبک طراحی کدرن برای کابینت آشپزخانه هزینه بسیار بیشتری را نسبت به دیگر سبک ها برای شما به همراه خواهد داشت. در انتخاب این سبک ( طراحی کابینت آشپز خانه مدرن) مدل ها و انواع مختلف و بسیار زیادی وجود دارد که هر کدام از آن ها دارای ویژگی ها و زیبایی های منحصر به فردی هستند که بر اساس سلیقه شما می توانند حتی ترکیب هم شوند.

پیشنهاد می شود قبل از این که با شرکت های طراحی کابینت آشپزخانه مشورت کنید مدل ها و سبک های مختلف و متنوعی را ببینید تا هنگام گرفتن مشاوره بهترین طرح ها را پیاده سازی کنید که از لحاظ هزینه نیز برای شما مناسب تر باشد.


استفاده از دست گیره ها و درب های مخفی برای کابینت ها

یکی دیگر از مواردی که در طراحی کابینت آشپزخانه باید توجه بسیار ویژه‌ ای به آن می کنید طراحی درب های کابینت میباشد در بسیاری از سبک های مدرن برای طراحی کابینت آشپزخانه مشاهده می‌کنیم که از درب ها و دستگیره هایی برای کابینت استفاده می کنند که کاملا مخفی هستند و به چشم می‌آیند و این موضوع برای افرادی که می‌خواهند زیبایی آشپزخانه شما را از روی کابینت ها ببینند بسیار دلنشین خواهد بود.

بنابراین اگر می خواهید آشپزخانه خود را با کابینت های مدرن و زیبا طراحی کنید حتماً به دستگیره ها و درب های کابینت ها توجه ویژه‌ ای داشته باشید.


انتخاب رنگ هایی به سبک های مختلف برای کابینت ها

از دیگر مواردی که در طراحی کابینت آشپزخانه به سبک مدرن و بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد استفاده از رنگ های مختلف که به صورت اصولی طراحی می شوند می باشد. برای این منظور بسیاری از افراد از رنگ های چوب برای طراحی کابینت آشپزخانه خود استفاده می‌کنند و همچنین برخی دیگر از رنگ‌ های سرد مانند خاکستری ، سفید ، سبز و آبی و ترکیب این رنگ ها برای ایجاد فضای آرامش بخش برای آشپزخانه خود استفاده می کنند بنابراین انتخاب رنگ نیز در زیبایی آشپزخانه شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

یکی از مواردی که شما را در انتخاب رنگ های مختلف در کابینت کمک خواهد کرد این است که شما به دکوراسیون داخلی منزل خود توجه کنید و از رنگ هایی مخالف رنگ هایی که در اتاق ها و اتاق خواب ها و پذیرایی استفاده شده است در آشپزخانه خود استفاده کنید.


طراحی مدرن کابینت آشپزخانه



استفاده از مواد و متریال با کیفیت بالا مورد استفاده در کابینت ها

موردی که همواره به عنوان اولین سوال مشتریان می باشد این است که جنس مواد به کار رفته در کابینت ها چیست؟ برای این منظور باید بدانید موارد بسیار زیادی در وجود دارند که شما باید در انتخاب جنس کابینت ها در نظر بگیرید.

به عنوان مثال اگر شما قصد شستشوی کابینت ها را دارید و به صورت مداوم روزانه کابینت های آشپزخانه را شستشو می دهید باید از جنس های درجه یک و با کیفیت بالا مانند گلاسه یا جنس های اروپایی استفاده کنید.

اگر می خواهید ظاهر کابینت ها و آشپزخانه به صورت رنگ چوب در بیاید و هم چنین هزینه های این کار برای شما ارزان تر باشد ، می توانید از ام دی اف های ساده استفاده شود. البته باید در نظر داشته باشید اگر شما از جنس کابینت ام دی اف برای طراحی کابینت آشپزخانه خود استفاده کنید نمی توانید به صورت مستقیم آب را بر روی آن بگیرید و آن ها را شستشو دهید زیرا با کوچک ترین رطوبت یا آبی که به آن ها برسد کابینت ها باد می کنند و دارای برامدگی می شوند و بعد از مدت کوتاهی فرم و طراحی خود را از دست می دهند.

اگر به دنبال طراحی کابینت mdf هستید به این صفحه مراجعه کنید.

BEAUTY IS
IN SIMPLICITY

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این مقاله چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




REQUEST AND INITIAL VISIT

درخواست بازدید اولیه

جهت بازدید و برآورد هزینه خود توسط کارشناسان حرفه ای ما، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.