×

کابینت آشپزخانه لوکس چوبی

در این مقاله از سایت سینا ایرانی زاده درباره کابینت تمام چوب لوکس و کابینت آشپزخانه لوکس چوبی توضیح دادیم همراه ما باشید.

آشپزخانه زیبایی را تصور کنید که از کابینت تمام چوب لوکس و کانتر های سنگ طبیعی با بیشترین ظرافت ساخته شده باشد. کابینت‌ ها بخش اساسی و چشم گیر‌ترین بخش آشپزخانه شما خواهد بود. کابینت آشپزخانه لوکس چوبی باعث می‌شود تا طبیعت را به درون خانه بیاوریم. رنگ طبیعی آن احساس گرما و آرامش به ارمغان می آورد. اگر دوست دارید آشپزخانه‌ ای لوکس داشته باشید با ما همراه شوید تا کابینت لاکچری آشپزخانه را به شما معرفی کنیم.


زیبایی چوب و مقاومت آن

کابینت آشپزخانه لوکس چوبی غالباً از چوب درختان بلوط، گیلاس، افرا، گردو، اسپند، توس یا خار کبود ساخته می‌شوند. کابینت چوبی خیره کننده است. حتی اگر روی آن کنده کاری یا حکاکی هم صورت نگرفته باشد، باز هم جزئیات و ظرافتی دارد که نظر هر کسی را به خود جلب می‌کند. همچنین باعث افزایش خوشحالی افراد در آشپزخانه می‌گردد. زیرا حس طبیعی بودن محیط را به افراد منتقل می‌کند. رنگ طبیعی آن ما را به یاد محیطی روستایی می‌اندازد، منتهی نکات ریزی که بر روی الگوی نئو کلاسیکش صورت می‌گیرد، مدرنیته را به همراه دارد. قرنیزه‌ ها و دستگیره‌ های مینیمالیستی با جزئیاتی دقیق حالتی مدرن و صنعتی به کابینت تمام چوب لوکس می‌دهد. ظاهر آن رنگ طبیعی چوب است که با یک روکش مات پوشانده می‌شود.


مزایای استفاده از چوب

• ایجاد نشاط و شادی در کاربران آشپزخانه

• عدم احساس خستگی در زمان طولانی مدت

• رنگ طبیعی و زیبا

• مقاوم در برابر ضربه و ضایعات

• هماهنگ با سبک‌ های کلاسیک و مدرن

برای نمونه، آشپزخانه زیر را بنگرید. در طراحی و اجرای این آشپزخانه از کابینت کلاسیک تمام چوب لوکس ساخته شده از چوب گیلاس استفاده شده است. تلفیقی از سبک کلاسیک و نئو- کلاسیک را مشاهده می‌کنید. کابینت‌ های بالایی تا سقف امتداد یافته است تا فضای ذخیره‌ سازی و نمایش افزایش یابد. اگر دقت کنید رنگ چوب گیلاس، به قرمز متمایل است. به همین سبب سنگ گرانتیت و کاشی‌ های استفاده شده رنگ روشن و کرم دارند تا به بیشتر نمایان شدن رنگ قرمز کمک کنند.


کابینت تمام چوب لوکس



پیشنهاد مطالعه : کابینت لوکس و مدرن

آشنایی با برخی از چوب‌های کابینت آشپزخانه لوکس کلاسیک

دانستن این ترکیب رنگ‌ ها به شما کمک می‌کند تا کابینت مناسبی انتخاب کنید. همچنین، بهتر است با انواع چوب که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم آشنا شوید. در اینجا چند نمونه را برای شما مطرح خواهیم کرد:


کابینت آشپزخانه لوکس چوبی با چوب بلوط قرمز

بلوط قرمز برای کابینت‌ های آشپزخانه چوبی محکم، بادوام و نسبتا ارزان است (قیمت‌ ها در بازار متغییر است، در این زمینه با مشاوران ما سؤالات خود را در میان بگذارید) . این مدل در طیف گسترده‌ ای از سبک‌ ها و پوشش‌ ها در بازار دیده می‌شود. دارای الگو های مشخص دانه‌ای است و بیشترین کاربرد را در ساخت کابینت دارد. این چوب گزینه مناسب برای ساخت کابینت‌ های از پیش ساخته شده، نیمه سفارشی و سفارشی است.


کابینت‌ های چوبی افرای سخت

افرا دارای دانه‌ های ریز و رنگ روشن است. قیمت آن نسبت به بلوط گران‌تر بوده منتها چگالی کمتری دارد. یک انتخاب محبوب است که قابلیت رنگ‌ آمیزی نیز دارد، منتهی اکثر افرادی که به دنبال سبکی خاص و مدرن هستند، از آن با روکش طبیعی‌ اش استفاده می‌کنند.


کابینت چوب گیلاس

کابینت کلاسیک تمام چوب لوکس که از چوب گیلاس ساخته شوند، آنقدر با دوام و مقاوم هستند که ضربه و ضایعات بر رویشان تأثیری ندارد. در عین حال که ظریف هستند، حالتی رسمی دارند. در سبک‌ های سنتی و معاصر جایگاه خوبی را به دست آورده‌اند. چوب صاف همراه با دانه‌ های ریز قرمز رنگ یا قهوه‌ای مایل به قرمز آن نظرها را جلب می‌کند. گاهی نیز برای آنکه رنگ یکدست آن از یکنواختی خارج شود لکه‌ های زیبایی روی آن ایجاد می‌کنند.

چند چوب معرفی شده تنها نمونه‌ های از انواع چوب موجود در بازار هستند. برای آنکه آشپزخانه‌ ای زیبا داشته باشید به کاتالوگ‌ های کابینت تمام چوب لوکس نگاهی بیاندازید تا با انواع بیشتری از آن‌ ها آشنا شوید.

علاوه بر نوع چوب، نحوه ساخت را نیز در نظر بگیرید. برای نمونه در ابتدا اشاره کردیم که برای ایجاد حالتی کلاسیک کابینت‌ ها تا سقف ادامه داشتند. امروزه بسیاری از سبک‌ ها تلفیقی از کلاسیک و مدرن هستند. برای مثال ترکیب رنگ چوبی تیره با شیشه و دستگیره‌ های مدرن. اگر به دنبال کابینت آشپزخانه لوکس چوبی کاملاً کلاسیک یا سنتی هستید آشپزخانه زیر را مشاهده کنید. این آشپزخانه قطعاً ظرافت سبک‌ های کلاسیک را به خوبی نشان می‌دهد. نقش و نگاره‌ های و جزئیات کابینت کلاسیک تمام چوب لوکس نتیجه تلاش و طراحی استادکاران است. در آشپزخانه‌ های بزرگ حتی می‌توانید از ترکیب دو چوب مختلف استفاده کنید. چوب‌ هایی که رنگ‌های متفاوتی از یکدیگر دارند و تناسب خوبی را در محیط ایجاد خواهند کرد.


کابینت آشپزخانه لوکس چوبی




اجرا و نصب کابینت تمام چوب لوکس

تأکید بر زیبایی طبیعی چوب با نمایش رنگ طبیعی آن امکان‌پذیر می‌شود. رنگ گردویی طلایی لاک خورده و ترکیب آن با رنگ‌ های تیره و روشن باعث می‌شود تا زیبای آشپزخانه شما دو چندان گردد. به ایجاد تعادل میان رنگ‌ ها توجه خاصی فرمایید. چرا که هزینه بالایی برای چنین کابینت‌ هایی پرداخته می‌شود و اغلب اوقات برای مدت مدیدی در آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کابینت کلاسیک تمام چوب لوکس با نور پردازی کلاسیک تکمیل می‌گردد. به طور معمول از لوستر های زیبا در چنین آشپزخانه‌ های استفاده می‌شود.

علاوه بر مسئله رنگ و طرح کابینت تمام چوب، مسئله بعدی اجرای آن است. افراد متخصص در محل حضور پیدا کرده و با اندازه‌ گیری ابعاد آشپزخانه بهترین سبک و طرح را به شما پیشنهاد خواهند داد. حتی می‌توانید به طور سفارشی کابینت دلخواه خود را تهیه کنید.

پس از ساخت کابینت‌ ها، با دقت به محل ارسال می‌گردد. سپس، متخصصان بر روی دیوار محل دقیق نصب کابینت را رسم خواهند کرد؛ در و کشو ها از کابینت جدا می‌شود تا در طول نصب آسیبی به آن نرسد. در صورتی که امکان جدا کردن بخشی نباشد، با چسب‌ های مخصوص روی آن پوشانده می‌شود تا خط و خشی ایجاد نگردد. هنگام نصب کابینت‌ ها در کنار یکدیگر از گیره‌ های حرفه‌ای استفاده می‌شود تا درز ناخوشایدنی میان آن‌ ها ایجاد نگردد. پس از نصب با دستگاه مخصوص تراز کابینت‌ ها بررسی می‌شود. کابینت‌ ها باید با دقت تراز شوند تا درها و کشوها به طور ناگهانی باز نگردد. هنگامی که تراز توسط کارشناس تأیید شود به نصب در و کشوها خواهند پرداخت. در آخر شما صاحب یک آشپزخانه بسیار لوکس و شیک می‌شوید و اگر نصب کابینت‌ها را به افراد متخصص بسپارید نتیجه‌ی کار همان چیزی خواهد شد که شما در ذهن خود داشتید.

اگر به دنبال کابینت نئوکلاسیک جزیره هستید به این صفحه مراجعه کنید.

BEAUTY IS
IN SIMPLICITY

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این مقاله چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




REQUEST AND INITIAL VISIT

درخواست بازدید اولیه

جهت بازدید و برآورد هزینه خود توسط کارشناسان حرفه ای ما، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.