×
BEAUTY IS
IN SIMPLICITY

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این مقاله چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




فر و مایکرو نف

در این مقاله از سایت سینا ایرانی زاده درباره تجهیزات داخل کمد اتاق خواب توضیح دادیم همراه ما باشید.

یکی از وسایلی که امروزه طرفدار زیادی دارد فر و ماکرو فر است. با توجه به نوع کارکرد آن شما باید قبل از اقدام به خرید اطلاعاتی را درباره انواع مختلف آن تکمیل کنید و با توجه به نیاز خود اقدام به تهیه آن کنید. یکی از مطالب مهم در هنگام تهیه فر و ماکرو فر توجه به برند آن است. برندهایی که رضایت مشتری برای آن‌ ها اولویت دارد، محصولاتی با کیفیت ارائه می‌دهند که مدت زمان طولانی نیز به خوبی کار خواهند کرد. یکی از این برند ها نف است که از پر فروش ترین محصولات آن ها می توان به فر نف و مایکرو نف اشاره کرد.

نف به عنوان یک شرکت خانوادگی و کوچک در سال ۱۸۷۷ در آلمان تأسیس و پایه‌ گذاری شد. این برند محصولات متنوعی در حوزه لوازم خانگی نف تولید می‌کند و نقش اساسی در صحنه لوازم خانگی اروپا بر دوش دارد. محصولات این شرکت به سایر کشور ها نیز صادر می شود و اکنون در بازار ایران نیز موجود است. از انواع محصولات برند نف می‌توان به فر و ماکروفر اشاره کرد. برند نف همواره تلاش می‌کند تا خلاقیت و نوآوری را در کنار کیفیت بالا در تولید محصولات خود حفظ کند. ما در ادامه این مطلب قصد داریم درباره فر نف و مایکرو نف بیشتر صحبت خواهیم کرد.


مشخصات فر نف

فری توکار نف آلمان در دو مدل کمدی و کابینتی تولید می‌شود. مدل کمدی با عرض ۶۰ سانتی متری به منظور جاگیری در یونیت‌ های کمدی و مدل کابینتی با عرض ۹۰ سانت به منظور قرار گیری بر روی کابینت تولید می‌شود. هر دوی این مدل‌ ها دارای ۹ برنامه پخت هستند که این برنامه‌های پخت به شما کمک می‌کنند همانند یک سرآشپز حرفه‌ ای غذای مد نظر را داخل فر گذاشته و در کم ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

طراحی فر های توکار نف به صورتی است که تهویه و سیستم چرخش قوی هوا داشته و بدون بستن درب فر نیز می‌تواند فعالیت خود را ادامه دهد. همچنین سیستم تهویه آنقدر قوی است که به شما امکان می‌دهد تا دو نوع غذا را به صورت هم زمان داخل فر قرار دهید و بپزید. به عنوان مثال می‌توانید در یک طبقه کیک و در طبقه دیگر غذای گوشتی، مانند مرغ قرار دهید. آن گاه مشاهده خواهید کرد که فر نف بدون اینکه در کیفیت خوراکی‌ ها چه از نظر عطر و چه از نظر مزه اثر منفی بگذارد؛ در زمان تعیین شده هر دو غذا را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار می‌دهد. از سایر مزایای این فر می‌توان به تنظیمات جداگانه برای یخ‌ زدایی، آب‌ زدایی، تنظیمات پیتزا، مرغ و استیک اشاره کرد.

شما با این محصول می‌توانید هم یک بخار پز و زود پز برای غذاهای گوناگون در دسترس داشته باشید. فرهای نف همچنین قابلیت شست‌ و شوی خودکار به سه روش را داشته و به همین منظور محبوبیت بسیار زیادی درمیان لوازم خانگی و آشپزخانه دارند. زیرا دیگر لازم نیست زمان زیادی را برای تمیز کاری فضای داخلی فر صرف کنید.

یکی از برنامه‌ های پخت فر های نف سیستم full steam است که بخارپزی بسیار قوی در اختیار شما قرار می‌دهد و غذا را بدون روغن و چربی به شما تحویل می‌دهد. این گزینه برای افرادی که به دنبال یک رژیم غذایی سالم، اما خوشمزه هستند بسیار کاربردی است. شما می‌توانید غذا های مدنظر خود را با مقدار اندک ادویه داخل فر قرار داده و یک غذای خوشمزه سالم دریافت کنید. یکی‌دیگر از سیستم های فرنف با نام vario steam شناخته می‌شود که به شما امکان می‌دهد تا غذای پخته شده را داخل فر قرار دهید و آن را گریل کرده یا ترد کنید.

فر تو کار نف دارای گریل از بالا پایین و انتهای فر بوده و شما می‌توانید آن را متناسب با سلیقه ی خود تنظیم کنید تا غذاها برشته شوند. همچنین فر نف دارای قابلیت کباب‌پز است و به نوعی نقش یک باربیکیو را برای شما ایفا می‌کند. فرهای نف دارای دو نوع لمسی و دستی هستند. در مدل دستی شما می‌توانید با دکمه و درب مدل لمسی با تاچ صفحه نمایشگر، تنظیمات فررا تغییر دهید. موتور های این اپلاینس‌ها به صورت مادام العمر فعالیت می‌کند و گارانتی این محصول نیز تضمین شده است.


فر نف



ویژگی های مایکرو نف

مایکروفر یکی از وسایل کاربردی و مهم در آشپزخانه‌ ها محسوب می‌شود که برای پخت و پز غذا گرم کردن یا یخ‌زدایی با سرعت بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای افرادی که شاغل هستند و زمان زیادی برای پختن غذا ندارند، داشتن مایکروفر می‌تواند بسیار مفید و کاربردی باشد.

مایکرو نف همان طور که گفتیم یکی از محصولات برند نف است که در مدل‌های گوناگون تولید شده است. یکی از مدل‌های مایکرو ویو نف با نام مایکرو ویو توکار نف شناخته می‌شود که دارای ظرفیت ۱۷ لیتر بوده و توان آن ۸۰۰ وات است. این محصول با ساعت ۲۴ ساعته ال‌ ای‌ دی مجهز شده است و دارای ۵ سطح تنظیم دما به همراه سیستم کنترل دیجیتالی است.

مایکروفر توکار نف دارای بدنه استیل بوده و چراغ داخلی آن کمک می‌کند تا مواد غذایی داخل مایکروفر را مشاهده کنید. این محصول دارای یک بشقاب شیشه‌ای با مقاومت بسیار بالا در برابر اشعه و دما بوده و انتظارات شما را از یک مایکروفر با کیفیت بالا برآورده می‌کند. عرض این محصول ۶۰ سانتی‌متر و ارتفاع آن ۴۵ سانتی‌متر است و ۱۱ برنامه عملکردی برای گرم کردن یا پختن غذا های گوناگون دارد.

این دستگاه توانایی تابش اشعه از بالا و پایین به صورت هم‌زمان را داشته همچنین می‌تواند غذا را برای مدت طولانی گرم نگه دارد و همانند یک وارمر عمل می‌کند. یکی از تکنولوژی‌ های جدید به کار رفته در این دستگاه که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز می‌کند، توانایی تمیز کردن خود است که این کار را برای شما بسیار ساده‌ تر می‌کند و دیگر نیازی به تمیز کردن مایکروفر نخواهید داشت.

یکی از محصولات منحصر به‌ فرد برند نف دستگاه ترکیبی توکار است که عملکرد مایکرو ویو و فر را در یک دستگاه به شما تحویل می‌دهد. عرض این دستگاه شست و ارتفاع آن ۴۵ سانتی‌ متر است و برای افرادی که فضای زیادی در خانه خود برای نگهداری فر و ماکروفر ندارند؛ گزینه‌ ای بسیار مناسب محسوب می‌شود.

جمع بندی

یکی از بهترین برند های تولید کننده مایکروفر و فر برند آلمانی نف است که محصولات آن امروزه در بازار ایران نیز موجود است. طراحی فرهای توکار نف به صورتی است که تهویه و سیستم چرخش قوی هوا داشته و بدون بستن درب فر نیز می‌تواند فعالیت خود را ادامه دهد. همچنین انواع برنامه‌ های مختلف برای طبخ غذا ها دارد. از سویی دیگر مایکرو نف، توانایی تابش اشعه از بالا و پایین به صورت هم‌ زمان را داشته همچنین می‌تواند غذا را برای مدت طولانی گرم نگه دارد و همانند یک وارمر عمل می‌کند.

اگر مایل هستید اطلاعات بیشتری درباره گاز نف بدست آورید ما در مقاله های قبلی در اینباره توضیح دادیم به این صفحه مراجعه کنید.


مایکرو نف



مطالعه بیشتر

REQUEST AND INITIAL VISIT

درخواست بازدید اولیه

جهت بازدید و برآورد هزینه خود توسط کارشناسان حرفه ای ما، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.