×

خرید مجیک کرنر فانتونی

در این مقاله از سایت سینا ایرانی زاده درباره مجیک کرنر فانتونی توضیح دادیم همراه ما باشید.

چنانچه فضای آشپزخانه شما محدود است، به معنای آن نیست که مجبورید لوازم محبوب خود را بیرون بیندازید! با استفاده بهینه از برخی فضا ها در آشپزخانه می‌توان ظرفیت آن را افزایش داد. به طور کلی میزان گنجایش وسایل و لوازم در آشپزخانه، مسئله بسیار مهمی‌ برای زنان خانه‌ دار در جوامع مدرن امروزی است. شاید احتیاج داشته باشید میزان قابل توجهی از وسایل مورد نیاز خود را در کابینت‌ های آشپزخانه‌ تان نگهداری کنید. با این حساب گوشه‌ های آشپزخانه مناطقی هستند که نگهداری پر حجم وسایل در آن تقریبا مشکل بوده و ممکن است فضای کافی برای گزینه‌ های مورد نظرتان را نداشته باشید.

به همین دلیل است که این فضا ها اغلب به سطل آشغال تبدیل می‌شوند و سال‌ ها دست نخورده باقی می‌مانند. نکته منفی دیگر کابینت‌ های معمولی این است که شما اغلب باید روی دست‌ ها و زانو های خود قرار بگیرید تا به انتهای کابینت (با حداقل عمق داخلی 495 تا 550 میلی‌متر) دسترسی پیدا کرده و آنچه را که نیاز دارید، پیدا کنید. اما این مشکل در مجیک کرنر فانتونی وجود ندارد.


آشپزخانه‌ ای با گنجایش بالا و مدرن

اگر در تلاش برای تصمیم‌ گیری هستید یا مطمئن نیستید از کجا باید ظرفیت آشپزخانه خود را افزایش دهید، ما مجیک کرنر فانتونی را به شما پیشنهاد می‌دهیم که کار آمدترین و کاربردی‌ ترین گزینه برای نگهداری وسایل در زاویه‌ های کور آشپزخانه شما خواهد بود. در ادامه انواع مجیک کرنر را به همراه کاربرد ها و مزایای آن به شما معرفی می‌کنیم.


مجیک کرنر (Magic Corner) چیست؟

وقتی نوبت به نگهداری و ذخیره‌ سازی وسایل می‌رسد، مجیک کرنر (برگردان آن به فارسی زاویه‌ های جادویی است) و به طور خاص مجیک کرنر فانتونی واقعاً بهترین راه حل را ارائه می‌دهد. واحد های مجیک کرنر، قفسه‌ هایی مدور هستند که توان چرخش قابل توجهی دارند تا دسترسی آسان به وسایل ذخیره شده را فراهم کنند.

این واحد ها در زاویه‌ های L‌ مانند و U مانند بر روی کابینت‌ های شما نصب شده و همه چیز را منظم و جمع و جور نگه می‌دارند. آن‌ها برای انواع وسایل نظیر ظروف غذا خوری و شیشه‌ های نگهداری مواد غذایی بسیار ایده‌آل هستند و فضای حداقلی محصور در یک گوشه کور از آشپزخانه را به حداکثر قابل استفاده ارتقا می‌دهند.

به طور معمول واحد های مجیک کرنر از چهار سبد فلزی ذخیره‌ سازی ساخته شده‌اند که دو به دو به صورت زیگزاگ و کشویی روی یکدیگر قرار دارند. هنگام نیاز به استفاده، سبد های جلویی که عمدتا به داخل درب متصل هستند همراه با درب بیرون می‌آیند و دو سبد عقب که در قسمت داخلی فریم قرار دارند، به نحوی تعبیه شده‌اند که با باز شدن درب به جلو کشیده می‌شوند تا به سمت دهانه قرار بگیرند و محتویات به راحتی قابل دسترسی باشند. این محصول در فضای دو کابینت قرار می‌گیرد اما از یک درب خارج می‌شود. همچنین می‌توان با باز شدن درب، سبد های جلویی را کاملاً از کابینت جدا کرد.


مجیک کرنر فانتونی

یکی از برند های نام آشنا و معتبر در زمینه تامین انواع مجیک کرنرها، فانتونی (Fantoni) است. تولیدات کابینتی فانتونی از دهه 1970 میلادی با طراحی در سبک‌ های کلاسیک، مینیمالیست و مدرن صورت گرفته است.

همچنین شرکت فانتونی فعالیت خود را از سال 1390 و با هدف ارائه مجموعه کاملی از اکسسوری‌ آشپزخانه، حمام، اداری و غیره در ایران آغاز کرده و با موفقیت دسترسی افراد به محصولاتی بی‌همتا و با کیفیت بسیار بالا را فراهم ساخته است.

فانتونی یک شرکت ایتالیایی با افق دیدی رو به سوی آینده بوده و یک سازمان با ساختار صنعتی مستحکم است. این شرکت با داشتن بیش از 1500 قلم کالا در گروه‌ های کالایی مختلف نظیر مجیک کرنر فانتونی، هر آنچه برای داشتن خانه‌ای هوشمند نیاز دارید را برآورده می‌کند.


ویژگی‌ های مجیک کرنر فانتونی

از مشخصات فنی و کاربردی در ساخت مجیک کرنر فانتونی می‌توان موارد زیر را برشمرد:

• دوام بالا

• طراحی منحصر به فرد

• قیمت به‌صرفه

• کیفیت درجه یک در بازار

• سازگاری با محیط زیست

همچنین ارائه فیلم‌ های آموزشی نصب و کاتالوگ‌ های جامع از مهم‌ ترین وجه تمایز های این برند با سایر برند های موجود در بازار بوده و شفافیت، انصاف، اعتماد، ایمنی و احترام به محیط زیست شعار این شرکت هستند. برای دیدن محصولات آشپزخانه این شرکت همچون مجیک کرنر فانتونی، از ست مدرن گرفته تا بومی و حتی سبک روستایی می‌توانید به بخش محصولات سایت مراجعه فرمایید.


مزایای مجیک کرنر فانتونی

مجیک کرنر فانتونی، از محبوب‌ ترین برند ها در طراحی یک قسمت سازمان‌ یافته و جدایی‌ ناپذیر از آشپزخانه هوشمند است و این مورد دلایل خاص خود را دارد. علاوه بر مزایای ذکر شده در متن، مجیک کرنر فانتونی مزایای بسیاری دارد که در ذیل به آن‌ ها اشاره شده است:

• برگشت‌ پذیر بودن پایه محور ها؛ به نحوی که پیکر بندی واحد مجیک کرنر فانتونی را می‌توان در هر دو گوشه سمت چپ و یا راست نصب کرد.

• قاب و لوازم جانبی ساخته شده از فولاد یکپارچه و درجه یک با نقاشی و آبکاری 3 لایه ماشینی برای اطمینان از دوام و طول عمر بالا.

• سبد سه ظرفیتی سازگار با استاندارد های محیط زیست اروپا؛ همراه با سبد های یدکی و اتصالات اضافه.

• مناسب نصب بر روی حداقل حجم از کابینت؛ یک گوشه 900 میلی‌ متری نیز جوابگو خواهد بود.

• استفاده حداکثری از فضای کابینت اشغال شده.

• ظرفیت ذخیره‌ سازی بیشتر نسبت به سایر برند ها.

• توالی حرکت دقیق و مشخص شده سبد های جلو و عقب؛ عدم ایجاد نشانه‌ های ساییدگی در اثر استفاده مکرر.

• باز و بسته شدن درب به صورت نرم و خودکار که به شما امکان می‌دهد حتی در صورت پر بودن واحد، به راحتی از آن استفاده کنید.

• در هر سبد جلو تا 7 کیلوگرم و در هر سبد عقب تا 9 کیلوگرم از وسایل قابل نگهداری است.

• سبد ها توسط پلیمر مقاوم دیاموند پوشیده شده‌اند که عدم لیز خوردن لوازم از روی آن مزیت این نوع پلیمر محسوب می‌شود.

• امکان جدا کردن سبد از فریم وجود دارد؛ به راحتی می‌توان کف آن را تمیز کرده و مورد شست و شو قرار داد.

• حداکثر روشنایی در سبد های قسمت داخلی؛ قابلیت اضافه کردن نوار چراغ همراه با سوئیچ درب اتوماتیک برای روشنایی خودکار هنگام باز شدن درب را داراست.


BEAUTY IS
IN SIMPLICITY

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این مقاله چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




تجربه و نظر کاربران :

کاربر مهمان : مقاله مجیک کرنر فانتونی عالی بود

REQUEST AND INITIAL VISIT

درخواست بازدید اولیه

جهت بازدید و برآورد هزینه خود توسط کارشناسان حرفه ای ما، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.