×

قهوه ساز گاگنا

لوازم خانگی گاگنا جزو محبوب‌ترین و لوکس‌ترین برندهای لوازم خانگی در جهان به شمار می‌روند که در بیش از 50 کشور معتبر اروپایی و آمریکایی نمایندگی فروش و بازاری گرم دارند. قهوه ساز گاگنا نیز یکی از محصولات همین برند است که به سبب کیفیت ساخت و امکانات مفیدی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای شهرتی جهانی است. در ادامه این مطلب درباره تاریخچه جالب شرکت گاگنا و محصولات اصلی آن به ویژه قهوه ساز گاگنا صحبت خواهیم نمود.

تاریخچه شرکت گاگنا

شرکت گاگنا یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولید کننده لوازم خانگی در جهان است و لقب قدیمی‌ترین برند لوازم خانگی را به خود اختصاص داده است. پیشینه این شرکت آلمانی متعلق به پیش از انقلاب صنعتی و قرن 17 میلادی است. به طور دقیق‌تر می‌توان گفت که این شرکت در سال 1681 میلادی در شهر گاگنا در جنوب آلمان، با هدف ساخت میخ، چکش و دیگر ابزارآلات فلزی آن زمان شروع به کار کرد.

پس از انقلاب صنعتی بود که این کمپانی رویکرد خود را به سوی کوره‌های زغالی، سیلندرهای گازی و... تغییر داد و رفته رفته در تولید لوازم فلزی مربوط به انقلاب صنعتی، پیشرو شد. در قرن نوزدهم میلادی، شرکت گاگنا در کنار تولید ادوات کشاورزی و کوره‌های زغالی، شروع به ساخت دوچرخه (که در آن زمان به تازگی وارد بازار گسترده جهانی شده بود) کرد و در نیمه دوم قرن بیستم میلادی، جهش‌های اصلی این شرکت آغازشد.

شرکت گاگنا کار خود را در زمینه لوازم خانگی با تولید اجاق گازهای خانگی شروع کرد و سپس محصولات مختلف مربوط به پخت و پز را یکی پس از دیگری طراحی و تولید نمود. امروزه نام گاگنا مترادف با فرهنگ آشپزی مدرن است و محصولات این شرکت، برای ده‌ها سال است که استانداردهای جهانی را تعیین می‌کند و به بالا سوق می‌دهد. بسیاری از نوآوری‌هایی که در عرصه محصولات آشپزخانه در قرن اخیر اتفاق افتاده، حاصل خلاقیت‌های مهندسین این شرکت و ذوق سرمایه داران آن بوده است.

به این ترتیب، شرکت گاگنا به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های تولید کننده لوازم خانگی در آلمان، بازار فعالیت در 50 کشور جهان را ازآن خود کرده و در آلمان، فرانسه و ترکیه نیز، سایت‌های تولیدی ایجاد کرده است. امروزه اغلب محصولات این شرکت، در حوزه محصولات هوشمند، اتوماتیک و با کیفیت آشپزخانه نظیر قهوه ساز گاگنا است که در ادامه درباره آن توضیح خواهیم داد.



قهوه ساز گاگنا




دستگاه قهوه ساز گاگنا

قهوه یکی مهم‌ترین نوشیدنی‌های جهان و بخشی از فرهنگ روزمره اغلب مردم دنیا است. ساخت قهوه به وسیله دستگاه‌های اسپرسو سازهای دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک، از جمله تمایلات تمام مردم جهان است که برندهای زیادی را در دنیای لوازم خانگی به سوی تولید این دستگاه‌ها سوق داده است. در ساده‌ترین شکل ممکن، می‌توان یک دستگاه قهوه ساز را این گونه شرح داد که با عبور پر فشار آب جوش از دانه‌های آسیاب شده قهوه، نوشیدنی داغ و خوش عطر و طعم قهوه را به کاربر خود ارائه می‌دهد.

در قهوه سازهای نیمه اتوماتیک، مسئولیت بارگذاری پودر آسیاب شده قهوه برای هر شات نوشیدنی با افراد است. همچنین تخلیه مکرر مخزن قهوه‌های جوشیده و آبی که در مخزن زیرین دستگاه می‌ریزد نیز، بر عهده کاربر خواهد بود. اما در دستگاه‌های تمام اتوماتیک اسپرسو، امکان اتصال به لوله آب شیرین و ورودی فاضلاب وجود دارد و همچنین تعویض محفظه قهوه و آسیاب کردن قهوه نیز می‌تواند به وسیله دستگاه انجام شود. این کاری است که دستگاه قهوه ساز گاگنا برای شما انجام خواهد داد.

دستگاه قهوه ساز تمام اتوماتیک گاگنا در دسته دستگاه‌های لوکس خانگی قرار می‌گیرد و کیفیت و امکاناتی که ارائه می‌کند، به سادگی این دستگاه را از سایر رقبا جدا خواهد کرد. طراحی منحصر بفرد بدنه این دستگاه برای تمام سلیقه‌ها وسوسه انگیز است و می‌تواند زیبایی خاصی به فضای آشپزخانه شما بدهد. البته این خاصیت (یعنی طراحی زیبا و منحصر بفرد) در تمامی محصولات شرکت گاگنا دیده می‌شود و یکی از دلایل شهرت این برند نیز محسوب می‌گردد.



قهوه ساز گاگنا



امکانات دستگاه قهوه ساز گاگنا

امکانات موجود در این دستگاه، سبب خاص بودن آن است. این دستگاه کاملاً بر اساس نیاز و خواسته طرفداران قهوه طراحی شده و 8 حالت مختلف تولید قهوه آن، کیفیت‌های متفاوتی را برای سلایق متفاوت ارائه خواهد کرد. این دستگاه به عنوان یک دستگاه قهوه ساز خانگی ورای انتظار شما عمل خواهد کرد و هم در آسیاب دانه‌های قهوه به وسیله آسیاب‌های سرامیکی تعبیه شده در درون آن و هم در ساخت قهوه با فشارها، دماها و کیفیت‌های مختلف، ایده‌آل‌ترین نتیجه را به شما خواهد داد. برخی از امکانات موجود در این دستگاه عبارتند از:

• سیستم ورودی و خروجی آب اتوماتیک: شما می‌توانید علاوه بر مخازن موجود برای جریان آب ورودی و مخزن خروجی، با اتصال دستگاه به شیر آب و لوله فاضلاب، به طور پیوسته از این دستگاه استفاده نمایید.

• آسیاب‌های سرامیکی در ابعاد مختلف: برای خرد کردن دانه قهوه در ابعاد دلخواه، آسیاب‌های سرامیکی در ابعاد مختلف درون دستگاه تعبیه شده که به سبب کیفیتی که دارند، به عنوان آسیاب‌های مادام العمر نیز معرفی می‌شوند.

• سیستم شستشو و رسوب زدایی اتوماتیک: سیستم شستشوی اتوماتیک و رسوب زدای هوشمند موجود در این دستگاه، زحمت شما را برای شستشوی دائمی و تمیز نگه داشتن قهوه ساز، کم خواهد کرد.

• نازل بخار چند حالته: نازل بخار هوشمند موجود در این دستگاه با توجه به تنظیمات شما بر روی حالات مختلف عمل کرده و عمل فوم سازی را به بهترین شکل انجام می‌دهد.

• سیستم هشدار تمام شدن قهوه: سیستم هوشمند این دستگاه، هشدارهای لازم را برای تمام شدن قهوه، پیش از اتمام قهوه بر روی صفحه نمایشگر خود نشان می‌دهد.

نتیجه گیری و جمع بندی

شرکت گاگنا از سال 1995 به کمپانی BSH Hausgeräte GmbH مونیخ پیوسته و به عنوان یکی از برندهای اصلی این شرکت در حال فعالیت است. برند آلمانی گاگنا، تولید کننده لوکس‌ترین و با کیفیت‌ترین تجهیزات مدرن آشپزخانه است که با تکیه بر تکنولوژی روز دنیا و به کار گیری متخصصان این امر، برای سال‌های متوالی سردمدار و پیشرو در صنعت محصولات آشپزخانه است و دستگاه قهوه ساز گاگنا نیز یکی از بهترین تولیدات این شرکت به شمار می‌رود. دستگاه قهوه ساز تمام اتوماتیک سری 200 و سری 400 گاگنا با طراحی کاربر پسند و تکنولوژی فوق مدرن، تمامی نیازهای شما از یک دستگاه اسپرسو را به بهترین شکل تامین خواهد کرد.

BEAUTY IS
IN SIMPLICITY

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این مقاله چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




REQUEST AND INITIAL VISIT

درخواست بازدید اولیه

جهت بازدید و برآورد هزینه خود توسط کارشناسان حرفه ای ما، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.