×

کابینت مدرن دورنگ با رنگ های زیبا

در این مقاله از سایت سینا ایرانی زاده درباره کابینت مدرن دو رنگ توضیح دادیم همراه ما باشید.


کابینت مدرن دو رنگ

کابینت مدرن دو رنگ یکی از انتخاب‌ هایی است که می‌تواند به خانه و آشپزخانه روح بیشتری ببخشد. معمولاً آشپزخانه‌ هایی که به صورت تک رنگ کابینت شده‌اند؛ خسته کننده هستند. اما استفاده از رنگ و لعاب بیشتر در کابینت می‌تواند محیط آشپزخانه را جذاب‌ تر کند.

برای افرادی که به رنگ‌ های مختلف علاقه دارند؛ کابینت مدرن دو رنگ می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد. در اینجا سعی می‌کنیم با انواع کابینت مدرن دو رنگ آشنا شویم تا بتوانیم زیبایی دو برابری با کابینت مدرن دو رنگ را تجربه کنیم و مطالبی را جهت راهنمایی بیشتر قبل از خرید کابینت‌ های رنگی ارائه می‌دهیم تا شما بتوانید با دقت بیشتری به خرید کابینت بپردازید.

بازی با رنگ‌ ها در اجرای کابینت آشپزخانه می‌تواند زیبایی محیط آشپزخانه و حتی محیط خانه را افزایش دهد. کابینت مدرن جزء کابینت‌ هایی است که می‌تواند به خوبی با رنگ‌ های مختلف اجرا شود.

برای اجرای کابینت مدرن دو رنگ می‌توان ایده‌ های مختلفی را به کار برد. استفاده از رنگ‌ های متضاد و یا استفاده از رنگ‌ های‌ هارمونیک می‌تواند کاملاً سلیقه‌ای باشد. در کابینت‌ های مدرن به دلیل ساده بودن درب و ساختار کابینت، برخی از افراد ترجیح می‌دهند از ترکیب رنگ‌ ها استفاده کنند.

با این کار به جای استفاده از نقوش مختلف بر روی کابینت، از قدرت رنگ‌ ها برای جذابیت کابینت استفاده می‌شود. در ادامه برخی از ترکیب رنگ‌ ها برای کابینت مدرن دو رنگ را معرفی می‌کنیم با استفاده از این رنگ‌ ها می‌توانید ایده‌ های زیبایی را برای کابینت‌ های مدرن ایجاد کنید.


کابینت مدرن دو رنگ با رنگ‌ های متضاد


• کابینت مدرن دو رنگ سفید و آبی:

سفید و آبی جزء رنگ‌ هایی هستند که در کنار هم جلوه بسیار زیبایی را خلق می‌کنند. می‌توان از رنگ سفید در کابینت‌ های بالایی استفاده کرد و رنگ آبی را در کابینت‌ های پایینی به کار برد. با این کار، نور بیشتری در آشپزخانه جذب می‌شود.


• کابینت مدرن دو رنگ سیاه و سفید:

سیاه و سفید، دو رنگ کاملاً متضاد هستند که در کنار هم می‌توانند زیبایی آشپزخانه را تأمین کنند. شاید بارها دیده باشید که افراد از یکنواختی رنگ سفید کابینت و یا یکنواختی رنگ سیاه کابینت، زود خسته می‌شوند. برای رفع این مشکل، استفاده از کابینت مدرن دو رنگ سفید و سیاه می‌تواند بسیار موثر باشد.


• کابینت مدرن دو رنگ زرد و خاکستری:

زرد جزء رنگ‌ های گرم است و استفاده از آن در کابینت می‌تواند نشان دهنده ریسک بالای افراد باشد. استفاده از یک رنگ گرم مانند زرد در کنار یک رنگ خنثی مانند خاکستری می‌تواند زیبایی آشپزخانه را افزایش دهد.


• کابینت مدرن دو رنگ قرمز و سیاه:

قرمز و سیاه در کنار هم می‌تواند انرژی و شادابی را به افراد القا کنند. استفاده از این دو رنگ در کنار هم می‌تواند سرزندگی و شادابی را به محیط خانه هدیه دهد.

هدف از استفاده دو رنگ متضاد در کابینت‌ های مدرن، انرژی بخشی بیشتر به فضای آشپزخانه و خانه می‌باشد. در واقع رنگ‌ های متضاد و شاد می‌توانند محیطی سرشار از انرژی را خلق کنند. همچنین توجه افراد را بیشتر به سمت فضای آشپزخانه جلب کنند.

پیشنهاد مطالعه : کابینت مدرن پلی گلاس


کابینت مدرن دو رنگ با رنگ‌ های هارمونیک و روشن


• کابینت مدرن دو رنگ سفید و آبی کم رنگ:

برای افرادی که به رنگ‌ های هارمونیک علاقه دارند، ترکیب سفید و آبی کم رنگ می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد. این دو رنگ در کنار هم می‌توانند آرامش بیشتری را به محیط آشپزخانه بیاورند.


• کابینت مدرن دو رنگ سفید و طوسی:

دو رنگ سفید و طوسی نیز در کنار هم می‌توانند فضای‌ هارمونیکی را خلق کنند. این دو رنگ از یک طیف هستند. بنابراین افراد در هنگام قرار گرفتن در محیطی با این دو رنگ، کمتر احساس خستگی می‌کنند.


• کابینت مدرن دو رنگ با سفید و پسته ایی:

رنگ سفید و سبز پسته‌ای هم برای ایجاد یک آشپزخانه مدرن دو رنگ، گزینه خوبی است. این دو رنگ با هم هارمونی خوبی دارند و می‌توانند برای کابینت‌ های آشپزخانه مناسب باشند.


• کابینت مدرن با چوب و رنگ سفید:

ترکیب رنگ سفید با چوب می‌تواند تداعی کننده حس طبیعت باشد. این مدل از کابینت مدرن جزء مدل‌ های پر طرفدار کابینت دو رنگ است. این مدل را جزء دسته هارمونیک قرار دادیم. به دلیل این که افراد با قرار گرفتن در آشپزخانه‌ های با این مدل حس آرامش بیشتری دریافت می‌کنند.

معمولاً برای داشتن کابینت دو رنگ با رنگ‌ های هارمونیک، رنگ سفید حتماً جزء یکی از دو رنگ است. به دلیل اینکه رنگ سفید به خوبی می‌تواند با سایر رنگ‌ های روشن ترکیب شود و فضای آشپزخانه را دل‌پذیر و زیبا کند.

موضوع مهم دیگر این است که افراد برای داشتن کابینت‌ های دو رنگ و مدرن، محدود به رنگ‌ های ذکر شده نیستند؛ بلکه می‌توانند رنگ‌ های متنوعی را با هم استفاده کنند. بنابراین این موضوع کاملا سلیقه‌ای است.


بهترین کابینت مدرن دو رنگ


اینکه کدام یک از کابینت‌ های دو رنگ مناسب آشپزخانه است؛ بستگی به سلیقه افراد و متراژ آشپزخانه دارد. معمولاً آشپزخانه‌ هایی که فضای کوچکی دارند؛ با وجود رنگ‌ های روشن و هارمونیک می‌توانند نور بیشتری را منعکس کنند. اما اگر در آشپرخانه‌ های کوچک، از رنگ‌های تیره استفاده شود؛ باعث می‌شود آشپزخانه کوچک‌تر به نظر بیاید. این در حالی است که رنگ‌ های متضاد برای آشپزخانه‌ های بزرگ مناسب‌ تر هستند.

این رنگ‌ ها می‌توانند فضای شادتری را فراهم کنند. بنابراین اگر آشپزخانه بزرگی در اختیار دارید؛ انتخاب رنگ‌ های متضاد، انتخاب مناسبی برای آشپزخانه شما است.


طراحی و نصب کابینت دو رنگ


برای طراحی و نصب کابینت دو رنگ با سبک مدرن می‌توانید در وب‌ سایت ما سفارش خود را ثبت نمایید. کلیه خدمات طراحی و نصب کابینت دو رنگ براساس سفارش مشتریان با بهترین کیفیت انجام می‌شود. علاوه بر این، با بررسی بودجه مشتریان، مناسب‌ ترین نوع کابینت به افراد پیشنهاد می‌شود.

کابینت مدرن دو رنگ می‌تواند تغییر و تحول اساسی در سبک دکوراسیون آشپزخانه ایجاد کند. بنابراین اگر از یکنواختی کابینت‌ های آشپزخانه خسته شده‌اید؛ انتخاب این مدل کابینت با رنگ‌ های جذاب می‌تواند تنوع خوب را در خانه ایجاد کند.

برای طراحی و نصب کابینت مدرن به صورت دو رنگ می‌توانید از خدمات ما استفاده نمایید. با مراجعه به سایت می‌توانید از خدمات مشاوره، طراحی و نصب کابینت به صورت حرفه‌ایی بهره‌مند شوید. بهترین راه برای رسیدن به مدل مورد نظرتان، مشورت با افراد باتجربه و باسابقه‌ی کار موفق در زمینه طراحی انواع کابینت است.

برای اطلاعات بیشتر درباره کابینت کلاسیک نسکافه ای به این صفحه مراجعه کنید.

BEAUTY IS
IN SIMPLICITY

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این مقاله چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




REQUEST AND INITIAL VISIT

درخواست بازدید اولیه

جهت بازدید و برآورد هزینه خود توسط کارشناسان حرفه ای ما، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.