×

انواع میز اتو

در این مقاله از سایت سینا ایرانی زاده درباره میز اتو ریلی فانتونی توضیح دادیم همراه ما باشید.

میز اتو از جمله وسایل کاربردی است که می‌تواند اتو کشی لباس‌ ها را آسان‌ تر کند. امروزه انواع میز اتو مانند میز اتو داخل کمد دیواری و یا میز اتو ریلی تاشو گردان فانتونی را در بازار می‌بینیم که با مدل‌ ها ساده کاملا متفاوت هستند.

شرکت فانتونی با فروش محصولات فانتونی در زمینه تولید انواع میز اتو مانند میز اتو داخل کمد دیواری، میز اتو کمدی و میز اتو ریلی فانتونی توانسته است محصولات با کیفیتی را به بازار ارائه نماید. در اینجا سعی داریم با میز اتو فانتونی بیشتر آشنا شویم و اطلاعات لازم برای خرید انواع میز اتو کمدی را به دست بیاوریم.


میز اتو فانتونی

شاید بارها تجربه کرده باشید که پس از اتو کشی، برای میز اتو جای مشخصی در خانه نیست و مجبورید آن را در جاهای مختلف مانند زیر تخت و یا داخل کمد جای دهید. وجود یک میز اتوی سرگردان در اتاق خواب، منظره نازیبایی را به وجود می‌آورد.

همچنین قسمتی از اتاق را اشغال می‌کند که این موضوع برای هیچ کس مطلوب نیست. اینجاست که ضرورت یک میز اتو کمدی آشکار می‌شود. برند فانتونی یکی از برند هایی است که با تولید میز اتو ریلی تاشو گردان فانتونی توانسته است این مشکل را حل کند. در واقع این وسیله یک میز اتو داخل کمد دیواری است که افراد را از جای دادن میز اتو در مکان‌ های مختلف، آسوده خاطر می‌کند. این نوع میز اتو را با نام‌ های میز اتو ریلی فانتونی یا میز اتو کمدی هم می‌توانید در بازار پیدا کنید. در ادامه با مشخصات میز اتو ریلی تاشو گردان فانتونی بیشتر آشنا می شویم.

برای اطلاعات بیشتر درباره ریل مخفی فانتونی با ما تماس بگیرید.


مشخصات میز اتو ریلی تاشو گردان فانتونی

• میز اتو ریلی تاشو گردان فانتونی به صورت ریلی باز می‌شود و به سمت بیرون کمد می‌آید. بنابراین به صورت تاشو و کاملا کم جا است.

• میز اتو، پس از بیرون آمدن از کمد تا زاویه 90 درجه قابلیت چرخش به اطراف را دارد. بنابراین موقع اتوکشی راحت می‌توانید آن را بچرخانید.

• برخی از مدل‌ های این میز اتو دارای پایه هستند تا در هنگام استفاده کردن از آن، پایه‌ ها در قسمت زیرین قرار بگیرند و استحکام بیشتری به میز ببخشند. بعد از اتمام اتوکشی می‌توانید به راحتی آن را جمع کرده و با وجود ریل‌ ها آن را به داخل کمد منتقل کنید و درب کمد را ببندید. با این کار دیگر با یک میز اتو سرگردان در اتاق مواجه نمی‌شوید.

• جنس روکش میز اتو کمدی از پارچه مرغوب و با کیفیت است. بنابراین این پارچه در برابر حرارت ناشی از اتو مقاومت لازم را دارد و نمی‌سوزد.

• این میز اتو دارای یک جک آرام بند است تا بسته شدن ریل به آرامی انجام شود و سر و صدا ایجاد نکند.

• تخته این نوع میز اتو، ضد رطوبت است؛ بنابراین با وجود آب یا رطوبت دچار برآمدگی و تغییر شکل نمی‌شود. این در حالی است که در مدل‌ های قدیمی میز اتو، شاهد برآمدگی تخته میز اتو بودیم؛ به دلیل اینکه تخته از جنس نئوپان بود و به تدریج در مجاورت با آب و رطوبت دچار آسیب می‌شد.

• عرض این میز در حالت بسته 12.5 سانتی متر است.

• همچنین یک باکس از جنس فلز نیز برای قرار دادن اتو بر روی آن تعبیه شده است.


میز اتو فانتونی




نکات مهم در خرید میز اتو ریلی فانتونی

• در هنگام خرید و نصب این میز اتو، به سالم بودن ریل آن دقت داشته باشید. سالم بودن ریل باعث می‌شود که میز اتو ریلی تاشو گردان فانتونی به درستی باز و بسته شود. در صورتی که ریل‌ ها معیوب باشند در هر بار باز و بسته کردن آن، با مشکل مواجه خواهید شد.

• قسمت تاشو میز و همین طور چرخش 90 درجه آن را مورد بررسی قرار دهید و از صحت آن اطمینان حاصل کنید.

• نکته مهم دیگر، استحکام میز اتو است. باید توجه داشته باشید که میز اتو در حالت باز شده بتواند به طور ثابت در جای خود باقی بماند. در غیر این صورت با تکان خوردن میز اتو، روند اتوکشی کاملا خسته کننده خواهد شد.

• قبل از خرید میز اتو کمدی فانتونی، ابعاد آن را به طور دقیق در نظر داشته باشید. ابعاد این میز اتو را به ابعاد کمد دیواری خود تطبیق دهید. اطمینان حاصل کنید که ابعاد میز اتو با کمد دیواری سازگاری داشته باشد.

توصیه می‌شود در هنگام خرید میز اتو، حتما نکات ذکر شده را به کار بگیرید تا از هزینه‌ های بعدی جلوگیری کنید. بررسی این نکات در هنگام خرید میز اتو ریلی می‌تواند منجر به یک خرید مناسب شود. همچنین محصولی را برای شما به ارمغان می آورد که تا سال‌ های متمادی بتوانید به خوبی از آن استفاده کنید.


نصب میز اتو ریلی فانتونی

برای نصب میز اتو داخل کمد دیواری باید در عرض کمد، فضایی به اندازه 40 سانتی متر در اختیار داشته باشید. عمق مورد نیاز برای میز اتو ریلی تاشو گردان فانتونی در حدود 48 سانتی متر است. همچنین ارتفاعی در حدود 20 سانتی متر هم باید برای آن در نظر داشته باشید. این میز اتو کمدی در حالت باز شده به 80 سانتی متر فضا نیاز دارد. رعایت این اندازه‌ ها باعث می‌شود میز اتو ریلی فانتونی به درستی در داخل کمد نصب شود و حین باز و بسته کردن آن با مشکل مواجه نشوید.


خرید میز اتو ریلی فانتونی

برای خرید میز اتو ریلی فانتونی می‌توانید سفارش خود را از طریق وب سایت ثبت کنید و اصل این محصول با کیفیت را دریافت نمایید. کلیه میز اتو های ریلی فانتونی با توجه به کاربردی بودن و کیفیت بالا، با قیمت مناسبی در وب سایت ارائه می‌شوند. با خرید میز اتو کمدی فانتونی می‌توانید در فضای داخل اتاق صرفه جویی کنید. همچنین با خرید این نوع میز اتو داخل کمد دیواری، دیگر با یک میز اتوی سرگردان در اتاق سر و کار ندارید.

جمع بندی و نتیجه گیری

میز اتو ریلی تاشو گردان فانتونی یک نوع میز اتو کاملا کاربردی است که با قرار گرفتن در داخل کمد می‌تواند فضای داخل اتاق را تا حدی مدیریت کند. با این وسیله، دیگر نیازی نیست میز اتو را در زیر تخت یا بخشی از اتاق قرار دهید؛ بلکه با قرار گرفتن میز اتو داخل کمد دیواری، جای مناسبی برای آن ایجاد می‌شود.



میز اتو ریلی فانتونی




BEAUTY IS
IN SIMPLICITY

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این مقاله چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




REQUEST AND INITIAL VISIT

درخواست بازدید اولیه

جهت بازدید و برآورد هزینه خود توسط کارشناسان حرفه ای ما، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.