×

خرید کابینت آشپزخانه کلاسیک

در این مقاله از سایت سینا ایرانی زاده درباره خرید کابینت آشپزخانه کلاسیک توضیح دادیم همراه ما باشید.

کابینت آشپزخانه کلاسیک از جمله کابینت‌ های پر طرفدار است. در کابینت آشپزخانه کلاسیک شاهد نقوش، حکاکی و طرح‌ های پیچیده خواهید بود. در واقع طرح‌ های فاخر و باشکوه در این نوع کابینت بیشتر از سایر کابینت‌ ها دیده می‌شود. در اینجا با کلیه اطلاعات مربوط به کابینت آشپزخانه کلاسیک و کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک آشنا می‌شویم تا با دانش بیشتری اقدام به خرید کابینت آشپزخانه کلاسیک نمایید.

برای راهنمایی خرید کابینت آشپزخانه کلاسیک با ما تماس بگیرید.


کابینت آشپزخانه کلاسیک

کابینت کلاسیک دارای چندین مشخصه است. اولین مشخصه این نوع کابینت، نقوش مختلف، تاج و درب‌ های طرح دار است. انواع نقوش با شکوه همراه با طرح‌ های منبت یا معرق‌ کاری، ستون و سرستون‌ های پرنقش و نگار را در کابینت کلاسیک به وفور می‌توان دید. دومین مشخصه کابینت‌ های کلاسیک، وجود ویترین یا بوفه‌ های با درب شیشه برای نمایش ظروف دکوری است. وجود ویترین و بوفه در این کابینت می‌تواند از زیبایی وسایل دکوری برای جلوه بیشتر کابینت‌ ها کمک بگیرد.

سومین مشخصه در کابینت کلاسیک، قرینه بودن ساختار کابینت است. در واقع نوع طراحی کابینت کلاسیک به گونه‌ای است که کابینت‌ ها و نقوش، حالت قرینه دارند. بنابراین هر نوع کابینت با این مشخصات در دسته کابینت آشپزخانه کلاسیک قرار می‌گیرد. در ادامه با انواع کابینت کلاسیک آشنا می‌شویم:


انواع کابینت آشپزخانه کلاسیک

با بررسی مشخصه‌ های کابینت کلاسیک می‌توان انواع کابینت کلاسیک را به چهار دسته تقسیم کرد:


کابینت آشپزخانه کلاسیک





• کابینت کلاسیک ممبران

کابینت ممبران یکی از معروف‌ ترین کابینت آشپزخانه کلاسیک است. با وجود کابینت ممبران می‌توان یک آشپزخانه زیبا و بسیار مجلل را خلق کرد. ممبران یک نوع روکش PVC است که بر روی ام دی اف یا حتی نئوپان قرار می‌گیرد.

روکش PVC این نوع کابینت باعث می‌شود که دوام و ماندگاری کابینت ممبران افزایش پیدا کند. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که این نوع روکش در برابر خط و خش آسیب‌ پذیر است. بنابراین باید در هنگام نظافت آشپزخانه مراقب وسایل نوک تیز و برخورد آن با سطح کابینت ممبران باشید.


• کابینت کلاسیک چوبی

کابینت کلاسیک چوبی معمولا از چوب گردو یا چوب راش ساخته می‌شود. در برخی از مدل‌ های این نوع کابینت، معرق‌‌ کاری یا منبت هم انجام می‌شود. کابینت کلاسیک چوبی جزء کابینت‌ های گران قیمت محسوب می‌شود در عوض عمر مفید طولانی‌ تری نیز دارد.

زیبایی چوب طبیعی می‌تواند تا حد زیادی به جذابیت این کار اضافه کند. به ویژه طرح‌ های طبیعی روی چوب، زیبایی کابینت کلاسیک چوبی را منحصر به فرد می‌کند.


• کابینت کلاسیک روکش چوب

کابینت کلاسیک روکش چوب، ظاهری مشابه با کابینت چوبی دارد. اما با قیمت ارزان‌ تری نسبت به کابینت چوبی انجام می‌شود. کابینت روکش چوب روی کابینت ام دی اف اجرا می‌شود. در نهایت یک روکش چوبی روی آن چسابنده می‌شود. با وجود جنس ام دی اف به کار رفته در کابینت کلاسیک روکش چوب می‌توان ابزار های متنوعی در آن به کار برد. افرادی که نمی‌توانند برای کابینت تمام چوب هزینه کنند؛ با کابینت روکش چوب می‌توانند نمایی از کابینت چوبی را ایجاد کنند.


• کابینت کلاسیک رومی

کابینت کلاسیک رومی یکی دیگر از انواع پر طرفدار کابینت آشپزخانه کلاسیک است. کابینت کلاسیک رومی با ستون‌ ها و سر ستون‌ هایی باشکوه شناخته می‌شود. جنس بدنه کابینت رومی از ام دی اف است. طراحی درب‌های آن نیز با دستگاه CNC انجام می‌شود. معمولاً روی درب کابینت کلاسیک رومی از طرح قاب‌ های مستطیلی شکل استفاده می‌شود. علاوه بر این؛ ستون‌ هایی در قسمت‌ هایی بین کابینت‌ ها قرار می‌گیرند که با سر ستون‌هایی با طرح رومی تزئین می‌شوند. در واقع سعی بر این است که با این روش، طرح رومی و ایتالیایی به خوبی تداعی شود.


کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک

کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک یکی از کابینت‌ هایی که اخیراً بسیار مورد استقبال واقع شده است. کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک در واقع همان کابینت کلاسیک است که برخی از ویژگی‌ های کابینت مدرن با آن ترکیب شده است.

در کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک سعی می‌شود از تزئینات مدرن استفاده شود و کمی از نقوش پر زرق و برق فاصله گرفته شود. کابینت آشپزخانه کلاسیک و کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک هر کدام طرفدار های خاص خودشان را دارند. کسانی که طرفدار طرح‌ های کلاسیک هستند؛ اما سادگی را به طرح‌ های اشرافی ترجیح می‌دهند؛ کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک بهترین انتخاب برای آن‌ ها هستند. سادگی در کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک به اندازه سادگی در کابینت‌ های مدرن نیست.

به طوری که روی درب‌ های کابینت نئوکلاسیک می‌توان طرح‌ های ظریف را مشاهده کرد. اما طرح‌ های پیچیده در این نوع کابینت به ندرت دیده می‌شود. در کابینت‌ های مدرن روی درب کابینت هیچ نوع طرحی وجود ندارد و کاملا ساده است.

پیشنهاد مطالعه : کابینت آشپزخانه مدرن 


قیمت کابینت کلاسیک

قیمت کابینت کلاسیک به متراژ کابینت و مدل آن بستگی دارد. قیمت کابینت کلاسیک چوبی نسبت به دیگر انواع کابینت کلاسیک، گران‌تر است. به ویژه اگر تمام بخش‌های کابینت از چوب باشند؛ هزینه بالاتری را در بر می‌گیرد. اما مدل‌های کابینت کلاسیک ممبران و کابینت کلاسیک روکش چوب قیمت پایین‌تری نسبت به مدل‌ های تمام چوب دارند. بنابراین برای آگاهی از قیمت کابینت کلاسیک باید در ابتدا مدل کابینت را مشخص نمایید. پس از تعیین مدل با ارائه متراژ می‌توانید از قیمت کابینت کلاسیک به صورت به روز مطلع شوید. برای اطلاع دقیق از قیمت کابینت کلاسیک می‌توانید به صورت تلفنی استعلام قیمت نمایید.

یکی‌ دیگر از موضوعاتی که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، نصب کابینت است. شما باید با متخصصین و افراد با تجربه در این زمینه مشورت کرده و مطابق با محیط مورد نظر شما، کابینت مناسب محیط را به شما پیشنهاد خواهند داد. همچنین نصب انواع کابینت کلاسیک توسط افراد متخصص و با تجربه نیز از اهمیت زیادی برخوردار است تا شما در نهایت نتیجه‌ی دلخواه خود را دریافت کتید.



قیمت کابینت کلاسیک



خرید کابینت آشپزخانه کلاسیک

برای خرید کابینت آشپزخانه کلاسیک می‌توانید به وب‌ سایت ما مراجعه نمایید. کلیه خدمات مشاوره، طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه مطابق با سفارش مشتری انجام می‌گیرد. علاوه بر این؛ مناسب‌ ترین مدل‌ های کابینت آشپزخانه متناسب با بودجه افراد، پیشنهاد می‌شود. کلیه خدمات طراحی و نصب کابینت توسط افراد حرفه‌ای در این زمینه صورت می‌گیرد و با کیفیت‌ ترین خدمات طراحی تا نصب کابینت برای مشتریان ارائه می‌شود.

کابینت کلاسیک و کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک از جمله کابینت‌ هایی هستند که با دکوراسیون کلاسیک همخوانی بیشتری دارند. افرادی که تمایل به این سبک دارند؛ می‌توانند دکوراسیون داخلی منزل خود را با خرید کابینت آشپزخانه کلاسیک تکمیل کنند. برای مشاوره، طراحی و خرید کابینت آشپزخانه کلاسیک می‌توانید از خدمات ما استفاده نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید کابینت آشپزخانه مدرن با کارشناسان ما در مجموعه سینا ایرانی زاده تماس بگیرید.

BEAUTY IS
IN SIMPLICITY

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این مقاله چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




REQUEST AND INITIAL VISIT

درخواست بازدید اولیه

جهت بازدید و برآورد هزینه خود توسط کارشناسان حرفه ای ما، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.