×

قیمت نصب و اجرای قیمت کابینت ام دی اف هایگلاس

مقدمه

ام دی اف هایگلاس از محبوب‌ترین متریال‌ها برای کابینت آشپزخانه است که در سراسر ایران و جهان علاقمندان بسیاری دارد. قیمت کابینت ام دی اف هایگلاس به چندین عامل از جمله قیمت ورق هایگلاس در مار‌ک‌های مختلف، طرح کابینت‌بندی و کیفیت دستگیره‌ها و دیگر اجزا بستگی دارد.

کابینت ام دی اف هایگلاس از لوکس‌ترین کابینت‌های آشپزخانه‌ است که با داشتن ظاهری براق، درخشان و تمیز، جلوه زیبایی به خانه شما می‌بخشد و از بهترین انتخاب‌ها برای داشتن خانه‌ای با سبک دکوراسیون مدرن، معاصر و مینیمال است.

تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا تمام عوامل موثر در قیمت کابینت ام دی اف هایگلاس را بررسی کنیم. در پایان شما قادر خواهید بود با یک حساب سرانگشتی، به خوبی قیمت تمام‌شده کابینت هایکلاس آشپزخانه‌تان را تخمین بزنید.

قیمت کابینت ام دی اف هایگلاس را چگونه تخمین بزنیم؟

قیمت کابینت هایگلاس معمولا به واحد متر بیان می‌شود؛ اما منظور از یک متر کابینت هایگلاس چیست؟

یک متر کابینت هایگلاس شامل یک متر کابینت زمینی و یک متر کابینت دیواری است و از آنجا که سطح کابینت زمینی و دیواری به یک اندازه نیست، کابینت زمینی 60 درصد و کابینت دیواری 40 درصد هزینه کل کابینت هایگلاس را شامل می‌شود.

کابینت‌های آشپزخانه از نظر ابعاد و مکان قرارگیری به اسم‌های مختلفی نامگذاری شده‌اند و سطح ورق هایگلاس مصرفی متفاوتی دارند. معمول‌ترین انواع کابینت آشپزخانه، کابینت زمینی، کابینت دیواری و کابینت کمدی ایستاده هستند که ابعاد معمول آن‌ها را در تصاویر زیر می‌بینید.

اندازه‌‌گیری سطح کابینت هایگلاس مورد نیاز

متر کردن اضلاع کابینت‌خور آشپزخانه، تخمین اولیه خوبی از متراژ سطوح کابینت‌بندی به شما می‌دهد و در مرحله بعد نیاز است که شما سطح لوازم برقی آشپزخانه همچون ماشین لباسشویی، ظرفشویی، فر، ماکروفر و... را به طور جداگانه از سطح کابینت زمینی و دیواری کم کنید.

در واقع اگر نقشه آشپزخانه شما آماده باشد و بدانید کابینت‌ها در کجا قرار می‌گیرند و دستگاه‌های آشپزخانه همچون ماشین لباسشویی، یخچال و فریزر و ... کجا قرار خواهند گرفت، به آسانی می‌توانید محاسبه کنید که چند متر کابینت زمینی و چند متر کابینت دیواری مورد نیاز است.

آیا محاسبه متراژ کابینت برای تخمین قیمت کابینت ام دی اف هایگلاس کافی است؟

قیمت کلی نصب و اجرای کابینت هایگلاس با طول در واحد متر سنجیده می‌شود و اگر متراژ کابینت مورد نیاز یک آشپزخانه معمولی را 10 متر در نظر بگیریم، قیمت کابینت ام دی اف هایگلاس، مبلغی در بازه 20 تا 27 میلیون تومان خواهد بود.

لازم است توجه داشته باشید که علاوه از ورق هایگلاس که برای سطوح خارجی کابینت استفاده می‌شود، از ورق ام دی اف برای سطوح داخلی کابینت استفاده می‌شود و لازم است آن‌ها نیز از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

کیفیت اجرای کار و جنس مرغوب یراق‌آلات به کار رفته در ساخت کابینت، دیگر عامل تاثیرگذار در قیمت کابینت ام دی اف هایگلاس است. طراحی زیبای کابینت و نصب و اجرای دقیق و بی‌نقص آن، در زیبایی آشپزخانه بسیار تاثیرگذار است.

حدود قیمت انواع کابینت هایگلاس

قیمت کابینت ام دی اف هایگلاس همچون دیگر محصولات موجود در بازار کشور ما، دارای نوسان است ولی به طور کلی ورق هایگلاس در دو نوع ایرانی و خارجی در بازار موجود است که ورق هایگلاس خارجی، اکثرا ساخت ترکیه هستند و قیمتی بالاتر از مارک‌های ایرانی دارند.

قیمت یک متر کابینت هایگلاس ایرانی در بهار 1400 در بازه قیمتی 2 میلیون و 500 هزار تومان تا 3 میلیون تومان قرار دارد و قیمت کابینت هایگلاس خارجی برای یک متر کابینت زمینی و دیواری در حدود 2 میلیون و 700 هزار تومان تا 3 میلیون و 300 هزار تومان است.

هایگلاس ترک به طور متوسط کیفیتی بالاتر از مارک‌های ایرانی دارد، هر چند نمونه‌های ایرانی ورق هایگلاس نیز دارای کیفیت ساخت مطلوبی هستند و در انواع رنگ‌ها و طرح‌ها به بازار عرضه می‌شوند.

ویژگی‌های مثبت کابینت هایگلاس

ورق هایگلاس نوعی ام دی اف روکش‌دار است و بنابراین دارای تمامی خصوصیات مثبت کابینت ام دی اف از جمله بافت متراکم و یکنواخت است که سبب استحکام بالا و وسط صاف این متریال می‌شود. کابینت هایگلاس دارای سطحی مقاوم‌تر از ام دی اف معمولی است و با داشتن روکشی براق به آسانی تمیز می‌شود و برای سال‌های طولانی، شیک و نو می‌ماند.

کابینت هایگلاس دارای درجه‌بندی میزان درخشندگی است و تنوع رنگ و طرح بالایی دارد. هر چند کابینت هایگلاس سفیدرنگ بسیار محبوب است اما کابینت‌های هایگلاس رنگی، مات و نیمه‌مات نیز جلوه متفاوتی به دکوراسیون داخلی خانه شما می‌بخشند. کابینت ام دی اف هایگلاس به دلیل درخشندگی و بازتاب نور بالا، محیط آشپزخانه را روشن‌تر و بزرگ‌تر می‌کنند.

نمونه کارهای کابینت هایگلاس

نمونه کارهای کابینت هایگلاس تنوع بالایی دارد و می‌توانیم تنوع رنگ، طراحی آشپزخانه و قیمت کابینت هایگلاس را در نمونه‌های زیر ببینیم. قیمت کابینت ام دی اف هایگلاس در هر کدام از نمونه کارها به نسبت نوع و مارک ورق هایگلاس و طراحی کابینت متفاوت است.

از آنجایی که متریال اولیه کابینت هایگلاس که همان ورق ام دی اف هایگلاس است، دارای قیمت بالایی است، لازم است به طراحی کابینت‌ها و نصب و اجرای دقیق و بی‌نقص آن‌ها توجه ویژه‌ای شود، بنابراین هر چند باید بر هزینه‌های سفارش کابینت نظارت داشته باشید، ولی نباید کیفیت را فدای قیمت کنید زیرا این طراحی زیبای کابینت‌هاست که با همنشینی زیبای رنگ‌ها و طرح‌های مختلف هایگلاس، آشپزخانه شما را مدرن و شیک می‌کند.

کابینت هایگلاس یکدست سفید براق، بسیار زیبا و مدرن است و به راحتی تمیز می‌شود و آشپزخانه را روشن و دلباز می‌کند و از محبوب‌ترین متریال‌ها برای طراحی کابینت آشپزخانه است و در ترکیب با هایگلاس طرح چوب و هایگلاس مات و شفاف مشکی بسیار چشم‌نواز است که نمونه‌هایی از آن را در تصاویر پایین می‌بینید.

کابینت‌های آشپزخانه‌های زیبای زیر از متریال ام دی اف هایگلاس مشکی مات و هایگلاس مشکی براق طرح‌دار هستند که بسیار شکیل و چشم‌نواز به نظر می‌آیند.

آشپزخانه زیر نمونه متفاوتی از استفاده از کابینت هایگلاس در آشپزخانه است و از ورق هایگلاس رنگی براق در طراحی آشپزخانه استفاده شده است که فضایی شاد و لطیف به آشپزخانه می‌بخشد. فرم منحنی به زیبایی و مهارت در کابینت‌های این آشپزخانه به اجرا در آمده است.

BEAUTY IS
IN SIMPLICITY

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این مقاله چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




REQUEST AND INITIAL VISIT

درخواست بازدید اولیه

جهت بازدید و برآورد هزینه خود توسط کارشناسان حرفه ای ما، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.