×

خرید پایه میز کار برقی قابل تنظیم

در این مقاله از سایت سینا ایرانی زاده درباره پایه میز برقی قابل تنظیم توضیح دادیم همراه ما باشید.

پایه میز برقی قابل تنظیم از جمله امکانات و تجهیزاتی است که به افراد شاغل در زمینه‌ های فنی، مهندسی و کارمندان آمده و برای بسیاری مانند یک وسیله نجات از درد های کمر، گردن و دست است. این وسیله یکنواختی شغل‌ های پشت میزی را از میان می‌برد و به افراد کمک می‌کند بسته به نیاز خود و به سادگی اقدام به تغییر ویژگی‌ های فیزیکی میز کار خود نمایند. در این مقاله کوتاه، به معرفی اجمالی این محصول پرداخته و مزایای استفاده از آن را بر خواهیم شمرد.


اهمیت میز کار استاندارد و قابل تنظیم

یکی از مباحث مهم در علم مهندسی صنایع، موضوع ارزیابی کار و زمان است که به نحوه انجام کارها توسط اوپراتور های انسانی می‌پردازد و میزان استهلاک بدنی، فشار فیزیکی و زمان صرف شده در امور را مورد بررسی و بهینه‌ سازی قرار می‌دهد. در اینجا است که اهمیت میز کار استاندارد و قابل تنظیم و همچنین نحوه نشستن و قرار گرفتن افراد پشت آن میز، به طور جزئی مورد بررسی و تحقیق قرار می‌گیرد. طبق تحقیق دانشمندان، نشستن بر روی میز و صندلی غیر استاندارد برای مدت زمان طولانی (6 ساعت در روز بدون وقفه) می‌تواند مشکلات زیادی را برای بدن ایجاد کند. مشکلاتی از قبیل:

• افزایش احتمال ابتلاء به بیماری‌های قلبی و عروقی تا 40%

• سوخت انرژی از عضلات بدن (بجای چربی سوزی)

• کاهش آنزیم‌های از بین برنده چربی تا 90%

• افزایش احتمال ابتلاء به آرتروز دست و گردن تا 60%

• افزایش احتمال ابتلاء به واریس

• و...

آنچه مسلم است، این است که هیچ کس مایل به کار در چنین شرایطی نیست و برای فرار از این شرایط، لازم است که از میز کار و صندلی استاندارد استفاده کنید و به هیچ عنوان برای ساعت‌ های طولانی بدون استراحت پشت هیچ میزی ننشینید. تغییر حالت بدن در حین کار و استراحت داشتن به صورت مرتب، می‌تواند به طرز شگفت انگیزی عوارض نام‌برده را خنثی کرده و ایمنی جسمی شما را برای سال‌ ها کار کردن تضمین نماید.

یکی‌ دیگر از راه‌های پیشنهادی این است که از پایه میز برقی قابل تنظیم برای شغل خود استفاده کنید. این وسیله به شما این امکان را می‌دهد که در هر زمان و هر شرایطی، به سادگی با فشار دادن یک دکمه، وضعیت کاری خود و ارتفاع میز خود را تغییر دهید. به طور مثال اگر در حال نشستن مشغول به کار بودید، حال برای تنوع، ادامه کار خود را به صورت ایستاده و بدون نیاز به خم کردن کمر و گردن انجام دهید. در ادامه به معرفی دقیق‌ تر این محصول و مزایای استفاده از آن خواهیم پرداخت.



پایه میز کار برقی قابل تنظیم



پیشنهاد مطالعه : میز بتنی 

خرید پایه میز برقی قابل تنظیم و مزایای آن

پایه میز کار، در واقع پایه‌ ای از جنس فلز یا پلاستیک فشرده است که صفحه میز کار می‌تواند به سادگی به کمک چند پیچ بر روی آن سوار شود و امکانات متعددی را به شما هدیه دهد. ایده این محصول از قرن‌ ها پیش در ذهن درودگران و معماران بوده و نمونه‌ های متعددی از این نوع میزها از قرون وسطی تا بحال باقی مانده است. اما آنچه امروز درباره آن صحبت می‌کنیم، پایه‌ای است که میز کار شما را با یک لمس ساده از یک میز کار نشسته به یک میز کار ایستاده تبدیل خواهد کرد و عکس این عمل نیز به همان سادگی لمس یک دکمه اتفاق خواهد افتاد.

پایه میز کارهای قابل تنظیم موجود در بازار در حال حاضر در سه شکل کلی زیر تولید می‌شوند:

1. قابلیت تنظیم با پیچ به صورت دستی

2. قابلیت تنظیم بادی یا میزهای پنوماتیک

3. قابلیت تنظیم برقی

که نوع سوم یعنی پایه میز برقی قابل تنظیم چیزی است که در اینجا به آن خواهیم پرداخت. پایه میز برقی می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد که برای کارهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پایه‌ ها برای طراحان، اوپراتورهای دستگاه، افراد شاغل در زمینه مدار های الکترونیکی و تعمیرگاه‌ های الکترونیک، کارمندان و کارشناسانی که کار آن‌ها با سیستم است، گیمرها و بسیاری افراد دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دلیل آن‌که این پایه‌ ها بدون صفحه رو ارائه می‌شوند این است که، هر کس بسته به نیاز خود، صفحه مورد نظر خود را بر روی آن نصب کند. صفحه رویی این میز می‌تواند بر حسب نیاز از جنس فلز، چوب یا ام‌ دی‌ اف باشد و ابعاد آن نیز می‌تواند متغیر باشد. سایز عرض این صفحه می‌تواند بین 70-100 سانتی‌متر و طول آن می‌تواند بین 90-120 سانتی‌متر متفاوت باشد. بنابراین جنس صفحه، طراحی صفحه و ابعاد آن به انتخاب شما و بر حسب نیز خودتان خواهد بود.

آنچه مهم است، سیستم برقی-هیدرولیکی موجود در پایه میز برقی قابل تنظیم است که به افراد این امکان را می‌دهد ارتفاع میز خود را بین بازه 63-125 سانتی متر تغییر دهند و این کار را تنها با لمس یک دکمه انجام دهند. به این ترتیب، برای تغییر ارتفاع میز نیازی به برداشتن وسایل و یا نگرانی برای تکان خوردن و سقوط آن‌ ها نخواهد بود. بدنه این محصول از جنس فولاد مقاوم ساخته شده و توان نگهداری 100 کیلوگرم بار را دارد و تمام وسایل احتمالی مورد نیاز شما را به راحتی دوام خواهد آورد. همچنین منبع تغذیه داخلی موجود در این پایه به شما کمک می‌کند که با اتصال به برق شهری به سادگی از قابلیت تغییر ارتفاع آن استفاده کنید.

داشتن این پایه میز برقی قابل تنظیم به افراد کمک می‌کند که ارتفاع میز کار خود را بر حسب نیاز و با توجه به ارتفاع صندلی و تسلطی که باید بر کار داشته باشند تنظیم کنند و همچنین هر زمان که از نشستن پیوسته و کار یکنواخت خسته شدند، پوزیشن کاری خود را از نشسته به حالت سرپا تغییر دهند و به این وسیله، از یکنواخت شدن کار خود بدون نیاز به خم کردن گردن و کمر، بگریزند.

انواع مختلف پایه میز برقی قابل تنظیم در بازار موجود است که در ابعاد مختلف و به شکل یک پایه و دو پایه ارائه می‌شود. عمده تفاوت موجود در ابعاد و تعداد پایه است و همچنین جنس فلز به کار رفته در این پایه میز باید بر حسب نیاز شما و باری که بر روی آن خواهید گذاشت انتخاب شوند. دوام فلز و دفرمه نشدن در کنار سادگی در تغییر ارتفاع همگی مواردی هستند که از اهمیت بسیاری هنگام خرید این محصول برخوردارند.



پایه میز کار برقی قابل تنظیم



BEAUTY IS
IN SIMPLICITY

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این مقاله چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




تجربه و نظر کاربران :

کاربر مهمان : برای خرید پایه میز برقی چکار باید بکنیم؟

پشتیبانی : سلام لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پایه میز برقی با کارشناسان ما تماس بگیرید

REQUEST AND INITIAL VISIT

درخواست بازدید اولیه

جهت بازدید و برآورد هزینه خود توسط کارشناسان حرفه ای ما، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.