×

قیمت کابینت هایگلاس

در این مقاله از سایت سینا ایرانی زاده درباره کابینت ام دی اف و کابینت آشپزخانه لوکس ام دی اف توضیح دادیم همراه ما باشید.
اگر شما قصد طراحی و دکوراسیون داخلی منزل را دارید و یا خانه ای را خریداری کرده اید که نیاز به بازسازی دارد باید بخش های مختلف آن را تقسیم بندی کنید و برای هر کدام از این بخش ها نقشه ای برای طراحی و دکوراسیون داخلی داشته باشید. یکی از این بخش ها که در واع مهم ترین آن ها نیز می باشد طراحی آشپزخانه ها می باشد. 

یعنی هنگامی که می گویند خانه ای بازسازی شده است ، اولین موردی که به ذهن شنونده می رسد این است که ، کابینت های آشپزخانه تغییر کرده اند. هم چنین در بازسازی و تغییر دکوراسیون داخلی و طراحی آشپزخانه کابینت ها جز مهم ترین تغییرات در طراحی ها هستند زیرا بیشترین حجم و فضا را در آشپزخانه اشغال می کنند. بنابراین انتخاب نوع و سبک کابینت و هم چنین انتخاب جنس موادی که اسفاده می شود در طراحی داخلی آشپزخانه بسیار اهمیت دارد و مورد توجه قرار می گیرد.

کابینت ها از نظر جنس وکیفیت دارای انواع مختلفی می باشند که در زیر شما را با همه انواع کابینت هایی که در بازار مرسوم هستند و مورد استفاده قرار می گیرند ، آشنا می کنیم. در مقاله حاضر یکی از انواع کابینت که بیشتر از سایر کابینت ها مورد استفاده قرار می گیرد به نام کابینت هایگلاس را به صورت کامل برای شما شرح می دهیم.

به چه نوع کابینت هایی کابینت های هایگلاس می گویند؟

نکته بسیار مهمی که باید در خرید و انتخاب انواع کابینت در نظر بگیرید این است که بیش از 90 درصد کابینت ها از جنس چوب ام دی اف ساخته می شوند ، اما به دلیل این که جنس چوب ام دی اف دارای ظاهر زیبایی نیست از روکش هایی زیبا با جنس های مختلف برای زیبا کردن چوب ام دی اف استفاده می کنند که تغییراتی را در ظاهر چوب ام دی اف ایجاد می کند و باعث می شود تا کابینت های آشپزخانه شما دارای طراحی زیبا تری باشند.

یکی از این روکش ها که بسیار مورد توجه مشتریان قرار می گیرد ، روکش کابینت هایگلاس می باشد. همان طور که از نام این روکش مشخص است ، این روکش از جنس ورقه های هایگلاس می باشد که ظاهری زیبا و بدون جزئیات دارند و بر روی چوب های ام دی اف قرار می گیرند. روکش های زیادی وجود دارند که بر روی کابینت های ام دی اف قرار می گیرند ، اما روکش هایگلاس به دلیل این که دارای قیمتی ارزان تر و زیبایی مناسب تری نسبت به سایر روکش ها می باشد ، دارای مخاطبان و علاقه مندان بیشتری برای خود می باشد.

قیمت کابینت های هایگلاس

همان طور که اشاره شد روکش ها و ورقه های بسیار متنوع و زیادی وجود دارند که برای روکش شدن بر روی چوب های ام دی اف کابینت های آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ورقه هایی از جنس پلی گلاس
  • روکش هایگلاس
  • روکش هایی از جنس ملامینه

این روکش ها دارای قیمت هایی بسیار بالا و زیادی می باشند و در کمتر خانه ای مورد استفاده قرار می گیرند مگر خانه ها و هتل های مجلل دارای لابی هایی بسیار زیبا که مشتری قصد هزینه کردن بسیار زیادی برای کابینت ها و کمد ها خود داشته باشد.

  • ورقه های اکریلیک
  • روکش پی وی سی

این مدل ورقه ها و روکش های چوب ام دی اف هستند که دارای اشکال خاص بر اساس نظر و سلیقه مشتریان طراحی می شوند.

همان طور که مشاهده می کنید در بین انواع مختلف روکش هایی که برای چوب های ام دی اف مورد استفاده قرار می گیرند روکش های هایگلاس دارای قیمت هایی بسیار مناسب تر و ارزان تری می باشند ، که این موضوع باعث شده تا مخاطبان و مشتریان زیادی به سمت این روکش جذب شوند.


انواع روکش های هایگلاس

ورقه های هایگلاس دارای انواع مختلفی می باشند که از بین آن ها قیمت های بسیار بالایی نیز وجود دارند که اگر با انواع ان اشنا نباشید ممکن است هزینه های بسیار زیادی به شما متحمل شود و در نهایت بر اساس هزینه ای کرده اید جنس بی کیفیتی را در اختیار شما قرار دهند.


• کابینت هایگلاس مدرن

این سبک از کابینت های هایگلاس که مدرن می باشند ، قیمت به نسبت بالاتری در مقایسه با سایر سبک ها دارند. از طرفی از لحاظ کیفیت ساخت و مواد به کار رفته در جتس آن نیز دارای کیفیت بالاتری می باشند. این سبک از کابینت ها دارای انواع مختلفی نیز می باشند که با رویداد های روز دنیا منطبق هستند و انتخاب های زیادی را در اختیار شما قرار می دهند و هنگامی که این سبک را انتخاب کردید خیالتان بابت انتخاب های زیاد راحت می باشد.


• کابینت هایگلاس ترک

این کابینت ها که قیمت به نسبت ارزان تری در مقایسه با کابینت های هایگلاس مدرن و گران تری نسبت به کابینت هایگلاس سفید دارند به بسیاری از خانه وار ها و افرادی که قصد بازسازی و طراحی کابینت آشپزخانه را برای خود دارند پیشنهاد می شود. این سبک علاوه بر زیبایی ظاهری دارای ورقه های هایگلاس از جنس هایگلاس کشور ترکیه می باشد که از نظر کیفیت دارای بالاترین کیفیت ها در منطقه می باشند و بسیاری از خانه های از این نوع کابینت برای خرید استفاده می کنند.


• کابینت هایگلاس سفید

این سبک از کابینت نیز نسبت به دو مورد دیگر دارای قیمت بسیار ارزان تری می باشد و همچنین بسیاری از جنس ها و مواد این سبک در کشور ایران طراحی و آماده می شود. به دلیل این که دارای انواع مختلف و کمتری نسبت به دیگر انواع روکش های چوب ام دی اف دارند. این روکش های هایگلاس که به آن ها روکش های هایگلاس ایرانی نیز می گویند از نظر کیفیت و مقاومت نسبت به دیگر انواع روکش های چوب دارای کیفیت پائین تر و مقاومت کمتری هستند و هم چنین نمی توانید این مدل را به صورت شستشو داده و اگر مقداری رطوبت به آن ها برسد دچار برآمدگی و تغییر در شکل ظاهری چوب می شوند.




اجرای انواع کابینت ام دی اف آشپزخانه

آیا خواهان خریداری و نصب کابینت ام دی اف مرغوب و باکیفیت هستید؟ آیا نمی‎دانید برای نصب و اجرای کابینت و کمد های دیواری خود به چه مرکزی مراجعه کنید؟ و خدمات چه مرکزی مناسب شما است؟ آیا خواهان تعویض کابینت ام دی اف آشپزخانه خود هستید اما نمی‎دانید چه مراحلی برای نصب و اجرای آن باید طی شود؟ اگر خواهان خرید کابینت ام دی اف آشپزخانه هستید اما اطلاعاتی درباره انواع مختلف این کابینت‎ها، نکاتی درباره نصب و اجرای آن‌ها ندارید و یا نمی‎دانید کابینت ام دی اف مرغوب چه ویژگی ها و مشخصاتی دارد، با این مطلب همراه باشید. ما در ادامه شما را بیشتر با نکاتی در رابطه با نحوه نصب کابینت و انتخاب بهترین کابینت برای منزلتان آشنا می‎کنیم.


اجرای انواع کابینت ام دی اف آشپزخانه

اگر بخواهیم به نکته مهمی قبل از خرید کابینت ام دی اف آشپزخانه فکر کنیم، این نکته نصب کابینت است. نصب و اجرای حرفه‎ ای کابینت نیازمند تخصص و مهارت خاصی است، والا پس از مدتی در آشپزخانه خود با مشکلاتی نظیر تکان خوردن کابینت ها یا حتی افتادن آن‌ها مواجه می‎شوید. به همین خاطر، در ادامه شما را با نحوه نصب و اجرای کابینت آشپزخانه لوکس ام دی اف بیشتر آشنا می‎کنیم:

• در ابتدا، شما باید کابینت ام دی اف مناسب آشپزخانه خود را متناسب با سلیقه و نیازتان انتخاب نمایید. شما برای اینکه بتوانید محصول مناسبی برای آشپزخانه خود انتخاب کنید، باید به جنس کابینت، رنگ محصول و سازگاری کالای منتخبتان با فضای خانه (همچون میزان رطوبت موجود در فضا یا بزرگی و کوچکی فضا) توجه کنید.

• در مرحله‌ی بعدی، به اندازه و سایز کابینت ها که باید متناسب با فضای آشپزخانه تان باشد، توجه داشته باشید. در این مرحله باید به گوشه و کنار فضای آشپزخانه توجه کنید. در ضمن، برای اندازه گیری فضا و تعیین نحوه نصب کابینت از گروه حرفه ‎ای کمک بگیرید. به این ترتیب، از فضا های اضافی داخل آشپزخانه خود نهایت استفاده را خواهید داشت.

• در مرحله آخر، باید از راهنمایی های گروه خدمات و مشاوره حرفه ای برای نصب کابینت هایتان استفاده کنید. این گروه به شما در نصب صحیح و اصولی کابینت های منزلتان به بهترین و امن ترین روش ممکن کمک می‎کند.


کابینت ام دی اف آشپزخانه




انواع مختلف کابینت ام دی اف آشپزخانه

همان طور که احتمالاً می‎دانید کابینت ام دی اف آشپزخانه انواع مختلفی دارد. این تنوع باعث شده است شما به راحتی بتوانید محصول مناسب خود را متناسب با سلیقه و نیازتان انتخاب کرده و به استفاده از آن بپردازید. از جمله انواع مختلف کابینت ام دی اف می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

برای اطلاعات بیشتر درباره کابینت آشپزخانه کلاسیک به این صفحه مراجعه کنید.


• کابینت ام دی اف پولیشی

این نوع کابینت معمولاً در رنگ های روشن و براق نظیر سفید، نقره ای و صدفی در بازار های فروش موجود است. ضخامت این کابینت زیاد، زیبایی و جلوه آن بسیار شکیل و ستودنی است. به همین خاطر، معمولا قیمت خرید کابینت ام دی اف پولیشی در مقایسه با انواع دیگر کابینت ها گران تر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کابینت ام دی اف پولیشی با ما تماس بگیرید.


• کابینت ام دی اف ترک

کابینت ام دی اف ترک ساخت کشور همسایه و نزدیکمان یعنی ترکیه هستند. کابینت ام دی اف ترک از مقاومت، زیبایی و دوام بالایی برخوردار هستند. این محصولات به دلیل کیفیت، جنسیت و هزینه ارسال محصول یا گاهاً تولید آن‌ها در کشور همسایه قیمت متفاوتی در مقایسه با کابینت های ساخت داخل (در مقایسه با ام دی اف معمولی) دارند. کابینت ام دی اف ترک در مقایسه با کابینت های ام دی اف ایرانی گران تر هستند.


• کابینت ام دی اف هایگلاس

این کابینت ها به دلیل جلوه و زیبایی فراوانی که دارند، افراد زیادی را به خود علاق‎مند کرده‎اند. کابینت ام دی اف هایگلاس بسیار مدرن و مناسب سبک زندگی امروزی است. اما اگر بخواهیم قیمت این محصول را با انواع دیگر کابینت ‎ها مقایسه کنیم، این گروه در دسته کابینت های گران قیمت قرار می‎گیرد.


• کابینت ام دی اف آشپزخانه لوکس 

این نوع از کابینت ‎ها از لحاظ جنس و کیفیت محصول تفاوت چندانی با کابینت ام دی اف آشپزخانه ندارند، اما طراحی و دکور ظاهری این کابینت ها باعث می‎شود بسیار شیک و لوکس به نظر برسند. در ضمن، این نوع کابینت ‎ها در مقایسه با کابینت ام دی اف ساده و معمولی گران‌تر هستند.

شما عزیزان می‎توانید متناسب با اطلاعات فوق، در نظر گرفتن نیاز و سلیقه تان به خرید کابینت آشپزخانه مناسب خود بپردازید. شما با در نظر داشتن تک تک نکات ذکر شده فوق درباره انواع مختلف کابینت ام دی اف آشپزخانه می‎توانید به انتخاب محصولی مناسب فضا و سبک زندگیتان بپردازید.


ویژگی ‎ها و مشخصات بهترین کابینت ام دی اف آشپزخانه

اگر بخواهیم به ویژگی ها و مشخصات مرغوب ترین و بهترین کابینت ام دی اف آشپزخانه اشاره کنیم، می‎توانیم به ویژگی هایی نظیر مقاومت و دوام بالای این نوع از کابینت ‎ها اشاره کنیم. علاوه بر این، مشخصات و ویژگی ‎ها، قیمت کابینت ام دی اف آشپزخانه بسیار مناسب است و معمولا خانواده ‎های متوسط ایرانی می‎توانند از این محصولات برای تزئین و دکور آشپزخانه خود استفاده کنند.

در ضمن، بدنیست بدانید شما می‎توانید با یک بار خرید کابینت ام دی اف آشپزخانه سالیان سال از آن استفاده کنید. پیشنهاد می‎شود، اگر خواهان استفاده طولانی مدت از کابینت ها هستید، حتماً رنگ های خنثی نظیر کرمی یا سفید و طرح های ساده را تهیه کنید. همچنین، نباید فراموش کنید نحوه نصب کابینت نیز بر نحوه قرار گیری صحیح محصول و افزایش مقاومت کابینت ها تأثیرگذار است.



کابینت ام دی اف هایگلاس


قیمت کابینت ام دی اف هایگلاس

قیمت کابینت ام دی اف هایگلاس، باتوجه به عوامل مختلفی نظیر کیفیت کابینتی که خواهان خرید آن هستید، رنگ و سایز محصول متفاوت است. به عنوان مثال، هرچه اندازه کابینت ام دی اف هایگلاس بزرگتر و بیشتر باشد، متناسب با آن قیمت کابینت ام دی اف نیز افزایش می‎یابد. پس با در نظر داشتن عوامل فوق برای خرید محصول مدنظرتان به فروشگاه های معتبر سراسر کشور به دو صورت آنلاین و حضوری مراجعه کنید.

میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت کابینت ام دی اف هایگلاس با ما تماس بگیرید.

جمع بندی

در آخر باید گفت شما برای نصب و اجرای انواع مختلف کابینت ام دی اف آشپزخانه می‎توانید به مجموعه ما مراجعه کنید. گروه ما، بهترین و مناسب ‎ترین خدمات مورد نیاز مشتریان خود را در حوزه نصب و اجرای انواع مختلف کابینت های آشپزخانه نظیر کابینت ام دی اف ترک ارائه می‎دهد. خدمات ارائه شده ما قیمتی مناسب داشته و طبق اصول حرف ه‎ای نصب می‎شوند. حتما قبل از خرید کابینت ام دی اف مدنظرتان با ما تماس گرفته و از مشاوره ها و راهنمایی ‎هایمان نهایت استفاده را ببرید.

اگر میخواهید اطلاعات بیشتری درباره کابینت آشپزخانه کلاسیک کسب کنید به این صفحه مراجعه کنید

BEAUTY IS
IN SIMPLICITY

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این مقاله چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




REQUEST AND INITIAL VISIT

درخواست بازدید اولیه

جهت بازدید و برآورد هزینه خود توسط کارشناسان حرفه ای ما، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.