×

معرفی لوازم خانگی گاگنا

آیا تا به حال نام برند گاگنا به گوش شما خورده است؟ برندی که در ساخت لوازم آشپزخانه به خصوص وسایل مربوط به پخت پز آن هم به صورت لاکچری، ید طولایی دارد. زادگاه کارخانه لوازم خانگی گاگنا در شهر گاگنا در کشور آلمان است. در سال 1683 بود که یک شرکت آلمانی با برند گاگنا به عنوان تولید کننده چکش و میخ، فعالیت خود را در بخش جنوبی آلمان آغاز کرد. سالیان سال این شرکت به تولید کوره‌های گازی و ذغال سنگی و البته تولید دیگر محصولات پرداخت.

بعد از آن در سال 1961 این شرکت اقدام به ساخت و تولید لوازم خانگی با بهترین کیفیت کرد. در آن زمان این برند به عنوان یک برند لاکچری شناخته شده بود. حال امروزه در کل دنیا نیز لوازم خانگی گاگنا، به عنوان لوازمی با کیفیت بالا و کارکرد‌های ویژه شناخته شده است. اگر شما هم به فکر تهیه لوازم خانگی گاگنا هستید و می‌خواهید اطلاعات بیشتری در رابطه با محصولات این برند به دست بیاورید، در ادامه این نوشتار با ما باشید.



لوازم خانگی گاگنا




لوازم خانگی گاگنا، پیشرودر تولید اجاق گاز

برند گاگنا تا کنون محصولات زیادی در زمینه پخت و پز را روانه بازار کرده است. انواع گاز گاگنا با نام این برند، امروزه نه تنها در آلمان که در کشورهای دیگر اروپایی و آمریکا نیز متقاضیان زیادی دارد. می‌توان گفت لوازم خانگی گاگنا تنها برندی است که فرهای بخار ترکیبی کانوکشن واقعی مجهز به تنظیمات رطوبت چندگانه را به بازار عرضه می‌کند.

برندی لوکس، پرچمدار محصولات با کیفیت

این شرکت آلمانی با تولید لوازم خانگی گاگنا، در جهان یکی از پرچمداران تولید محصولاتی با کیفیت بالا محسوب می‌شود؛ محصولات مختلفی که عموماً مربوط به پخت و پز و آشپزخانه هستند.

از سری محصولات مختلف این برند می‌توان به هودهای دکوراتیو، فرهای توکار، اجاق‌های رومیزی، قهوه ساز، مایکروویو و یخچال ساید بای ساید اشاره کرد. در ادامه به معرفی چندی از محصولات آشپزخانه این برند با توضیحاتی مختصر در رابطه با هر کدام می‌پردازیم.

معرفی لوازم خانگی گاگنا

• فر توکار

این فر گاگنا عرض و ارتفاع ۶۰ سانتی متر را داراست. صفحه نمایش این فر لمسی تی.اف.تی بوده و درب‌ها به صورت تمام اتوماتیک تنها با لمس یک دکمه باز و بسته می‌شوند.



لوازم خانگی گاگنا


• بخارپز توکار

این بخارپز عرض ۶۰ و ارتفاع ۴۵ سانتی متر دارد. در این ابزار بدون فشار بخار یکی از بهترین و سالم‌ترین روش‌های پخت قابل اجراست. طیف درجه حرارت در این بخارپز مختلف و تا 230 درجه سانتی گراد است.

• دستگاه ترکیبی توکار

لوازم خانگی گاگنا، دستگاه ترکیبی توکار را روانه بازار کرده است. این دستگاه عملکرد فر و مایکرو ویو را با عرض 60 و همچنین ارتفاع 45 سانتی متر در اختیار شما می‌گذارد.

• مایکروویو توکار

مایکرو گاگنا تو کار با عرض 60 و ارتفاع 45 سانتی متر، روانه بازار شده است.

• قهوه ساز توکار

این دستگاه، اسپرسو را به صورت کاملاً اتوماتیک و چای و دیگر نوشیدنی‌ها را برای شما با بهترین کیفیت آماده می‌کند. یکی از مثبت‌ترین نکات این وسیله این است که دارای خروجی فاضلاب برای خروج تفاله قهوه است.

• گرم کن توکار

گرم کردن غذا یکی از معضلاتی است که لوازم خانگی گاگنا برای آن تعبیری اندیشیده است. شما با گرم کن توکار با عرض 60 سانتی متر و ارتفاع 14 و همچنین 29 سانتی متر می‌توانید غذای خود را گرم نگه دارید. درجه حرارت این دستگاه از 40 تا 80 سانتی متر بوده و بهترین انتخاب برای یخ زدایی و حفظ گرمای غذای پخته شده خواهد بود.

• هود گاگنا

هودها با برند گاگنا کاملاً دکوراتیو هستند. این هود هم برای آشپزخانه جزیره مناسب بوده و هم از نوع دیواری است. فناوری حرفه‌ای به کار رفته در این هودها به گونه‌ای است که کاملاً بی سر صدا بوده و بوی پخت و پز را به راحتی و با سرعت از آشپزخانه بیرون می‌کند.

نوری که در این هودها به کار رفته شده است باعث شده زیبایی آن‌ها چندین برابر شود. هودهای توکار نیز از دیگر انواع هودهای برن گاگنا هستند. این نوع کاملاً در یونیت مخفی شده و می‌توان آن را به کنترل به صورت برقی و کاملاً اتوماتیک بیرون کشید. در نظر داشته باشید که هر چند ماه یکبار باید فیلتر ذغالی این هود تعویض شود.

• اجاق گاز چهار شعله روکار

این اجاق گاز چهار شعله در دو مدل گازی و برقی به بازار عرضه شده است. جنس این محصول از فولاد ضد زنگ بوده و عرض 60 سانتی متر دارد.

• ظرفشویی توکار

این ماشین ظرف شویی با پنل مخفی با شش برنامه شست و شو وارد بازار شده است. کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و در زیبایی بی نظیر است.



ظرفشویی توکار



• ماشین لباس شویی توکار

یکی دیگر از محصولات لوازم خانگی گاگنا، ماشین لباس شویی توکار آن است. این لباس شویی تو خشک کن به صورت هشت و 9 کیلوگرمی در بازار وجود دارد. سیستم شست و شوی این محصول هوشمند، iDos اتوماتیک بوده و صرف انرژی بسیار برای این محصول پایین است. عملکرد این ماشین لباس شویی عالی بوده و کاملاً بی صدا است. از نکات مثبت محصولات گاگنا به خصوص ماشین‌های لباس شویی این برند، دام بالای آن‌ها است.

• یخچال نوشیدنی

این محصول در ارتفاع‌های متفاوت در بازار وجود دارد. انواع با ارتفاع کوتاه برای اتاق خواب بسیار مناسب می‌باشد. مصرف انرژی در این محصول کلاس A بوده و در نمونه کم ارتفاع آن می‌توانید 24 عدد بطری را بین دماهای 5 تا 20 درجه سانتیگراد قرار دهید.

• یخچال ساید بای ساید

از دیگر محصولات بارز لوازم خانگی گاگنا، یخچال‌ فریزر گاگنا این برند است. این محصول در دو مدل سه در و دو در با محفظه چهار ستاره و فریزر در قسمت پایینی، وجود دارد. دماهای قسمت‌های شیشه‌ای تعبیه شده در یخچال را می‌توان به صورت جداگانه تنظیم کرد.

جمع بندی و نتیجه گیری

آن چه در این جا بدان پرداختیم، معرفی برند لاکچری گاگنا بود. برندی که لوازم خانه و به خصوص آشپزخانه را با بهترین کیفیت به صورت سفارشی و خاص تولید می‌کند. لوازم خانگی گاگنا با ملیت آلمانی خود می‌توانند جلوه خیلی بیشتری به آشپزخانه شما بدهند.

همانطور که در بالا اشاره کردیم، کلیه محصولات این برند به صورت تخصصی و با کارکردهای خاص ساخته و تولید می‌شوند. به خصوص اگر به دنبال طراحی آشپزخانه خود با وسایلی که به صورت توکار اجرا می‌شوند هستید، استفاده از لوازم خانگی گاگنا، می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

BEAUTY IS
IN SIMPLICITY

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این مقاله چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




REQUEST AND INITIAL VISIT

درخواست بازدید اولیه

جهت بازدید و برآورد هزینه خود توسط کارشناسان حرفه ای ما، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.