×

قیمت کابینت آشپزخانه مدرن

در این مقاله از سایت سینا ایرانی زاده درباره خرید کابینت آشپزخانه مدرن توضیح دادیم همراه ما باشید.

کابینت آشپزخانه مدرن یکی از محبوب‌ ترین کابینت‌ ها برای خانه‌های با سبک مدرن است. با گسترش معماری مدرن در ساختمان‌ ها، افراد بیشتر علاقه به نصب کابینت آشپزخانه مدرن دارند. تمرکز سبک مدرن بر سادگی و جذابیت است که این دو عامل را در کابینت مدرن می‌توان به خوبی اجرا کرد. در واقع با نصب کابینت مدرن، می‌توان به زیبایی، سبک مدرن را در خانه تکمیل کرد. در اینجا با کلیه اطلاعات لازم در مورد طراحی و نصب کابینت مدرن آشنا می‌شویم.


کابینت آشپزخانه مدرن

کابینت مدرن برخلاف کابینت کلاسیک، ظاهر ساده‌ای دارد و تزئینات کمتری در آن به کار می‌رود. در کابینت‌ های مدرن از طرح و نقوش مختلف خبری نیست و بیشتر بر سادگی و زیبایی و باکیفیت بودن کابینت تأکید می‌شود. معمولاً روی درب‌ های کابینت مدرن، کاملاً صاف و صیقلی است و نقشی بر روی آن ایجاد نمی‌شود. علاوه بر این یراق آلات پر زرق و برق نیز بر روی کابینت مدرن نصب نمی‌شود.

در کابینت مدرن، تنوع رنگی بیشتری نسبت به کابینت‌ های کلاسیک مشاهده می‌شود. حتی رنگ‌ های شاد و غیر معمول نیز در کابینت مدرن، اجرایی می‌شوند. بنابراین می‌توانید رنگ کابینت مدرن خود را با سایر عناصر دکوراسیون داخلی هماهنگ کنید تا هارمونی بیشتری در خانه ایجاد شود. نکته قابل توجه دیگر این است که کابینت مدرن در آشپزخانه‌ های کوچک و بزرگ قابل اجرا است و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. به عبارت دیگر؛ بر خلاف کابینت‌ های کلاسیک که برای آشپزخانه‌ ها بزرگ زیباتر هستند؛ کابینت‌ های مدرن در هر ابعادی از آشپزخانه، زیبایی خاص خود را خواهند داشت. در ادامه به بررسی انواع کابینت مدرن می‌پردازیم:


انواع کابینت آشپزخانه مدرن

کابینت مدرن انواع مختلفی را در بر می‌گیرد و با متریال مختلف، قابل اجرا است. به دلیل این که کابینت‌ های مدرن، طرح ساده‌ای دارند؛ می‌توان با هر نوع متریالی به راحتی آن را تولید کرد. بنابراین یک کابینت مدرن را می‌توان با چوب،‌های گلاس، ام دی اف، فلز و ... تولید کرد. انتخاب نوع کابینت مدرن به عواملی از جمله بودجه مشتری، سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی بستگی دارد. در نظر گرفتن این عوامل می‌تواند موجب انتخاب بهترین نوع کابینت شود. در زیر برخی از انواع متداول کابینت مدرن آشپزخانه را معرفی می‌کنیم:


کابینت مدرن با ام دی اف:

کابینت ام دی اف جزء کابینت‌ های بسیار پر طرفدار است. این نوع کابینت مقرون‌ به‌ صرفه است و می‌تواند با قیمت مناسبی یک کابینت مدرن را برای افراد به ارمغان بیاورد. ساخت کابینت مدرن با ام دی اف می‌تواند محیط خانه را ساده‌تر جلوه دهد. کابینت مدرن با ام دی اف معمولاً عمر مفید طولانی‌ تری دارد. همچنین کابینت کاران با سرعت بیشتری می‌توانند آن را ساخته و تحویل مشتری دهند.


کابینت مدرن با‌های گلاس:

درخشندگی می‌تواند جذابیت محیط را افزایش دهد. برای افرادی که به درخشش و براق بودن کابینت علاقمند هستند؛ کابینت مدرن‌ های گلاس یک انتخاب مناسب است. کابینت‌ های گلاس از ام دی اف با روکش پلکسی گلس ساخته می‌شود تا باعث درخشش بیشتر آن شود. برای زیبایی بیشتر کابینت مدرن معمولاً جنس‌ های گلاس بیشتر از سایر متریال توصیه می‌شود. به این دلیل که سادگی کابینت مدرن و درخشش جنس‌ های گلاس می‌تواند فضای آشپزخانه را تمیزتر و زیباتر جلوه دهد.


کابینت مدرن با چوب:

کابینت‌ های چوبی یکی از زیبا ترین کابینت‌ ها هستند. به دلیل اینکه می‌توانند حس طبیعت را به خانه انتقال دهند. برای افرادی که علاقمند به تداعی حس طبیعت هستند؛ کابینت مدرن می‌تواند به آسانی با چوب ساخته شود. معمولاً کابینت‌ های تمام چوب، قیمت تمام شده بالاتری نسبت به سایر کابینت‌ ها دارند.


کابینت مدرن با فلز:

برای افرادی که به دنبال کابینت‌ های با دوام همراه با عمر مفید بالا هستند؛ کابینت مدرن با فلز نیز قابل اجرا است. معمولاً کابینت مدرن از جنس فلز قیمت ارزان‌ تری نسبت به سایر کابینت‌ ها دارد. امروزه کابینت‌ های فلزی را با برخی از روکش‌ ها ترکیب می‌کنند تا ظاهر زیباتری پیدا کنند.



کابینت آشپزخانه مدرن



تجهیزات کابینت آشپزخانه مدرن

در کابینت مدرن، تجهیزات رو کار به ندرت به کار می‌رود. به همین دلیل در برخی از نمونه کارها کابینت مدرن بدون دستگیره را می‌بینیم. در این نوع کابینت‌ ها از قاب درب کابینت برای باز و بسته کردن کابینت استفاده می‌شود. وجود تجهیزات رو کار مانند دستگیره و سایر تزئینات رو کار، سادگی کابینت مدرن را کاهش می‌دهد. بنابراین توصیه می‌شود در خرید کابینت آشپزخانه مدرن از سفارش دستگیره‌ های کلاسیک و طرح‌ دار خود داری شود. بهتر است برای حفظ سادگی مدل‌ های مدرن از دستگیره استفاده نشود یا این که در صورت لزوم دستگیره‌ های ساده و ظریف روی کابینت مدرن به کار رود. این کار باعث زیبایی و جذابیت بیشتر کابینت مدرن نیز خواهد شد و همچنین سادگی یکدستی را برای کابینت ایجاد می‌کند.

پیشنهاد مطالعه : کابینت آشپزخانه کلاسیک 


قیمت کابینت آشپزخانه مدرن

قیمت کابینت مدرن وابسته به جنس کابینت، متریال و تجهیزاتی است که در آن به کار می‌رود. علاوه بر این؛ متراژ کابینت هم در قیمت کابینت آشپزخانه مدرن اثر گذار است. بدیهی است هر چه متراژ کابینت بیشتر باشد؛ قیمت تمام شده آن نیز بیشتر خواهد شد. بنابراین برای تعیین قیمت کابینت مدرن باید ابتدا جنس کابینت، تجهیزات و متراژ آن را تعیین کنید. در این صورت می‌توان به طور دقیق قیمت کابینت آشپزخانه مدرن را به دست آورد. برای دستیابی به قیمت‌ های به روز و متناسب با ابعاد آشپزخانه خود می‌توانید به صورت تلفنی استعلام قیمت نمایید.


قیمت کابینت آشپزخانه مدرن




طراحی و نصب کابینت آشپزخانه مدرن

یکی از نکات مهم برای تهیه‌ی کابینت این است که نصب آن را باید به یک متخصص باتجربه بسپارید که بعداً در هنگام استفاده از کابینت دچار مشکل نشوید. برای خرید کابینت آشپزخانه مدرن و یا طراحی و نصب کابینت مدرن می‌توانید به وب‌سایت ما مراجعه کرده و از خدمات ما استفاده نمایید. کلیه خدمات طراحی، نظارت، مشاوره و اجرای کابینت با بهترین کیفیت و مناسب‌ ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. با بهره‌ گیری از این خدمات می‌توانید کابینت آشپزخانه خود را به زیباترین شکل، سفارش دهید. کابینت مورد نظر شما کاملاً متناسب با بودجه و سلیقه شما طراحی و نصب خواهد شد.

طراحی و نصب کابینت آشپزخانه مدرن می‌تواند روح تازه‌ای به آشپزخانه ببخشد. اگر طرفدار سادگی و زیبایی هستید؛ کابینت مدرن انتخاب بسیار مناسبی برای شما می‌باشد. بنابراین با وجود کابینت مدرن می‌توانید علاوه بر سادگی، زیبایی محیط آشپزخانه را نیز افزایش دهید. با استفاده از خدمات ما می‌توانید از مشاوره، طراحی، نصب و اجرا با بهترین کیفیت استفاده نمایید و آشپزخانه رویایی خودتان را متناسب با سبک و سلیقه خودتان داشته باشید.

BEAUTY IS
IN SIMPLICITY

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این مقاله چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




REQUEST AND INITIAL VISIT

درخواست بازدید اولیه

جهت بازدید و برآورد هزینه خود توسط کارشناسان حرفه ای ما، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.