×
BEAUTY IS
IN SIMPLICITY

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این مقاله چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




بررسی و خرید فر گاگنا

در این مقاله از سایت سینا ایرانی زاده درباره تجهیزات داخل کمد اتاق خواب توضیح دادیم همراه ما باشید.

فر توکار شاید یکی از ابزارهای کاربردی و مهم در آشپزخانه است. اهمیت وجود آن هنگامی مشخص می‌شود که ما زمان کمی برای پخت غذا داشته باشیم یا اینکه بخواهیم به صورت حرفه‌ای غذاها را گریل و طبخ کنیم. شما قبل از تهیه‌ی فر، باید به نیاز خود توجه کنید؛ ممکن است شما بخواهید به صورت روزانه و برای پخت غذا و یا کیک و انواع شیرینی در مقداری زیادی، از فر استفاده کنید؛ در این صورت شما باید با دقت زیادی به تحقیق و تکمیل اطلاعات خود در زمینه فر بپردازید تا یک فر باکیفیت با کارایی بالا را نیز تهیه کنید. همچنین اگر مصرف زیادی هم نداشته باشید، اما باید به نوع و مدل و میزان کارآیی آن توجه کنید تا در مدت زمان طولانی نیز باقی بماند. یکی از برندهای معروف و با سابقه تولیدکننده فر، «برند گاگنا» است. ما در ادامه این مطلب درباره فر گاگنا بیشتر صحبت خواهیم کرد.

شرکت گاگنا یکی قدیمی‌ ترین برند های لوازم آشپزخانه در جهان است و محصولات آن در بسیاری از کشور ها از جمله ایران به چشم می‌خورد. این شرکت در سال ۱۹۸۱ میلادی در شهر آلمان تأسیس شد. برند گاگنا تنوع گسترده‌ای از لوازم خانگی گاگنا را ارائه می‌کند. از محصولات این شرکت می‌توان هود فرهای توکار اجاق های رو میزی قهوه‌ ساز مایکروفر و یخچال اشاره کرد.

این شرکت یکی از برند های لوکس و پیشرفته در صنعت لوازم آشپزخانه محسوب می‌شود که همواره کیفیت و نوآوری را در ارائه‌ی محصولات خود حفظ کرده است.


بررسی و خرید فر گاگنا

فر گاگنا عرض ۶۰ و ارتفاع ۶۰ سانتی‌متری داشته و با صفحه نمایش لمسی TFT ارائه می‌شود. این صفحه نمایش به شما کمک می‌کند که درب اتوماتیک فر را تنها با لمس یک دکمه باز کنید.

از مزایای فر گاگنا می توان به موارد زیر اشاره کرد:


برنامه‌ های متنوع پخت

گاگنا تنوع بالایی در پخت غذاها داشته و به عنوان یک دستگاه چند منظوره برای طبخ مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عنوان مثال می‌توانید از فر برای پخت کیک، پیتزا، گریل شدن غذاها یا سرخ کردن گوشت و استیک استفاده کنید.


جلوگیری از انتقال بو

این فر به گونه‌ای طراحی شده است که از انتقال بوی غذا‌ها بین ردیف‌های گوناگون جلوگیری می‌کند. حتما می‌‌دانید که پخت همزمان دو غذا با طعم‌های متفاوت در فر می‌تواند روی یکدیگر تأثیر بگذارد و مزه آن‌ها را به کلی تغییر دهد.

اما فرهای گاگنا به گونه‌ای طراحی شده‌اند که شما بدون نگرانی از مخلوط شدن طعم و عطر غذاها، می‌توانید تنوع گسترده‌ای از غذاها را در آن قرار دهید.


درب لمسی محصول

یکی از ویژگی هایی که این محصول را از سایر محصولات مشابه متمایز می‌کند، درب آن است که به صورت لمسی باز می‌شود. اهمیت این ویژگی هنگامی مشخص می‌شود که یک سینی سنگین در دست دارید و می‌خواهید آن را درون فر بگذراید. طراحی درب این محصول بسیار شیک بوده و به راحتی باز و بسته می‌شود.


لوازم جانبی

این محصول دارای یک سینی استیل ضد زنگ صاف و یک سینی استیل ضد زنگ حفره‌دار است که مخصوص خود فر بوده و به شما در پخت غذا کمک می‌کند. همچنین توری گریل، شلنگ خروجی و ورودی و سنسور تشخیص پخت گوشت نیز از جمله لوازم جانبی این فر است.


نمایشگر دمای واقعی درون فر

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد فر گاگنا، نمایش دمای واقعی داخل فر و دمایی که شما تنظیم کرده‌اید؛ است. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا قبل از طبخ غذاها، فر را به دمای مدنظر خود برسانید و سپس غذا را برای پخت داخل آن قرار دهید.


نحوه عملکرد فر گاگنا

تولید کننده بخار خارجی آب را داغ می‌‌کند تا آب از همان ابتدا به صورت بخار وارد فر شود. این عملکرد منحصربه‌فرد فر گاگنا پخت را سریع‌تر و نتیجه آن را بسیار رضایت بخش‌تر می‌کند. المنت سه بعدی این محصول به گونه‌ای طراحی شده است تا ناخالصی‌های موجود در هوا را بسوزاند و همانند یک مبدل کاتالیستی از انتقال تمام و بوی غذا‌ها جلوگیری کند.


پخت و پز سالم

یکی‌ دیگر از مزایای فر گاگنا، پخت و پز سالم بدون هیچگونه روغن و چربی است. به عنوان مثال بخارپز کردن سبزیجات یکی از از روش‌هایی است که می‌توانید تغذیه سالم‌تری داشته باشید. بخار به سبزیجات شما رطوبت اضافه می کند و مانع از این می‌شود که مواد غذایی با اشعه فر تغییر رنگ دهند.


چند منظوره بودن

همچنین فرها جایگزین بسیار مناسبی برای مایکرو ویو‌ ها به خصوص برای گرم کردن غذا‌ ها هستند. شما می‌توانید از فر گاگنا به منظور دوباره گرم کردن غذا‌ها یخ‌ زدایی و سایر موارد استفاده کنید.



فر گاگنا




مزایا و برنامه‌ های پخت فر گاگنا 

1. کانوکشن+100% رطوبت

2. کانوکشن+80% رطوبت

3. کانوکنش+60% رطوبت

4. کانوکشن+30% رطوبت

5. کانوکشن+0% رطوبت

6. گریل تمام سطح+کانوکشن

7. گریل تمام سطح

8. گریل تمام سطح لول 1+رطوبت

9. گریل تمام سطح لول 2+رطوبت

10. پروف کردن(Proofing)

11. تازه کردن(Refreshing)

12. مه پاشی یا در بخار احاطه کردن(Misting)

13. پخت در دمای پایین

14. پخت با کانوکشن از 89 درجه فارنهایت تا 450 درجه فارنهایت

15. تنظیم میزان رطوبت در 0%، 30%، 60%، 80% یا 100%

16. پخت کانوکشن

17. گریل تمام سطح پشت 2000 وات پشت سرامیک شیشه‌ای، ترکیب سرخ کردن (broil) با کانوکشن تا دمای 450 درجه فارنهایت

18. سنسور تشخیص دمای گوشت با قابلیت جدا شدن

19. عملگرهای مربوط به تایمر از جمله حالت Sabbath

20. روشنایی داخلی هالوژنی

جمع بندی

برند گاگنا، یکی از بهترین برند های آلمانی تولید کننده فر است که محصولات آن در بازار نیز موجود است. گاگنا در حال حاضر تنها شرکتی است که فرهای بخار ترکیبی واقعی مجهز به تنظیمات رطوبت چندگانه را به بازار جهانی عرضه می‌کند. از مزایای فرهای توکار گاگنا می‌توان به درب لمسی، انعطاف‌ پذیری، برنامه‌ های پخت متنوع، روشنایی داخلی هالوژنی، پخت و پز سالم، جلوگیری از انتقال بو، قابلیت گریل از بالا، اطراف و پایین، المنت سه بعدی برای بهبود عملکرد، قابلیت یخ‌ زدایی و بخار پز اشاره کرد. این شرکت یکی از برند های لوکس و پیشرفته در صنعت لوازم آشپزخانه محسوب می‌شود که همواره کیفیت و نوآوری را در ارائه‌ی محصولات خود حفظ کرده است.

شما همچنین میتوانید برای خرید گاز گاگنا به این صفحه مراجعه کنید.




خرید فر گاگنا





مطالعه بیشتر

REQUEST AND INITIAL VISIT

درخواست بازدید اولیه

جهت بازدید و برآورد هزینه خود توسط کارشناسان حرفه ای ما، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.