×

انواع کابینت کلاسیک در آشپزخانه لاکچری

در این مقاله از سایت سینا ایرانی زاده درباره کابینت کلاسیک در آشپزخانه لاکچری و کابینت کلاسیک لوکس سفید طلایی توضیح دادیم همراه ما باشید.

بدون شک آشپزخانه یکی از فضاهای پرکاربرد خانه است. به نوعی قلب تپنده خانه شما محسوب می‌شود. به دلیل تغییر سبک زندگی امروزه، آشپزخانه فقط مکانی برای آشپزی نیست، بلکه فضایی همه کاره است که اعضای خانواده می‌توانند وقت خود را در کنار هم بگذرانند. در این میان بیشتر از هر جزء آشپزخانه کابینت است که به چشم می‌آید. داشتن کابینت کلاسیک در آشپزخانه لاکچری روحیه افراد را تغییر خواهد داد. امّا چه سبک و رنگی انتخاب کنیم؟ مدل‌های کلاسیک کدام‌اند؟


دکوراسیون آشپزخانه لاکچری

هنگام تزئین آشپزخانه شکی نیست که کابینت و میز کار محبوب‌ ترین وسایل اصلی به حساب می‌روند. شاید بتوانیم بگوییم مشابه مبلمان در هال و پذیرایی هستند و انتخاب سبک و طرح مناسب در طولانی مدت بر روحیه افراد خانه تأثیر خواهد گذاشت. گزینه‌ های زیادی وجود دارد. رنگ، طراحی، ابعاد، تزئینات و کنده‌کاری‌ها و ... همگی می‌توانند بر انتخاب شما تأثیر بگذارند. منتها در این محتوا ما به دنبال کابینت کلاسیک نسکافه ای در آشپزخانه لاکچری هستیم. می‌خواهیم آشپزخانه‌ ای فوق‌ العاده خاص داشته باشیم که سبک‌ های قدیمی با بالاترین کیفیت در آن اجرا شده باشد.

در هر طراحی آشپزخانه لاکچری باید فضایی کافی برای قرار دادن وسایل و ظروف وجود داشته باشد. در طراحی آشپزخانه لوکس، شما معمولاً از انعطاف‌ پذیری بیشتری برای خلاقیت بیشتر در فضای ذخیره‌ سازی خود برخوردار هستید. برای افرادی که به سبک‌ های کلاسیک علاقمند هستند می‌توان این فضا های ذخیره‌ سازی را به سبک‌ های مختلف اجرا نمود. برای مثال قفسه‌ های باز بدون در حالتی کلاسیک در عین حال مدرن است. اگر بخواهیم سراغ سبک‌ های قدیمی‌ تر برویم، ترکیب چوب و شیشه جلوه‌ ای خاص دارد. در حالی که می‌توانید داخل کابینت را به راحتی ببینید همزمان آن‌ ها را از گرد و خاک حفظ می‌کنید.

• کابینت کلاسیک از چوب طبیعی و مصنوعی در انواع مختلف ساخته می‌شود

• نمایی اشرافی و زیبا به آشپزخانه شما می‌دهد

• یکی از قدیمی‌ ترین و زیبا ترین سبک‌ های کابینت است

• از مدل‌ های معروف آن می‌توان به: چوبی، ممبران، روکش چوب و رومی اشاره کرد

• تاج و حکاکی‌ های حرفه‌ای و زیبا دارند

• انتخابی مناسب برای آشپزخانه‌ های کوچک و بزرگ است

پیشنهاد مطالعه : کابینت تمام چوب لوکس 


آشپزخانه‌ ای لوکس به سبک کلاسیک

اگر نگاهی به انواع مدل‌ های قدیمی کابینت بیاندازید متوجه می‌شوید که اکثراً از چوب ساخته شده‌اند. چوب حالتی کلاسیک را برای آشپزخانه شما به ارمغان می‌آورد. منتهی، نگران طرح و رنگ آن نباشید. انواع چوب در بازار موجود است که رنگ‌ پذیری خوبی دارند. منتهی، همواره دقت کنید به دنبال بهترین نوع آن باشید. چوب‌ های ارزان قیمت مقاومت کمتری از خود نشان می‌دهد. امکان پوسیدگی و آفت در آن‌ ها بیشتر است. پس، به دنبال بهترین مواد برای ساخت کابینت خود باشید. اگر در این زمینه سؤالی دارید می‌توانید در بخش نظرات با ما در میان گذاشته یا با مشاوران ما تماس گیرید.

اگر به دنبال موادی نسبتاً ارزان‌ تر و با کیفیت‌ تر هستید شاید گزینه بعدی mdf باشد. امروزه اکثر کابینت‌ها با mdf ساخته می‌شود. چرا که هم ارزان‌ تر است و هم به بازیافت در طبیعت کمک می‌کند. علاوه براین، انواع کابینت هایگلاس وجود دارد که از نظر دوام و مقاومت بسیار بالا هستند. کابینت‌ های فلزی نیز در بازار موجود هستند؛ منتهی هزینه بالاتری دارند. همچنین اگر در انتخاب فلز اشتباهی صورت گیرد؛ ممکن است فلز نسبت به آب، گرما و رطوبت آشپزخانه مقاوم نباشد. بعلاوه، فلز باعث می‌شود تا آشپزخانه بیشتر حالتی صنعتی و مدرن پیدا کند، در حالی که هدف ما کابینت لاکچری است.




کابینت کلاسیک در آشپزخانه لاکچری




انواع رنگ‌ ها و سبک‌ های کلاسیک

طراحی کلاسیک به این معنا نیست که آشپزخانه خود را با کابینت‌ های کلاسیک پر کنید. انتخاب یک سبک مینیمالیستی می‌تواند گزینه خوبی باشد. با حداقل رساندن تعداد کابینت‌ ها می‌توانید در وقت و هزینه خود صرفه‌ جویی کنید و بودجه خود را به موادی با سطوح کیفیت بالاتر و رنگ آمیزی و طراحی دقت‌ تر اختصاص دهید. این مسئله به خصوص در آشپزخانه کوچک بسیار کاربردی است. کابینت کلاسیک لوکس سفید طلایی علاوه بر اینکه کمک می‌کنند تا فضای آشپزخانه بزرگ‌تر به نظر برسند، سبک قدیمی و اروپایی را زنده می‌کنند. با انتخاب کابینت کلاسیک لوکس سفید طلایی هم آشپزخانه‌ ای چشمگیر دارید و هم فضای خوبی برای آشپزی و سرگرمی افراد خانواده تأمین می‌گردد.

طیف رنگ طلایی و ترکیب آن با سفید یا شیری بسیار زیاد است. علاوه بر بدنه کابینت، یراق‌ ها و دستگیره‌ ها نیز می‌توانند در طیف رنگی متنوعی کار شوند. رنگ طلایی نشانه موفقیت، پیروزی و ثروت است. همچنین اگر در طیف رنگی روشن‌ تر به کار رود نشانه سخاوت و مهربانی است. داشتن یه محیط صمیمی و همچنین پر جلا در آشپزخانه می‌تواند به کمک کابینت کلاسیک لوکس سفید طلایی شکل گیرد. ترکیب رنگ سفید و طلایی فضای آشپزخانه را بزرگ‌تر می‌کند.

اگر به دنبال رنگی گرم‌تر هستید شاید گزینه نسکافه‌ ای هم برایتان جالب باشد. کابینت کلاسیک نسکافه‌ ای محیط را گرم‌تر و صمیمی‌تر می‌کند. همچنین طیف رنگ‌ های قهوه‌ای در ساختاری کابینت‌ ها به عنوان رنگی کلاسیک شناخته می‌شود. رنگ قهوه‌ ای و طیف آن که شامل نسکافه‌ای نیز می‌شود نمادی از آسایش، امنیت و راحتی است. همچنین خنثی بودن آن باعث می‌شود تا وسایل آشپزخانه بیشتر به چشم آیند.

معمولاً در ساخت کابینت کلاسیک نسکافه‌ ای از مواد هایگلاس با سطح صیقلی و براق استفاده می‌کنند. سطح آن لک‌ پذیر و خش‌ پذیر می‌شود در نتیجه باید در مراقبت از آن بیشترین دقت را انجام دهید. برای داشتن یک آشپزخانه لاکچری باید به نگهداری آن نیز فکر کنید. موادی که مورد استفاده قرار می‌گیرند را بهتر بشناسید. با نحوه تمیز کردنشان آشنا شوید. همچنین، بدانید چه موادی به آن‌ ها آسیب می‌رسانند. چرا که شما هزینه‌ی زیادی را صرف تهیه چنین کابینت‌ های گران قیمتی می‌کنید، بهتر است با نکات نگهداری پس از نصب آن‌ها آشنا باشید.

برای اطلاعات بیشتر درباره کابینت کلاسیک در آشپزخانه لاکچری با ما تماس بگیرید




کابینت کلاسیک نسکافه ای






انتخاب کابینت مناسب

کابینت کلاسیک نسکافه ای در آشپزخانه لاکچری لازم نیست رنگی خیره کننده داشته باشد. منتهی، طراحی و نقوش آن نشان می‌دهد چه میزان زمان و هزینه صرف ساخت آن گردیده است. به طبع هر چقدر نقوش کیفیت بالاتری داشته باشند یا دست ساز تهیه شده باشند، هزینه آن‌ ها نیز بالاتر می‌رود. همچنین ابعاد آن‌ ها نیز نسبت به ابعاد آشپزخانه شما متغییر خواهد بود. سبک‌ های کلاسیکی وجود دارند که تا سقف امتداد می‌یابند. برخی دیگر بر روی خطوط افقی تأکید می‌کنند. انتخاب سبک مناسب با راهنمایی مشاوران آسان‌تر خواهد گردید. با این وجود سلیقه و نظر شما از همه چیز مهم‌تر است، چرا که شما و خانواده عزیزتان قرار است از این کابینت‌ های زیبا استفاده فرمایید.

ما در مقاله های قبل درباره کابینت مات هم توضیح دادیم برای اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید

BEAUTY IS
IN SIMPLICITY

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این مقاله چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




REQUEST AND INITIAL VISIT

درخواست بازدید اولیه

جهت بازدید و برآورد هزینه خود توسط کارشناسان حرفه ای ما، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.