×

ماکروفر کوپرزبرگ آلمان

مقدمه

زندگی شلوغ و پر مخاطره امروزی فرصت‌ها را به شدت محدود کرده و باعث شده است تا همه همیشه عجله داشته باشند. این سراسیمگی باعث شده تا دیگر وقتی برای آیین و رسومات معمول باقی نماند. خانوم‌های ایرانی از قدیم الایام همیشه مدت زمان زیادی را در آَشپزخانه‌ها مشغول پخت و پز بودند و با عشق برای خانواده‌ی خود، غذاهایی خوش طعمی تهیه می‌کردند ولی شرایط امروزی به گونه‌ای رقم خورده است که شاید کمتر همچین فرصتی دست دهد. حالا این ماکروفرها هستند که جایگزین اجاق گاز‌های قدیمی شده‌اند؛ وسایلی که شاید خیلی بزرگ نباشند ولی از پس کارهای بزرگی برمی آیند!

زندگی‌های پر ترافیک ما قطعا سر بعضی‌ها را بیش از حد مشغول کرده، به همین جهت نیاز است تا از وسایلی کمک بگیریم که علاوه بر کارایی، سرعت بالایی هم داشته باشند تا بتوانند پاسخگوی نیاز‌های ما باشند. ماکروفر کوپرزبرگ آلمان قطعا از آن دسته وسایلی است که برای هر خانه‌ای ضروری است و همه به آن احتیاج دارند. وسیله‌ای که علاوه بر کارایی، زیبایی حیرت انگیزی هم دارد و قطعا به آشپزخانه شما جلوه بی نظیری می‌دهد. در ادامه بیشتر درباره این محصول، اطلاعات کسب می‌کنیم.

شرکت کوپرزبرگ آلمان

کوپرزبرگ یکی از معروف‌ترین و معتبرترین برند‌ها در ساخت تجهیزات مربوط به آشپزی و آَشپزخانه است که فعالیت خود را در سال 2000 رسما آغاز کرد و پس از 5 سال فعالیت، کارخانجات خود را تا اسپانیا، فرانسه و آلمان هم گسترش داد. این برند لوکس آلمانی محصولات مختلفی از قبیل: فر، ماکروفر، اجاق گاز، بخار پز، قهوه ساز، یخچال، ماشین ظرف شویی، ماشین لباسشویی، اجاق گاز‌های رو میزی، اجاق گاز‌های ایستاده، هود، آون و... را به صورت تخصصی تولید می‌کند.

محصولات کوپرزبرگ علاوه بر کارایی فوق العاده، زیبایی بی نظیری هم دارند و به صورت توکار و در طراحی‌های مدرن و کلاسیک به مشتریان عرضه می‌گردند که از این رو مورد توجه دیزاینر‌ها و طراحان داخلی بسیاری هستند. کوپرزبرگ با شعار «کیفیت در جزئیات» و بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، توانسته در میان برترین برند‌های لوازم خانگی اروپا قرار گیرد که البته در کشور ما نیز طرفدارن بسیاری دارد. ما در ادامه قصد داریم به بررسی یکی از محبوب‌ترین محصولات این کمپانی، یعنی ماکروفر کوپرزبرگ آلمان بپردازیم.

ویژگی‌های ماکروفر کوپرزبرگ آلمان

ماکروفر کوپرزبرگ آلمان قطعا تمام آن چیزی است که در آشپزخانه نیاز دارید. مدل‌های مختلف ماکروفر کوپرزبرگ آلمان، بین 9 تا 12 عمل پخت و پز را انجام می‌دهند و شما را از هر وسیله دیگری بی نیاز می‌سازند.

ماکروفرهای کوپرزبرگ آلمان عموما دارای بعضی خصوصیات پایه و مشترک هستند که در ادامه تعدادی از آن‌ها را برمی‌شمریم:

تایمر قابل اعتماد

تایمر تعبیه شده در زیر ساعت، یک ساعت آنالوگ با ظاهری عتیقه و با صفحه‌ای رومی، زیبایی فضای داخلی آشپزخانه شما را دوچندان نموده و اصالت را به ظاهر آن اضافه می‌کند. این محصول علی رغم ظاهر قدیمی، تمام عملکردهای مدرن را حفظ کرده و کار با آن بسیار آسان است.

اتصالات فلزی

یکی از ویژگی‌های مهم ماکروفر کوپرزبرگ آلمان، دست ساز بودن اتصالات فلزی آن است. این رویه برای ساخت اتصالات فلزی باعث می‌شود تا کمپانی بتواند با اطمینان، طول عمر آن‌ها را تضمین کند. همچنین طراحی منحصر به فرد این آیتم‌ها علاوه بر هرچه زیباتر کردن محصول، حس هنرمندانه‌ای را به فضای آَشپزخانه شما هم القا می‌کند.

حالت توربو

پخت تمامی لایه‌های غذا از ویژگی‌های حالت توربو است که باعث می‌شود تمامی فضای درونی ماکروفر کوپرزبرگ آلمان به یک اندازه و به طور یکنواخت حرارت داشته باشد. در نتیجه لازم نیست در مورد محل قرار ظروف خود در داخل ماکروفر فکر کنید؛ شدت دما در کل محفظه یکسان است و پخت و پز با گرم شدن یکنواخت ادامه می‌یابد. فقط ظرف را درون محفظه قرار دهید و باقی کار را به کوپرزبرگ بسپارید!

راهنماهای تلسکوپی دو سطح

راهنماهای تلسکوپی دو سطحی به سادگی جدا می‌شوند و راحتی و کارایی را در کار با ماکروفر فراهم می‌کنند. سیستم نصب چند سطحی به شما امکان می‌دهد ریل‌ها را در همان سطح دلخواه قرار دهید. کل ساختار را می‌توان بدون ابزار اضافی به طور کامل جدا کرد و این امر باعث می‌شود تا اجزای داخلی به راحتی تمیز شوند.

تمیز کردن با بخار

برای سهولت در تمیز کردن محفظه‌ی فر، می‌توانید از عملکرد تمیز کردن با بخار استفاده کنید. به این منظور مقداری آب داخل یکی از سینی‌های پخت بریزید و عملکرد شست و شو با بخار را فعال نمایید؛ آب تبخیر شده و به صورت بخار در می‌آید که در نتیجه باعث نرم شدن چربی و کثیفی داخل محفظه‌ی فر می‌شود. پس از اتمام این فرآیند دیگر لازم نیست برای تمیز کردن محفظه‌‌ی فر با چربی‌های خشک شده و چسبیده شده کلنجار بروید!

ویژگی‌های ظاهری

بدنه ماکروفر کوپرزبرگ آلمان از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و جنس محفظه‌ی دورنی آن نیز از استیل ضد زنگ است. درها و شیشه‌های این ماکروفرها قابلیت جدا شدن دارند تا به راحتی شسته شوند. این ماکروفر‌ها از صفحه نمایشگر لمسی تمام الکترونیک بهره می‌برند و مجهز به چراغ‌های هالوژنی هستند. درب این ماکروفر از شیشه 3 لایه تشکیل شده است که باعث هرچه بیشتر به دام افتادن حرارت درون محفظه می‌شود و عملیات پخت و پز را تسریع می‌کند.

جمع بندی و نتیجه گیری

ماکروفر کوپرزبرگ آلمان یک برند شناخته شده و معتبر است که کیفیت و کارایی خود را ثابت کرده و جای هیچ گونه شکی از این جهت برای خریداران باقی نمی‌گذارد. اما نکته‌ای که ماکروفر کوپرزبرگ آلمان را نسبت به سایر رقبا متمایز می‌کند و باعث برتری آن می‌شود، طراحی فوق العاده این محصول است.

ماکروفرهای کوپرزبرگ به زبان خودمانی، وزن و کلاس آشپزخانه شما را بالا می‌برند و همه توجه‌ها را به سمت خود جلب می‌کنند. بسیاری از دیزاینر‌ها و طراحان مطرح دنیا ماکروفرهای کوپرزبرگ را جهت انجام طراحی داخلی آَشپزخانه‌های لوکس و مجلل انتخاب می‌کنند، چرا که علاوه بر ساخت با کیفیت و متریال درجه یک، تنوع رنگ و مدلی که در ساخت ماکروفر کوپرزبرگ آلمان به کار گرفته شده است، دست آن‌ها را جهت مانور در دیزاین باز می‌گذارد.

BEAUTY IS
IN SIMPLICITY

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این مقاله چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




REQUEST AND INITIAL VISIT

درخواست بازدید اولیه

جهت بازدید و برآورد هزینه خود توسط کارشناسان حرفه ای ما، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.