×

مایکروویو کوپرزبرگ آلمان

مقدمه

امروزه به دلیل مشغله زیاد افراد و نیاز به افزایش سرعت در اکثر فرآیندهای زندگی ازجمله آشپزی، نیاز به تجهیزات مدرن بسیار احساس می‌شود. یکی از این تجهیزات که در سال‌های اخیر به یکی از تجهیزات ثابت آشپزخانه‌های خانگی و مراکز تهیه‌ی غذای فوری تبدیل شده است، مایکروویو است. مایکروویو‌ها یکی از وسایل مناسب برای تهیه و آماده سازی غذا در زمان کوتاه هستند. قطعا این دستگاه با قابلیت‌های منحصر به فرد خود می‌تواند فرآیند تهیه‌ی غذا را آسان‌تر کند. در ادامه با مایکروویو کوپرزبرگ آلمان آشنا خواهیم شد.

مزایای استفاده از مایکروویو

یکی از کاربردهای مهم این دستگاه، گرم کردن سریع غذاست. با استفاده از این دستگاه می‌توان به راحتی اقدام به گرم کردن غذا، نان، شیر و یخ زدایی مواد غذایی نمود.

از دیگر ویژگی‌های مایکرویو، پخت غذا با حرارت پایین و پخت یکنواخت است. همچنین در زمان استفاده از این دستگاه می‌توان از انواع ظروف حتی ظروف سرو غذا نیز استفاده نمود و نیازی به استفاده و در نتیجه شستشوی تعداد زیادی از ظروف وجود ندارد.

از آنجا که کیفیت مناسب تجهیزات آشپزخانه تاثیر مستقیمی‌ بر روی خروجی آشپزی دارد، انتخاب یک محصول با کیفت می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

انواع مدل‌های مایکروویو کوپرزبرگ آلمان

شرکت کوپرزبرگ تولیدکننده‌ی لوازم آشپزخانه‌ی خانگی، در سال 2000 در آلمان شروع به کار کرد. این شرکت اکنون تولید‌کننده‌ی انواع لوازم آشپزخانه با کیفیت بالا و طراحی منحصر به فرد است و کارخانه‌هایی نیز در چندین کشور اروپایی از جمله فرانسه، پرتغال و اسپانیا تاسیس نموده‌است. یکی از محصولات پر‌طرفدار و پرفروش این شرکت، مایکروویو است. انواع مایکرویوهای تولیدی این شرکت دارای طراحی‌های کلاسیک و مدرن و در طرح‌ها و مدل‌های گوناگون ارائه می‌شوند که قصد داریم شما را با انواع مدل‌های آن آشنا کنیم.

مدل RMW 963 C

این مدل از مایکروویو کوپرزبرگ آلمان دارای صفحه‌ی کنترل تماما لمسی است که امکان استفاده از 12 عملکرد اصلی را برای شما فراهم می‌کند. قدرت امواج مایکرویو این دستگاه در حدود 200 تا 1000 وات و دارای 3 حافظه عملکرد و 6 سطح قدرت است. این فر دارای امکان گریل کردن مواد غذایی، یخ زدایی اتوماتیک و دستی، ساعت، قفل کودک، لامپ هالوژن برای روشنایی داخل فر است. ظرفیت این فر 32 لیتر و دامنه گردش آن 32 سانتی متر است.

مدل RMW 969 ANT Bronze

این مدل مایکروویو کوپرزبرگ آلمان دارای صفحه کنترل تمام لمسی و با عملکرد 12 گانه، قابلیت اجرای 3 برنامه از حافظه، 6 مدل قدرت متفاوت، ساعت و تایمر 0 تا 90 دقیقه‌ای اتوماتیک، دارای قابلیت گریل و بریان (جوجه گردان) ، یخ زدایی اتوماتیک و دستی، لامپ هالوژن داخلی و قفل کودک است. ظرفیت دستگاه 32 لیتر و قدرت امواج آن 200 تا 1000 وات همراه با درب ایمن است. طراحی برنزی منحصر به فرد و زیبای این فر، جلوه ویژه‌ای به آشپزخانه شما می‌بخشد و به راحتی با سایر تجهیزات آشپزخانه هماهنگ می‌شود.

مدل RMW969 BOR Bronze

این مدل مایکروویو کوپرزبرگ آلمان علاوه بر طراحی ظاهری منحصر به فرد با رنگ ترکیب قرمز و برنزی، دارای صفحه‌ی کنترل لمسی، و قابلیت‌های مشابه مدل‌های قبلی از جمله عملکرد 12 حالته، قابلیت ذخیره‌ی برنامه‌ی دلخواه در حافظه، تنظیم قدرت دستگاه در 6 درجه‌ی متفاوت، قفل کوک و درب ایمن برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی، تایمر، گریل، جوجه گردان، یخ زدا و لامپ هالوژن است.

مدل RMW 969 ANT Silver

شاید رنگ بندی نقره‌ای این مدل قابلیت تطابق بهتری با سایر لوازم آشپزخانه را داشته باشد. این طرح علاوه بر ظاهر مدرن، دارای ماهیتی کلاسیک است که به راحتی با انواع طرح‌های فضای آشپزخانه هماهنگ می‌شود.

ویژگی‌های عملکردی این مدل نیز مانند سایر مدل‌ها به شما این امکان را می‌دهد که برای کارهای گوناگون آشپرخانه از جمله تهیه‌ی انواع کباب، خوراک، یخ زدایی و غیره از آن استفاده نمایید. همچنین قابلیت تنظیم قدرت این دستگاه کمک می‌کند تا بتوانید به راحتی از ویژگی‌های مختلف آن استفاده کنید.

مدل RMW393 C Bronze

ویژگی اصلی و منحصر به فرد این محصول، ظاهر کاملا کلاسیک آن است. در این مایکروویو کوپرزبرگ آلمان به جای صفحه‌ی لمسی از کنترل الکترونیکی استفاده شده است. پیچ‌های رادیویی با امکان کنترل دستی این دستگاه ظاهر کلاسیک را فراهم کرده است. این دستگاه دارای 9 برنامه عملکرد و قدرت 200 تا 1000 وات است. امکان ذخیره 3 عملکرد بر روی حافظه و 5 سطح قدرت در این دستگاه تعبیه شده است. امکان گریل، یخ زدایی دستی و خودکار، تایمر 90 دقیقه ای، ساعت و قفل کودک نیز در این دستگاه ایجاد شده است. محفظه‌ی این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ و ظرفیت آن 22 لیتر است. به دلیل ابعاد کوچک این مایکروویو، به راحتی می‌توان در آشپزخانه فضای مناسبی برای آن در نظر گرفت.

مدل RMW 393 B Bronze

این مدل مانند مدل قبلی و با همان ویژگی‌هاست، اما در طراحی آن برای سلیقه‌های متفاوت از زمینه‌ی مشکی در کنار فام برنزی استفاده شده است.

مدل RMW963 C Bronze

این مدل مایکروویو کوپرزبرگ آلمان نیز از مدل‌های کنترل الکترونیک با دکمه‌های لمسی است با ظرفیت 32 لیتری دارای تایمر، ساعت، 11 مدل عملکردی همراه با امکان گریل، گرم‌کن و یخ زدایی دارای محفظه‌ی استیل و رنگ خارجی بژ است.

مدل HMW969 W

این مدل دارای طراحی مدرن و برای سلیقه و آشپزخانه‌های با طراحی مدرن مناسب است. دارای صفحه کنترل لمسی، عملکرد پخت 12 گانه، تنظیم قدرت در 6 سطح، مکانیزم گردشی با قطر 32 سانتی متر، لامپ هالوژن، قفل کودک، و امکام گریل و یخ زدایی است.

این مدل به رنگ سفید و مدلHMW969 BL نیز با همان مشخصات و به رنگ مشکی قابل ارائه است.

نتیجه گیری و جمع بندی

مایکروویو کوپرزبرگ آلمان دارای عملکرد قدرتمند و با طراحی منحصر به فرد، این امکان را به شما می‌دهد که متناسب با نیاز، سلیقه و فضای آشپزخانه خود از یک دستیار قدرتمند در آشپزی بهره‌مند شوید. طراحی متنوع در انواع کلاسیک و مدرن این محصول می‌تواند نیازهای سلیقه‌های گوناگون را پوشش دهد.

همچنین امکانات ویژه تعبیه شده در این فر مایکروویو امکان انجام امور ساده مانند گرم کردن غذا، تست نان، یخ زداییی، ذوب کردن و شکلات با قدرت پایین و پخت انواع غذاهای ایرانی و خارجی را با قدرت بالاتر برای شما فراهم می‌کند. همچنین صفحه گردان داخل این فر امکان پخت یکنواخت غذا را ایجاد کرده و محفظه استیل مایکروویو کوپرزبرگ آلمان به راحتی قابل تمیزکاری و بسیار بادوام است.

BEAUTY IS
IN SIMPLICITY

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این مقاله چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




REQUEST AND INITIAL VISIT

درخواست بازدید اولیه

جهت بازدید و برآورد هزینه خود توسط کارشناسان حرفه ای ما، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.