×

قهوه ساز نف

ما در این مقاله از سایت سینا ایرانی زاده درباره یخچال نف توضیح دادیم همراه ما باشید.

قهوه یکی از نوشیدنی‌ های محبوب دنیا محسوب می‌شود. بسیاری از افراد برای اینکه در طول روز فعالیت کارآمدی داشته باشند، روز خود را با این نوشیدنی محبوب آغاز می‌کنند. اگر شما از طرفداران قهوه هستید و هر روز قهوه می‌خرید، بدیهی است که در طول یک سال هزینه هنگفتی را برای خرید قهوه صرف می‌کنید. برای صرفه جویی در زمان و هزینه، خرید قهوه ساز نف، راه حل این مسئله خواهد بود.

از مزایای داشتن یک قهوه ساز در آشپزخانه این است که هر روز صبح رایحه دلنشین قهوه سراسر خانه را فرا می‌گیرد که بسیار لذت بخش است. همچنین شما می‌توانید هر زمان از روز که میل به قهوه داشتید به آشپزخانه بروید و در کمترین زمان، قهوه خود را با غلظت دلخواه درست کنید.در این مطلب در مورد یکی از معروف ترین لوازم خانگی نف توضیح می دهیم.


قهوه ساز نف

از گذشته تا به حال انواع مختلف قهوه ساز در بازار عرضه شده است و با گذشت زمان به قابلیت‌های آن‌ها افزوده شده است. در ادامه می‌خواهیم شما را با قهوه ساز نف، یکی از محصولات شرکت آلمانی نف (NEFF) آشنا سازیم. این شرکت در سال 1877توسط کارل اندریاس نف تأسیس شده و جزء یکی از بزرگترین و مشهورترین تولیدکنندگان محصولات خانگی در سطح جهان است.



قهوه ساز نف




انواع قهوه ساز

به طور کلی قهوه سازها به دو دسته برقی و دستی تقسیم می‌شوند.


قهوه ساز کمکس

این قهوه ساز بیشتر به یک اثر هنری شباهت دارد تا قهوه ساز و بیشتر افراد از آن برای دکوراسیون خانه یا کافی شاپ از آن استفاده می‌کنند.


قهوه ساز آئروپرس

اگر شما در طی روز یا هنگام سفر نمی‌توانید از خوردن قهوه دست بکشید و درعین حال کیفیت قهوه هم برایتان حائز اهمیت است، آئروپرس می‌تواند بهترین انتخاب باشد. قابل ذکر است که آئروپرس شباهت زیادی به فرنج پرس دارد و در آن، از یک پیستون برای عبور آب از قهوه استفاده می‌شود.


فرنچ پرس

امروزه استفاده از قهوه ساز فرنچ پرس بسیار رایج شده است. تنوع موجود در این نوع قهوه ساز باعث شده تا افراد با سلیقه‌های مختلف را راضی کند.


اسپرسو ساز

این نوع قهوه ساز نیز انواع مختلف دارد. شاید در نگاه اول قیمت دستگاه اسپرسو ساز برای برخی افراد گران باشد و همه قدرت خرید آن را نداشته باشند. ولی با یک بار خرید این دستگاه در هزینه و زمان صرفه جویی خواهد شد و شما در مدت زمان کوتاهی، به قهوه دلخواه خود می‌رسید.


موکاپات

قهوه ساز موکاپات در واقع نوعی اسپرسو ساز است. این نوع قهوه ساز از 3 قسمت مجزا تشکیل شده است. ابتدا محفظه زیرین را با آب سرد پر می‌کنیم. در ادامه آب درون آن پس از جوشیدن با فشار زیاد به قسمت بالایی که قهوه آسیاب شده در آن وجود دارد وارد می‌شود و در نهایت قهوه آماده از فیلتر عبور می‌کند و دوباره با فشار به سمت بالاتر و درون قوری جمع کننده می‌ریزد.

پیشنهاد مطالعه : فر نف

ویژگی‌ها و مشخصات قهوه ساز نف

1. قهوه ساز نف به گونه‌ای طراحی شده است که درب آن از جلو باز می‌شود در حالی که بیشتر مدل‌های دیگر قهوه ساز، از پشت یا به صورت کشویی باز می‌شوند.

2. در قهوه ساز نف لوله‌های انتقال دهنده شیر به صورت مگنتی طراحی شده‌اند که به راحتی قابل جا به جایی و شستشو باشند.

3. صفحه LED که رو دستگاه قهوه ساز نف طراحی شده باعث ایجاد زیبایی خاصی در ظاهر دستگاه شده است.

4. قهوه ساز نف قابلیت درست کردن دو فنجان قهوه به صورت هم زمان را دارد.

5. در قهوه ساز نف می‌توان پاکت شیر را مستقیما و بدون نیاز به ظرف مخصوص در دستگاه قرار داد.

6. دستگاه قهوه ساز نف قابلیت تنظیم غلظت قهوه از نظر مقدار قهوه، مقدار شیر و ... را دارد.

7. قابلیت تنظیم فشار و دما

8. قهوه ساز نف دارای گزینه‌ای برای کنترل طعم قهوه است که مزه سوخته یا بد نداشته باشد.

9. قهوه ساز نف قابلیت درست کردن چند مدل قهوه به صورت متوالی را دارد.

10. دارا بودن قابلیت تنظیم مقدار آسیب قهوه

11. قابلیت تنظیم درجه حرارت از 70 تا 90 درجه سانتی گراد

12. دستگاه قهوه ساز نف قابلیت تنظیم میزان ترکیب شیر و قهوه را دارد.

13. سایز فنجان‌ها در قهوه ساز نف قابل تنظیم است.

14. دیسک‌های سرامیکی موجود در قهوه ساز نف از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند.

15. یکی از بارزترین ویژگی‌های قهوه ساز نف این است که خود دستگاه برای تنظیم کردن آلارم می‌دهد و برای تمیز کردن آن می‌توان از قرص‌های مخصوص دستگاه استفاده کرد.



قهوه ساز نف



مشکلات و ایرادات متداول در قهوه ساز نف

  • خارج نشدن قهوه از قهوه ساز
  • وجود تفاله در قهوه ساز
  • روشن نشدن قهوه ساز
  • گرم نشدن آب در قهوه ساز
  • رقیق شدن قهوه
  • تلخ شدن قهوه مزه در قهوه ساز


رفع مشکلات احتمالی دستگاه قهوه ساز نف

قهوه ساز نف در نهایت کیفیت و دقت ساخته شده است. ولی ممکن است به دلیل استفاده مداوم و استهلاک نیاز به سرویس سالانه داشته باشند. نکته حائز اهمیت این است که حتما برای سرویس دستگاه از نمایندگی‌های مجاز شرکت نف استفاده کنید. تعمیرکاران نمایندگی نف با تجهیزات و قطعات اورجینال در محل حضور پیدا کرده و ایرادات قهوه ساز شما را بر طرف می‌کنند.

نتیجه گیری و جمع بندی

با گذشت زمان، قهوه ساز‌های دستی جای خود را به نوع برقی آن داده‌اند و همین امر باعث افزایش کیفیت طعم قهوه شده است. در ساخت قهوه ساز نف، سیستم اتوماتیک فوق پیشرفته‌ای طراحی شده است که در کمترین زمان و بدون وقفه می‌توانید چند مدل قهوه را با آن درست کنید. تنوع رنگ موجود در قهوه ساز نف باعث شده تا شما بتوانید رنگ مورد نظر خود را که با دکوراسیون آشپزخانه‌تان هماهنگ است انتخاب کنید.

شرکت نف آلمان با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش باعث شده است تا مشتریان از خرید خود اطمینان کافی داشته باشند. پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد خرید قهوه ساز دارید، حتما از محصولات برندهای معتبر استفاده نمایید و با خرید قهوه ساز نف، روز خود را با قهوه‌ای بی نظیر آغاز کنید.

BEAUTY IS
IN SIMPLICITY

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این مقاله چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




REQUEST AND INITIAL VISIT

درخواست بازدید اولیه

جهت بازدید و برآورد هزینه خود توسط کارشناسان حرفه ای ما، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.