×

کاربردهای انواع رگال لباس

در این مقاله از سایت سینا ایرانی زاده درباره رگال لباس جک دار و رگال کشویی لباس و رگال لباس داخل کمد توضیح دادیم همراه ما باشید.

بشر از گذشته تا کنون به صورت فطری به دنبال زیبایی است و به طور کلی زیبایی را دوست دارد. همین ویژگی فطری انسان بر فرهنگ پوشاک نیز تأثیر شگرفی گذاشته است. در حقیقت انسان برای آراستگی ظاهر خود برای نوع پوشش خود اهمیت ویژه‌ ای قائل است.

به همان اندازه که انتخاب لباس زیبا و مناسب برای آدمی مهم است، نگهداری، پاکیزگی، صافی و مطهر بودن آن نیز اهمیت بسیاری دارد؛ دقیقا همینجاست که کاربرد های انواع رگال لباس جک دار خود نمایی می‌کند.

اهمیت دادن به تمیزی و آراستگی لباس، فواید بسیار زیادی چه در زندگی فردی و چه در زندگی جمعی انسان‌ ها دارد. به عنوان مثال طول عمر لباس بالا رفته و از اسراف جلوگیری می‌شود، احساس آرامش روحی و روانی افراد می‌شود، جایگاه اجتماعی و عزت و احترام افراد را بالا می‌برد و حتی در حفظ محیط زیست بسیار تأثیر گذار است.

با این مقدمه در ادامه تلاش خواهیم کرد به اهمیت رگال‌ کشویی لباس ، انواع و کاربرد آن بپردازیمشرکت ایرانی زاده فروش محصولات فانتونی از جمله رگال لباس جک دار را با بهترین کیفیت برای شما انجام می دهد.


اهمیت رگال لباس جک دار

رگال لباس جک دار نوعی وسیله در انواع و طرح‌ های مختلف است که از آسیب دیدگی لباس‌ ها جلوگیری کرده و مانع پراکندگی البسه می‌شود. به عبارتی دیگر با استفاده از رگال لباس جک دار می‌توانید همه لباس‌ هایتان را در یک مکان مناسب گرد آوردید.

این کار باعث می‌شود بتوان تنوع لباس‌ ها را به طور همزمان و یکجا مشاهده کرد و انتخابی مناسب داشت. ممکن است این سردرگمی در انتخاب لباس مناسب در مراسم‌ های مختلف برای همه ما رخ داده باشد؛ در این شرایط رگال لباس جک دار این مشکل به راحتی رفع می‌کند.

با توضیح اهمیت پوشش در آراستگی و همچنین تأثیر رگال لباس جک دار بر این اهمیت، لازم می‌دانیم به این موضوع تأکید کنیم که رگال‌ های لباس در طرح‌ ها و انواع مختلف مدرن و شیک توسط دکوراسیون‌ های حرفه‌ای و با مهارت، ارائه و نصب می‌شوند. با توجه به نوع کاربری مسکونی و یا تجاری می‌توانید از خدمات مورد اطمینان این دکوراتیون‌ های با تجربه، بهره‌مند شده و یک رگال شیک و مدرن را به خود و لباس‌هایتان هدیه کنید.


انواع رگال لباس جک دار

همان طور که پیشتر نیز اشاره شد، رگال‌ های لباس در انواع و طرح‎‌ هایی متفاوت با توجه به شرایط محیطی و مسکونی افراد، طراحی می‌شوند. طرح‌ هایی چون رگال فانتونی، رگال کشویی لباس، رگال چرخی، رگال جک دار، رگال سقفی، رگال سقفی ریلی از مهم ترین انواع رگال‌ های لباسی هستند که می‌توان ارائه کرد. در ادامه تلاش خواهیم کرد کاربرد هر کدام از این رگال‌ ها را که نام بردیم و به‌ صورت مختصر و مفید همراه با تصویر، مورد بررسی قرار دهیم.


رگال فانتونی



رگال فانتونی

رگال فانتونی یک از مدل‌ های مدرن و شیک در رگال لباس جک دار است. رگال فانتونی در طرح‌ های هوشمند و مدرن، بسیاری از مشکلاتی که در گذشته برای آویز های کمد دیواری وجود داشت را رفع می‌کند.

حالت آسانسوری و جک‌ دار هوشمند در نوع رگال فانتونی  ، آن را به یکی از انواع متمایز رگال لباس جک دار تبدیل کرده است. نوآوری، خلاقیت و کیفیت از مشخصه‌ های اصلی رگال فانتونی لباس است. این نوع رگال امکان دسترسی آسان به لباس‌ ها را فراهم و همچنین مشکل اشغال فضا را نیز رفع می‌کند.


رگال کشویی لباس

رگال کشویی لباس از تجهیزات مدرن است که امروزه اغلب کمدها به آن مجهز می‌شوند. رگال کشویی مدرن از چروک شدن لباس‌ ها جلوگیری کرده و طول عمر لباس‌ ها را بالا می‌برد. جنس برخی از لباس‌ ها به گونه‌ ای است که در مجاورت لباس‌ های دیگر امکان از بین رفتن اتوی آن‌ ها وجود دارد. برای رفع این نوع از مشکلات استفاده از رگال کشویی لباس گزینه بسیار مناسبی است.


رگال چرخی یا چرخشی

این نوع از رگال لباس جک دار اغلب بر سقف کمد یا بر روی دیوار نصب می‌شود و حالت چرخشی دارد. رگال چرخی، لباس‌ ها را در یک مکان جمع کرده و تنوع لباس‌ ها، بیشتر خود را نشان می‌دهد. نظم و ترتیبی که در رگال چرخشی مشاهده می‌شود بی‌ نظیر است. قابلیت چرخشی این رگال یک مزیت بسیار خوب در صرفه‌ جویی در زمان است؛ به طوری که در کم‌ ترین زمان می‌توان کلیه لباس‌ ها را از نظر گذراند و لباس مد نظر را انتخاب کرد.


رگال سقفی ریلی 

رگال سقفی ریلی نوع دیگری از رگال‌ های جدید لباس محسوب می‌شود که دارای انواع و مدل‌ های مختلفی است. مدل رگال سقفی دایره‌ ای یا لوله‌ ای یک مدل از رگال سقفی ریلی است که قابلیت تنظیم ارتفاع داشته و به راحتی می‌توانید اندازه رگال را در ارتفاع دلخواه تغییر دهید.

تنوع رگال سقفی ریلی فرصت بیشتری برای انتخاب این مدل از رگال برای مخاطبان قرار می‌دهد. رگال سقفی ریلی یا کشویی نوع دیگر آن است که در خانه‌ های مدرن و شیک اغلب در داخل کمد‌ ها نصب می‌شود. شبکه ریلی رگال باعث می‌شود به راحتی حرکت کند و دسترسی لباس را بسیار آسان‌ تر می‌کند.

برای خرید رگال سقفی با کارشناسان ما تماس بگیرید.


رگال قوطی

رگال قوطی که حالت چارچوب مانندی دارد، در نوع ساده و فانتزی مناسب برای خانه‌ های شیک و البته بوتیک‌ هاست. میله‌ های مستحکم رگال قوطی که چارچوب آن را شکل می‌دهد امکان آویختن لباس‌ ها را فراهم می‌کند. رگال قوطی به لحاظ ظاهری نیز دارای تنوع است.


رگال دیواری

رگال دیواری اگرچه ممکن است نسبت به سایر رگال‌ ها فضای بیشتری از خانه را اشغال کند، اما از سوی دیگر با یک طراحی و دکوراسیون حرفه‌ ای، جذابیت خانه را افزایش می‌دهد. برای زیباتر شدن این رگال بهتر است تعداد لباس‌ هایی که در آن قرار می‌دهید را کاهش داده و همینطور لباس‌ها را با فاصله از هم قرار دهید. مزیت دیگری که رگال دیواری دارد، حالت قفسه‌ ای آن است که می‌توان کیف و کفش‌ ها را نیز در آن قرار داد.

نتیجه گیری و جمع بندی

اهمیت دادن به ترتیب و نظم لباس‌ ها و همین طور تأثیر آن بر منزلت و شخصیت انسان‌ ها، باعث شده است که نگهداری و مراقبت لباس‌ ها یک دغدغه جدی برای ما محسوب شود. برای رفع این دغدغه با پیشرفت ابزارآلات و تجهیزات، شاهد تنوعی از رگال‌ های مدرن و شیک لباس‌ ها هستیم.

از مهم ترین کاربرد رگال لباس داخل کمد می‌توان به راحتی در جا به‌ جایی لباس، آسوده خاطر شدن از مرتب بودن لباس‌ ها، اشغال فضای اندک، کمک به زیبایی دکوراسیون خانه و...، اشاره کرد. کاربرد کمتر شناخته شده رگال لباس داخل کمد که آگاهی چندانی از آن وجود ندارد، صرفه جویی در مصرف آب و حفظ محیط زیست به شکل غیر مستقیم است.

برای اطلاع از قیمت رگال کشویی لباس با تیم فروش شرکت سینا ایرانی زاده تماس بگیرید.

برای خرید ریل درب کشویی چوبی با کارشناسان ما تماس بگیرید.


BEAUTY IS
IN SIMPLICITY

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این مقاله چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




تجربه و نظر کاربران :

کاربر مهمان : برای خرید رگال فانتونی خیلی کمکم کرد مقالتون ممنون

پشتیبانی : سلام بسیار عالی... اگر به دنبال اطلاعات بیشتر درباره رگال فانتونی هستید با کارشناسان ما تماس بگیرید

REQUEST AND INITIAL VISIT

درخواست بازدید اولیه

جهت بازدید و برآورد هزینه خود توسط کارشناسان حرفه ای ما، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.