×

خرید انواع چراغ پنلی توکار، کمد لباس و داخل کابینتی

در این مقاله از سایت سینا ایرانی زاده درباره چراغ پنلی توکار توضیح دادیم همراه ما باشید.

دکوراسیون محیط های مختلف مسکونی، تجاری و اداری با استفاده از طراحی های جذاب بسیار چشم گیر تر میشوند. بانوان برای دکوراسیون منزل مسکونی خود اهمیت زیادی قائل هستند. یکی از راه‌ های مؤثر برای ایجاد تغییرات اساسی در محیط‌ های مخنلف، نورپردازی‌ های حرفه‌ای است.

امروزه، انواع چراغ پنلی توکار، چراغ led رگال لباس و داخل کابینتی به عنوان دکوراسیون مورد استقاده قرار میگیرند که علاوه بر راحتی استفاده از وسایل در داخل کمد یا کابینت نیز، محیط را جذاب‌ تر می‌کنند. این نوع چراغ ها علاوه بر اینکه نور محیط را تأمین می کنند، بر زیبایی آن نیز می‌افزایند.

برای خرید انواع این چراغ ها باید اطلاعات مفیدی راجع به مشخصات، کاربرد و دیگر ویژگی‌ های آن ها داشته باشید. با ما همراه باشید، تا اطلاعات لازم و کاربردی برای خرید انواع چراغ پنلی توکار، چراغ کمد لباس و چراغ داخل کابینتی به دست آورید.


چراغ پنلی توکار

چراغ های پنلی توکار به طور کامل در داخل سقف مورد استفاده قرار می گیرند؛ به گونه ای که هیچ قسمتی از چراغ به جزء منبع روشنایی قابل مشاهده نیست. این مدل چراغ‌ های توکار، محصول کشور چین هستند و به دلیل زیبایی و ظرافت خاص در طراحی دکوراسیون اکثر محیط ها مورد استقاده قرار می‌گیرند.

این نوع چراغ‌ های توکار، در دو مدل گرد و مربع تولید شده و در محیط های مختلف مسکونی، اداری، تجاری به عنوان منبع روشنایی و دکوراسیون قابل استفاده هستند.


مزایای چراغ های پنلی توکار سقفی

• چراغ های پنلی توکار سقفی با استفاده از فناوری¬های SMD یا COB تولید شده است. این چراغ‌ها، نور را به طور کاملاً یکسان، ملایم، و بدون خیرگی در محیط پخش می شود.

• تولید این نوع چراغ ها سقفی با بهره‌گیری از استاندارد های لازم و اصول کیفیتی برتر صورت می گیرد.

• نور و اشعه چراغ های پنلی توکار سقفی به دلیل کیفیت و استاندارد های استفاده شده در شیشه‌شان از صدمه دیدن چشم ها جلوگیری می کنند.

• طول عمر این چراغ‌ ها بالا است. بنابراین، از این نظر کاملاَ مقرون‌ به‌ صرفه و اقتصادی هستند.

یکی از انواع چراغ های پنلی توکار، چراغ توکار اس ام دی ( (smd50 وات با سایز 60 در 60 است. این محصول در سه رنگ سفید، آفتابی، و سفید آفتابی عرضه می‌شود و مشتری با توجه به نور مورد نیاز محیط آن ها را انتخاب می کند. این چراغ 50 واتی با جریان ورودی 420 تا 600 میلی‌آمپری، قادر به تولید 3600 لومن روشنایی است. این چراغ به دلیل صرفه‌ جویی در مصرف انرژی، به منظور استفاده در مجتمع های تجاری و اداری، سالن، راه پله، اتاق خواب بزرگ، و... بسیار مناسب است و هزینه‌های برق آن ها را بسیار کاهش می دهد. با توجه به ویژگی های گفته شده، بهتر است به دنبال محصولی با کیفیت به همراه قیمت مطلوب و ضمانت‌ نامه انتخابی مناسب برای خریدان باشید، تا بهترین و بیشترین استفاده را از آن‌ها ببرید.


چراغ کمد لباس

چراغ کمد لباس به منظور تأمین نور کمد لباس، رگال لباس در فروشگاه های لباس، مزون ها و حتی کمد لباس منزل مورد استفاده قرار می‌گیرند. چراغ رگال LED سنسوردار ساخت کشور چین و برند آن فاین الکتریک است. این پنل روشنایی، به عنوان روشنایی سقفی، آویز، و رگال در منازل یا فروشگاه های لباس کاربرد فراوانی دارد. این محصول به سیستم سنسور مجهز است. اگر این چراغ در داخل کمد لباس نصب شود، به هنگام باز کردن درب کمد لباس سنسور عمل کرده و چراغ روشن می شود. سایر ویژگی‌ های این محصول عبارت اند از:

• داشتن دو رنگ سفید و آفتابی

• داشتن 40 لامپ ال‌ای دی با توان 10 وات

• طول کل چراغ 1 متر است که 5 سانتی‌متر از هر دو طرف قابل برش است و شما می‌توانید طول چراغ را با توجه به طول رگال خود کاهش دهید.

• جنس بدنه آن آلومینیوم است.

چراغ کمد لباس در داخل کمد لباس و بر روی رگال و آویز فروشگاه ها و حتی منزل قابل استفاده است. مشتری ها به خصوص بانوان با بهره گیری از این فناوری می توانند جنس و رنگ لباس مورد نظر را بررسی کنند. علاوه براین، چراغ های کمد لباس دکوراسیون محیط را با نور مناسب و ظرافتی که در طراحی خود دارند، تحت تأثیر قرار می دهند. اگر به دنبال دکوراسیونی خاص برای مزون و مغازه خود هستید، خرید و نصب انواع چراغ کمد لباس را به یاد داشته باشید.


چراغ داخل کابینتی

چراغ های داخل کابینتی به منظور تأمین نور محیط آشپزخانه و یا قسمت بوفه مورد استفاده قرار می گیرند. چراغ‌های داخل کابینتی علاوه بر تامین نور، زیبایی دکوراسیون را نیز به دنبال دارند. چراغ های داخل کابینتی در دو دسته روکار و زیرکار در بازار موجود هستند.


چراغ داخل کابینتی روکار

چراغ داخل کابینتی روکار به منظور تأمین نور محیط؛ بدون نیاز به برش کابینت یا کنده کاری در قسمت زیرین کابینت قابل استفاده است. نوع روکار 1.5 وات مدل FEC-A1124، ساخت کشور چین است که با نام تجاری فاین الکتریک به فروش می رسد. لامپ ال ای دی این محصول به رنگ آفتابی است و رنگ قاب آن سیلور یا نقره ای است. قطر این چراغ 65 میلی متر بوده و ولتاژ آن 12 ولت مستقیم است. این چراغ با توان نوری 180 لومن نور مناسبی را برای محیط به همراه می‌آورد.



چراغ داخل کابینتی روکار



چراغ داخل کابینتی زیرکار

چراغ داخل کابینتی زیرکار 5 وات مدل FEC-31-5W-T5، نیز ساخت کشور چین است. این چراغ در زیر کابینت نصب شده و از منبع برق تغذیه می کند. این محصول دارای دو رنگ لامپ سفید و آفتابی است که مشتری بنا بر نیاز خود قادر به انتخاب است. بدنه آن بسیار با کیفیت بوده و فقط در رنگ سفید موجود است. به همین دلیل در دکوراسیون های مختلف به راحتی قابل استفاده است. طول آن 310 میلی متر است. چراغ این محصول دارای ولتاژ 85 تا 265 ولت است و توان نوری آن به 485 لومن می رسد. در این نوع چراغ از لامپ SMD LED استفاده شده تا نور را در فضا به صورت ملایم و یکنواخت پخش کرده و در مصرف برق نیز صرفه‌ جویی کند. بانوان که اکثر وقت خود را در داخل آشپزخانه می گذرانند، به دنبال دکوراسیونی خاص با نور و روشنایی مناسب هستند. این نوع چراغ داخل انتخاب مناسبی برای آن‌ هاست، زیرا علاوه بر روشنایی به زیبایی محیط نیز کمک می‌کند.



چراغ داخل کابینتی زیرکار



سخن آخر

در متن بالا با انواع چراغ های پنلی توکار، کمد لباس، داخل کابینتی آشنا شدید. این نوع چراغ ها علاوه بر تأمین نور و روشنایی محیط، زیبایی خاصی را نیز به همراه دارند. امروزه در دنیای دکوراسیون استفاده از نور مناسب بسایر حائز اهمیت است. بنابراین با آگاهی کامل به دنبال خرید بروید.

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره جک کابینت هستید به این صفحه مراجعه کنید.

BEAUTY IS
IN SIMPLICITY

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این مقاله چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




REQUEST AND INITIAL VISIT

درخواست بازدید اولیه

جهت بازدید و برآورد هزینه خود توسط کارشناسان حرفه ای ما، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.