×

معرفی چراغ led پروفیلی کمد و چراغ led رگال لباس

کمدها بخش‌های کوچکی از فضای خانه را برای نگهداری انواع البسه، لوازم و تجهیزات به خود اختصاص می‌دهند. در واقع کمدها بخش جدایی‌ناپذیر از دکوراسیون اتاق نشیمن، آشپزخانه و اتاق خواب محسوب می‌شوند که به نظم و چیدمان بهتر دکورا سیون خانه کمک می‌کنند. بنابراین باید مانند دیگر قسمت‌های منزل به زیباسازی و نورپردازی آن‌ها توجه شود. این علاوه بر زیبا سازی دکوراسیون باعث می‌شود تا دید بهتری نسبت به فضای داخلی کمد به وجود آید و شما راحت‌تر بتوانید از قسمت‌های مختلف آن مانند آویز، طبقات و کشو استفاده کنید. نورپردازی داخل کمد از طریق لامپ‌های‌هالوژن و LED امکان‌پذیر است. لامپ‌های‌هالوژن به سرعت داغ می‌کنند و ممکن است گرما و نور آن‌ها بر رنگ لباس تأثیر بگذارد؛ علاوه بر این عمر کوتاه و گران قیمت بودن لامپ‌های‌هالوژن باعث می‌شود تا برای استفاده در کمد مقرون‌به‌صرفه نباشند. کمد لباس شما به هر شکلی که باشد چراغ‌های LED کمد به شما کمک می‌کنند تا جلوه زیبایی در فضای داخلی کمد ایجاد کنید. این نوع لامپ‌ها انواع مختلفی مانند چراغ led پروفیلی کمد و چراغ led رگال لباس دارند و نحوه نصب و کارایی آن‌ها نیز متفاوت است. البته مواد و متریال به کار رفته در ساخت این چراغ‌ها نیز بسیار مهم است. در کنار آن نصب و اجرای درست و حرفه‌ای می‌تواند به بازدهی بالاتر محصول کمک کند. اگر می‌خواهید درباره انواع چراغ‌های LED کمد بیشتر بدانید با ادامه مقاله زیر همراه باشید.

آشنایی بیشتر با انواع چراغ‌های LED کمد

این نوع چراغ‌های کمد انواع مختلفی دارند. طیف وسیعی از سبک‌های مختلف نورپردازی به سبک نورافکن گرفته تا نواری یا ریسه‌ای می‌توانند هم راستا با نرده لباس داخل کمد قرار بگیرند. همه‌ی این چراغ‌ها از یک روشنایی ظریف و سفید برخوردار هستند و قدرت روشنایی زیادی ندارند. روشنایی آن‌ها فقط به اندازه‌ای است که منطقه یا فضای مورد نظر را در کمد روشن نمایند. مجموعه‌ای از چراغ‌های LED کمد دارای حسگر برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی هستند، زیرا این چراغ‌ها می‌توانند به راحتی در داخل کمد قرار بگیرند و فقط هنگام باز بودن درها روشن شوند و با بسته شدن درهای کمد خاموش خواهند شد. اگر می‌خواهید یک راه حل عملی و راحت برای نصب چراغ LED کمد داشته باشید، می‌توانید روشنایی قابل شارژ را که با باتری کار می‌کند، انتخاب نمایید تا مشکلی برای سیم‌ها هنگام قرار دادن محتویات درون کمد ایجاد نشود؛ زیرا گاهی بلندی سیم‌ها هنگام قرار دادن لباس داخل کمد باعث درد سر و پیچ خوردن آن به دور لباس می‌شود، به همین دلیل از چراغ‌های LED کمد قابل شارژ استفاده می‌کنند. چراغ led پروفیلی کمد و چراغ led رگال لباس از شناخته شده‌ترین چراغ کمد لباس موجود در بازار هستند که در زیر به شرح آن‌ها پرداخته شده است.

• چراغ led پروفیلی کمد

چراغ led پروفیلی کمد از یک طراحی مینیمالیستی و ساده استفاده می‌کند و قطعاً بر طراحی موجود اتاق خواب یا اتاق کار شما غلبه نخواهد کرد، بلکه زیبایی دکوراسیون شما را بیشتر تقویت می‌کند. روکش آلومینیومی این چراغ‌ها باعث می‌شوند تا دکوراسیون داخلی کمد شما شیک و حرفه‌ای به نظر برسد. این چراغ‌ها اگر به تنهایی روشن شوند، به دلیل ظاهر لطیف و خنثی می‌توانند نور و روشنایی عالی برای فضای درون کمد ایجاد کنند. اگر به دنبال استفاده از چراغ led پروفیلی کمد هستید، باید بدانید که این نوع چراغ‌ها در سه سایز مختلف مناسب با فضای داخلی کمد و سلیقه شما عرضه می‌شوند. این چراغ‌ها قابلیت نصب سنسور را دارند و همچنین می‌توان از کلید برای خاموش و روشن کردن آن‌ها استفاده کرد.

ضخامت این چراغ‌ها از لبه تا پشت ۱۰ میلی‌متر است و در قسمت چراغ‌دار ضخامت آن‌ها به ۲۹ میلی‌متر می‌رسد. این نوع چراغ‌های LED مستقیماً با برق کار نمی‌کنند و باید از یک ترانس مخصوص برای آن‌ها استفاده شود. چراغ led پروفیلی سری 3 کاربرد متفاوت‌تری دارد. این چراغ‌ها به صورت مثلثی طراحی شده تا به راحتی در کنج و گوشه کمد جای بگیرند. همچنین می‌توان این چراغ‌ها را در فضاها و مکان‌های ۹۰ درجه به صورت عمودی و یا افقی نصب کرد. با نصب این نوع چراغ‌های LED از فضای داخل کمد خود بسیار لذت خواهید برد.



چراغ led پروفیلی کمد



• چراغ led رگال لباس

چراغ led رگال لباس از انواع چراغ‌ led توکار مجهز به سنسور هستند. چراغ‌های سنسوردار هنگامی‌که درب کمد باز و بسته می‌شود، روشن یا خاموش می‌شوند. در واقع عملکرد چراغ led رگال لباس بر اساس حرکت درب کمد است. نوع عملکرد چراغ به وسیله سنسور باعث می‌شود تا از هدر رفتن انرژی جلوگیری شود. این نوع سیستم روشنایی را می‌توان همچنین به عنوان روشنایی آویز یا سقفی در منازل مورد استفاده قرار داد. از مهم‌ترین مزایای این چراغ‌ها قابلیت برش آن‌ها است. بر اساس اندازه طول و عرض رگال می‌توان آن‌ها را تا ۵ سانتی‌متر از هر طرف برش داد. این محصول با ولتاژ و تعداد لامپ‌های مختلف در بازار ارائه می‌شود. طول و توان آن‌ها نیز متغیر است. به همین دلیل می‌توانند به خوبی پاسخگوی نیاز افراد بر اساس ابعاد و اندازه رگال کمدشان باشند. این چراغ محصول کشور چین است و در سایزها و اندازه‌های مختلف تولید می‌شود.



چراغ led رگال لباس



حرف اخر

استفاده از لامپ‌های معمولی در داخل کمد به دلیل مصرف بیش از حد انرژی ممکن است بسیار پرهزینه باشد. اتصالات LED تقریباً 30،000 ساعت زمان مصرف دارند. بنابراین یک انتخاب بسیار مقرون‌به‌صرفه و بدون دردسر هستند. نور کمد لباس یک نورپردازی نسبتاً جدید است و در یک اتاق خواب با طراحی مدرن فوق العاده به نظر می‌رسد. چراغ led پروفیلی کمد و چراغ led رگال لباس یک روش عالی و ارزان برای تغییر دکوراسیون و روشنایی فضای داخلی کمد هستند تا شما احساس لذت و هیجان بیشتری هنگام کار در داخل کمد داشته باشید.

BEAUTY IS
IN SIMPLICITY

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این مقاله چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




REQUEST AND INITIAL VISIT

درخواست بازدید اولیه

جهت بازدید و برآورد هزینه خود توسط کارشناسان حرفه ای ما، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.