×

خرید جای مواد شوینده

در این مقاله از سایت سینا ایرانی زاده درباره جای مواد شوینده توضیح دادیم همراه ما باشید.


جای مواد شوینده

برای خرید جای مواد شوینده با ما در این مقاله همراه باشید.

خرید جای مواد شوینده یک راهکار بسیار عالی برای نظم دادن به انواع مواد شوینده در داخل کابینت‌ ها است. اگر زیر سینک و کابینت‌ های آشپزخانه پر از مواد شوینده مختلف شده است؛ جای مواد شوینده می‌تواند به آسانی تمام شوینده‌ ها را به طور منظم و مرتب ساماندهی کند.

در اینجا با مشخصات ظاهری و کلیه ویژگی‌ های جای مواد شوینده آشنا می‌شویم تا بتوانیم با خرید جای مواد شوینده مناسب زیبایی و نظم خانه خود را افزایش دهیم.

استفاده از انواع مواد شوینده برای نظافت خانه امری ضروری است. معمولاً برای هر نوع آلودگی، شوینده متناسب با آن باید استفاده شود. این موضوع باعث می‌شود انبوهی از مواد شوینده در کابینت‌ های آشپزخانه و یا در زیر سینک ظرفشویی جمع شود و ظاهر نامنظمی را ایجاد کند.

احتمالاً بارها شاهد بی نظمی در زیر سینک و کابینت‌ های آشپزخانه بوده‌اید و از این بی‌ نظمی کلافه شده‌اید. اینجاست که ضرورت خرید جای مواد شوینده به وضوح آشکار می‌شود.

نظم‌ دهی به فضای داخل کابینت به ویژه در آشپزخانه‌ های کوچک و کابینت‌ های کم جا اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. در محیط‌ های کوچک باید از کمترین فضا، بیشترین استفاده را داشته باشید. خرید وسایل نظم دهنده از جمله خرید جای مواد شوینده می‌تواند استفاده از فضای موجود را به حداکثر برساند.

این محصول با استفاده از فضای پشت درب کابینت می‌تواند در فضای داخل کابینت اثر بگذارد. با این کار فضای داخل کابینت خالی می‌شود و می‌توان از آن برای سایر وسایل استفاده کرد. در ادامه مشخصات ظاهری و ویژگی‌ های این محصول مورد بررسی قرار می‌دهیم.



جای مواد شوینده



مشخصات ظاهری و فنی جای مواد شوینده

از مشخصات ظاهری جای مواد شوینده و ویژگی‌ های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


• ابعاد و وزن مناسب:

ابعاد نظم دهنده و نگه دارنده مواد شوینده 18*27*10 سانتی‌ متر است. با این ابعاد می‌توان به طور تقریبی حدود 5 تا 6 بطری شوینده را به راحتی در آن جای داد. وزن آن نیز به میزانی است که می‌تواند وزن چندین بطری شوینده را تحمل کند.


• جنس استیل ضد زنگ:

جنس جای مواد شوینده از استیل ضد زنگ در نظر گرفته شده است تا در برابر رطوبت و سایر عوامل مخرب، ماندگاری بالایی داشته باشد. بنابراین زنگ‌ زدگی و پوسیدگی در جنس استیل ضد زنگ این محصول اتفاق نمی‌افتد.

محصولات مشابه که دچار زنگ زدگی و پوسیدگی می‌شوند از جنس استیل ضد زنگ نیستند؛ بلکه از فلز ساخته شده‌اند. همچنین رنگ این محصول به رنگ استیل یا نقره‌ای است.


• طراحی دسته متناسب با درب کابینت:

دسته جای مواد شوینده متناسب با توجه ضخامت درب کابینت به صورت استاندارد ساخته شده است. بنابراین نوع کابینت آشپزخانه چندان اهمیتی ندارد. با خرید جای مواد شوینده می‌توانید آن را بر روی هر نوع کابینتی نصب کنید.

اما نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که در کابینت‌ های قدیمی از آنجا که بر طبق استاندارد های جدید، ساخته نشده‌اند؛ ممکن با قرار دادن جای مواد شوینده، درب کابینت کمی باز بماند؛ زیرا جای کافی برای قرار گرفتن جای مواد شوینده نیز وجود ندارد.


• طرحی با ظرافت:

طراحی جای مواد شوینده با در نظر گرفتن ظرافت و زیبایی انجام شده است. بنابراین با باز شدن درب کابینت شاهد نظم و زیبایی در داخل کابینت خواهید بود. دسته‌ های آن هم با ظرافت کامل طراحی شده و در عین حال توانایی تحمل وزن اجسام قرار داده شده را نیز دارند.

نکته‌ ای که باید به آن توجه شود این است که کف این جای مواد شوینده به صورت نرده‌ای است. بنابراین در صورتی که مواد شوینده درون آن نشتی داشته باشند؛ امکان انتقال مواد شوینده به داخل کابینت وجود دارد.

شاید این مورد را بتوان جزء معایب این محصول نیز در نظر گرفت. بنابراین بهتر است قبل از قرار دادن مواد شوینده در آن، از عدم نشت مواد شوینده، اطمینان حاصل نمایید. اگر امکان نشت مواد شوینده وجود دارد؛ می‌توانید با قرار دادن کفی در انتهای آن از نشت مواد به داخل کابینت جلوگیری کنید.



خرید جای مواد شوینده



نحوه نصب جای مواد شوینده

نصب این جای مواد شوینده نیاز به ابزار ندارد. با خرید جای مواد شوینده می‌توانید آن را به راحتی در داخل کابینت روی درب کابینت آویزان کنید و مواد شوینده را در آن قرار دهید. نصب آن به آسانی انجام می‌شود و نیاز به هیچ گونه وسیله جانبی نیز ندارد.

همچنین با دسته‌ای که برای آن در نظر گرفته شده می‌توانید به آسانی آن را بر روی درب کابینت جای دهید و از آن استفاده کنید. طراحی این جای مواد شوینده به گونه‌ ای است که علاوه بر آویزان کردن آن می‌توانید آن را روی زمین هم قرار دهید. بنابراین اگر تمایلی به آویزان کردن آن ندارید؛ می‌توانید آن را روی سطح صاف یا داخل کابینت نیز قرار دهید.

پیشنهاد مطالعه : کابینت ام دی اف 


کاربرد جای مواد شوینده

مهم‌ ترین کاربرد جای مواد شوینده، نظم‌ دهی مناسب به مواد شوینده و نظم‌ دهی به داخل کابینت است. مواد شوینده مختلف و یا پودر لباسشویی را می‌توانید در آن قرار دهید. علاوه بر این؛ به دلیل این که این نوع جای مواد شوینده بر روی درب کابینت نصب می‌شود؛ فضای داخلی کابینت خالی می‌شود.

بنابراین می‌توانید از فضای خالی شده برای قرار دادن سایر وسایل استفاده کنید. اگر در آشپزخانه خود، کابینت‌ های کم جا داشته باشید؛ ضرورت این محصول را بیشتر احساس خواهید کرد. همچنین می‌توانید با استفاده از آن، فضای اندک داخل کابینت را به درستی مدیریت کنید.

ما در مقاله های قبل درباره چراغ سقفی دورشیشه ای هم توضیح دادیم برای کسب اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید.


خرید جای مواد شوینده

توصیه می‌شود برای نظم دادن به مواد شوینده و دسترسی راحت‌ تر به آن‌ ها اقدام به خرید جای مواد شوینده نمایید. برای خرید جای مواد شوینده می‌توانید به آسانی سفارش خود را در سایت ثبت کرده و محصول مورد نظرتان را دریافت نمایید.

قیمت این محصول با توجه به کیفیت و کارایی آن مناسب است. بنابراین با یک بار هزینه کردن برای خرید جای مواد شوینده می‌توانید تا چندین سال از آن استفاده کنید.

خرید جای مواد شوینده می‌تواند برای همیشه شما را از آشفتگی و بی‌نظمی مواد شوینده داخل کابینت نجات دهد. علاوه بر این؛ فضای خالی بیشتری را در داخل کابینت ایجاد می‌کند که می‌توانید برای جای دادن سایر وسایل استفاده کنید.

برای خرید جای مواد شوینده می‌توانید اقدام به ثبت سفارش و خرید جای مواد شوینده در سایت نمایید. جای مواد شوینده دقیقاً مطابق با مشخصات ظاهری و ابعاد ذکر شده به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

BEAUTY IS
IN SIMPLICITY

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این مقاله چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




تجربه و نظر کاربران :

کاربر مهمان : برای خرید جای مواد شوینده چجوری سفارش میگیرید

پشتیبانی : سلام برای خرید جای مواد شوینده با کارشناسان ما تماس بگیرید.

REQUEST AND INITIAL VISIT

درخواست بازدید اولیه

جهت بازدید و برآورد هزینه خود توسط کارشناسان حرفه ای ما، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.