×

کابینت مدرن پلی گلاس زیبایی بخش خانه های گرم شما

در این مقاله از سایت سینا ایرانی زاده درباره کابینت مدرن پلی گلاس توضیح دادیم همراه ما باشید.


کابینت مدرن پلی گلاس

صنعت طراحی داخلی هر ساله دست خوش تغییراتی تازه می‌شود و این تغییرات تا حدود زیادی وابسته به تکنولوژی‌ های مدرن زمانه هستند. متریال‌ ها و یراق‌ هایی که هر ساله وارد بازار می‌شوند، صنعت طراحی داخلی را به گونه‌ای دستخوش تغییر کرده‌اند که می‌توان آن را بی‌سابقه در تمام طول تاریخ نامید.

امروزه کابینت‌ های مختلفی روانه بازار می‌شوند که مرز های زیبایی و مقاومت را جابه‌جا کرده‌اند و به سرعت نیز در حال گسترش در بازار دیزاین داخلی هستند. کابینت مدرن پلی گلاس یکی از همین محصولاتی است که در چند سال اخیر به بازار آمده و به سرعت، در حال محبوبیت است.

زیبایی خیره کننده این نوع کابینت و استقامت بالای آن، مهم‌ ترین ویژگی برای حُسن شهرت این ورق ام‌ دی‌ اف است و درباره جزئیات ساخت و مزایای آن، در ادامه این مطلب با شما صحبت خواهیم نمود.


ویژگی‌ های ورق پلی گلاس و تفاوت آن با هایگلاس


ورق پلی گلاس، یکی از مدرن‌ ترین متریال‌ های کاربردی در ساخت کمد، کابینت، درب و... است که به نوعی، از زیر مجموعه‌ های ورق هایگلاس محسوب شده و به سبب ساختار ظاهری و ویژگی‌ های بطنی خود، می‌توان آن را یک سر و گردن از هایگلاس بالاتر دانست.

در واقع ورق پلی گلاس، از مغزی به جنس ام‌ دی‌ اف ساخته شده که دو طرف آن یک لایه ملامین رنگی (یا طرحدار) قرار می‌گیرد. سپس یک لایه 75 میکرو متری از جنس نوعی پلی استر خاص که به آن پلی گلاس گفته می‌شود به عنوان لایه‌ بیرونی این محصول، بر روی آن قرار می‌گیرد.

آنچه در نتیجه حاصل می‌شود، ورقی براق، یکدست، مسطح و زیبا است که ویژگی‌ های برتری نسبت به ورق‌ های هایگلاس دارد.

تفاوت اصلی هایگلاس و ورق‌ های جدید پلی گلاس، در لایه بیرونی آن‌ها است. لایه بیرونی هایگلاس‌ ها از ورقی با جنس PVC ساخته می‌شد که ویژگی‌ درخشش و استقامت بیشتر نسبت به ام‌ دی‌ اف‌ های معمولی را در خود داشت. اما لایه 75 میکرومتری پلی گلاس در واقع نوعی رزین چند لایه با روکش UV است که آن را براق‌ تر، زیبا تر و مقاوم‌ تر می‌سازد.

ورق پلی گلاس نسبت به ورق هایگلاس کیفیت و دوام بالاتری دارد و در ظاهر نیز، می‌توان تفاوت این دو را به سادگی درک کرد. به علاوه همان طور که تنوع موجود در ورق‌ های هایگلاس نسبت به ام‌ دی‌ اف بیشتر است، طرح‌ های خاص و رنگ‌ های زنده‌ تر در کابینت مدرن پلی گلاس نیز از دیگر برتری‌ های این متریال محسوب می‌شود که برای طراحی کابینت آشپزخانه بسیار مناسب است.

اگر به دنبال خرید کابینت مدرن دو رنگ هستید با کارشناسان ما تماس بگیرید.





پیشنهاد مطالعه : کابینت مات

مزایای کابینت پلی گلاس


مزایای پلی گلاس چیزی فراتر از تفاوت‌ های موجود بین آن و ورق هایگلاس است. این نوع متریال برای ساخت کابینت آشپزخانه، کمد ها، سازه‌ های دکوراتیو و... مورد استفاده قرار می‌گیرد و به سبب ویژگی‌ هایی که در اینجا به آن‌ ها اشاره خواهیم کرد، از میزان رضایت بسیار بالایی در میان خریداران برخوردار است. مزایای اصلی کابینت پلی گلاس عبارتند از:


زیبایی خیره کننده

درخشندگی و براق بودن کابینت مدرن پلی گلاس به قدری است که حتی از براق‌ ترین متریال موجود (هایگلاس) نیز صیقل‌ تر و براق‌ تر خواهد بود. میزان براقی این ورق به گونه‌ ای است که در کنار یک ورق هایگلاس، به سادگی قابل تشخیص از هم خواهد بود.


افزایش نور محیط

قدرت انعکاس زیاد نور در پلی گلاس باعث پرنورتر شدن محیط و دلبازتر شدن فضا خواهد شد. به طوری که انتخاب چنین کابینتی در یک آشپزخانه کوچک و بدون نورگیر طبیعی نیز می‌تواند محیطی شیک و دلباز را به شما ارائه کند.


وجود رنگ‌ ها و طرح‌ های بی‌نظیر

تنوع فراوانی که در طرح‌ ها و رنگ‌ های زنده و زیبای این نوع ورق‌ ها وجود دارد، می‌تواند هر سلیقه‌ای را جلب کرده و برای نیاز همگان پاسخگو باشد.


دو روی مات و براق

اغلب ورق‌ های پلی گلاس با کیفیت موجود در بازار دارای دو رو هستند که یک رو مات و روی دیگر آن براق است. این ویژگی به شما این اجازه را خواهد داد تا با ترکیب این دو حالت، در طراحی داخلی خود شگفتی خلق کنید.


مقاوم در برابر نور خورشید

لایه UV موجود در بیرونی‌ترین بخش این ورق، باعث می‌شود که مقاومت بی‌ نظیری در برابر نور خورشید برای تغییر رنگ داشته باشد. چیزی که در هایگلاس و ام‌ دی‌ اف معمولی وجود ندارد.


مقاومت در برابر خط و خش


از جمله برتری‌ های دیگر این متریال، مقاومت بالا در برابر خط و خش است که خیال شما را از بابت برخورد های احتمالی و آسیب، راحت خواهد کرد. همچنین به واسطه این ویژگی شما می‌توانید به راحتی کابینت خود را با اسکاج (نه سیم ظرفشویی) مورد شست‌ و شو قرار دهید.


مقاوم در برابر شوینده‌ های شیمیایی

این ورق در برابر شوینده‌های شیمیایی مقاومت زیادی دارد و جایی برای نگرانی ایجاد نخواهد کرد.


مقاوم در برابر رطوبت

از مهم‌ ترین مزایای کابینت مدرن پلی گلاس، مقاومت بالای آن در برابر آب خوردگی و رطوبت است. بنابراین استفاده از این نوع کابینت در شهر های مرطوب و اماکن در معرض رطوبت، جایی برای نگرانی باقی نخواهد گذاشت.


ماندگاری بسیار زیاد

از نظر دوام و استحکام، این نوع ورق مقاوم‌ تر و با دوام‌ تر از سایر ورق‌ ها است و به همین دلیل، طول عمر سازه را افزایش خواهد داد.


وزن سبک‌ تر

در کنار تمام مزایای نامبرده، پلی گلاس از وزن نسبتاً کمتری نسبت به هایگلاس‌ های معمولی برخوردار است و به همین جهت هم وزن کلی کابینت‌ های ساخته شده کمتر خواهد شد.


کابینت مدرن پلی گلاس انتخاب بهترین‌ ها


پلی گلاس یکی از جدید ترین و بهترین متریال‌ های موجود برای ساخت انواع سازه‌ های دکوراتیو است که بسیاری از معماران داخلی از آن استفاده می‌کنند و افراد زیادی برای ساخت خانه، ویلا و یا واحد تجاری خود آن را انتخاب می‌کنند. این نوع کابینت برای افراد خاص پسندی که در جست‌ و جوی بهترین مواد اولیه برای ساخت کابینتی با دوام طولانی و مزایای ویژه هستند، بهترین انتخاب محسوب می‌شود؛ اما این تمام ماجرا نیست!

بهترین ورق موجود هم اگر به صورتی غیرحرفه‌ ای و غیر استاندارد کار شود، باز هم نتیجه کار می‌تواند ناخوشایند باشد و رضایت شما را جلب نکند. بنابراین به این مهم توجه داشته باشید که کابینت مدرن پلی گلاس با تمام مزایای ویژه خود باید به افرادی حرفه‌ ای و با تجربه سپرده شود تا به کمک تجربه آن‌ ها و ویژگی‌ های ساختاری پلی گلاس، بهترین کابینت ممکن برای شما ساخته شود و نتیجه کار، کابینتی یونیک، زیبا، درخشان، خیره کننده و با دوام باشد و فضای داخلی خانه شما را تبدیل به محیطی دلگشا و پر نور کند.

برای اطلاعات بیشتر درباره کابینت تمام چوب لوکس به این صفحه مراجعه کنید.

BEAUTY IS
IN SIMPLICITY

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این مقاله چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




REQUEST AND INITIAL VISIT

درخواست بازدید اولیه

جهت بازدید و برآورد هزینه خود توسط کارشناسان حرفه ای ما، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.