×

فر برقی کوپرز برگ آلمان

برند کوپرزبرگ در کشور آلمان برندی لوکس محسوب می‌شود. این شرکت فعالیت رسمی خود را با ساخت و تولید انواع هود آشپزخانه در سال 2000 شروع کرد. بعد از گذشت مدت زمانی اندک، برند کوپرزبرگ حیطه فعالیت خود را گسترده‌تر کرد. از سال 2005 به بعد انواع لوازم خانگی کوپرزبرگ آلمان مانند فر برقی توکار، گاز رومیزی کوپرزبرگ آلمان ، بخارپز، ماکروویو، یخچال و... را به تولیدات خود اضافه کرد.


ویژگی‌ های فر کوپرزبرگ آلمان

کوپرزبرگ، برندی قابل‌ اعتماد و شناخته‌شده در زمینه طراحی و تولید فر برقی توکار است. طراحی حالت‌ های مختلف جهت پخت و پز انواع دسر، کیک، پیتزا و غذا های مختلف دیگر، ویژگی بارز فر برقی کوپرزبرگ آلمان است. همچنین طراحی مدرن و ساختار ایمنی این فر برقی توکار، نام برند کوپرزبرگ را نسبت به دیگر برند ها متمایز می‌کند.

فر برقی کوپرزبرگ آلمان در دو گروه مدرن و کلاسیک طراحی شده و روانه بازار های بین‌ المللی می‌شود. مهم‌ ترین ویژگی ظاهری مدل‌های کلاسیک این فر برقی توکار، رنگ طلایی به کار رفته در دسته و شیر های ولوم آن است.

فر برقی کوپرزبرگ آلمان، اجاقی ایده‌آل برای تهیه انواع دسر است. همچنین بعضی از مدل‌ های این فر به کباب‌پز و سیخ جوجه‌ گردان نیز مجهز شده‌اند. فر کوپرزبرگ آلمان دارای دو سینی عمیق و یک توری سینی است.

از ویژگی‌ های مهم این فر برقی توکار، باید به روشنایی داخلی، تایمر چند منظوره، سیستم تمیز کننده کاتالیزوری و... اشاره کرد. ریل جمع شونده دستگاه فر از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و جنس آن از فولاد ضدزنگ است.

در کنار مشخصات و قابلیت‌ های فنی این محصول، رضایت بیشتر کاربران نسبت به طراحی مدرن و شیک این فر بوده است. از دیگر ویژگی‌ هایی که امتیاز این محصول را افزایش داده، عملکرد گرمایش سریع است. مصرف انرژی فر برقی کوپرزبرگ آلمان، بسیار پایین بوده و رتبه انرژی آن در رده A است.



فربرقی کوپرز برگ آلمان


سیستم یخ‌ زدایی

از دیگر امکانات این فر باید از قابلیت روشن و خاموش شدن اتوماتیک و سیستم یخ‌ زدایی آن نام ببریم. عملکرد یخ‌ زدایی قابلیتی کارآمد برای پخت و پز است. با این سیستم دیگر شما به یخ‌ زدایی مواد غذایی قبل از قرار دادن داخل فر نیاز ندارید.


تایمر

همان‌ طور که اشاره کردیم تایمر چند منظوره یکی از ویژگی‌ های اصلی فر کوپرزبرگ آلمان است. بسیاری از کاربران بیشترین دلیل رضایت خود از فر برقی توکار کوپرزبرگ را وجود تایمر اعلام کرده‌اند.

وجود تایمر در لوازم برقی به زمان‌ بندی شما برای تهیه انواع کیک، دسر و طبخ غذا، کمک می‌کند. با فعال کردن تایمر می‌توانید به امور روزمره خود مشغول شوید و در زمانی مشخص منتظر اتمام زمان پخت غذا باشید.


قابلیت شست‌ و شوی درب

درب این فر متحرک طراحی شده و شما می‌توانید برای تمیز کردن، درب را از محفظه اصلی خود جدا کرده و شست‌ و شو دهید.

یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ های درب فر برقی کوپرزبرگ آلمان، بسته شدن آن به صورت خودکار است. برای بسته شدن درب نیازی به فشار نبوده و درب قبل از بسته شدن توسط دست به شکل خودکار و آهسته بسته می‌شود.

این قابلیت از ضربه و آسیب ناشی از بسته نشدن کامل درب یا فشار زیاد، جلوگیری می‌کند. همچنین در افزایش طول عمر لولا های درب نیز تأثیر دارد.


حالت توربو در فر کوپرزبرگ آلمان

در صورتی که از هر دو سینی فر برای طبخ غذا استفاده می‌کنید، حالت توربو به گرم شدن یکنواخت کل حجم فر کمک می‌کند. شدت دما در کل محفظه این فر یکسان بوده و فرایند پخت با گرم شدن یکنواخت ادامه پیدا می‌کند.


فر برقی توکار



سیستم همرفت در فر کوپرزبرگ

سیستم همرفت جزء قابلیت‌ های مهم فر برقی کوپرزبرگ آلمان محسوب می‌شود. فناوری همرفت به پخت غذا کمک می‌کند. همرفت یا فن کانوکشن یک سیستم خروجی هوا است که هوای گرم را به صورت یکسان و یکنواخت به غذا منتقل می‌کند. به این ترتیب این سیستم در هر چه بهتر پخته شدن غذا نقش دارد. همچنین سیستم همرفت باعث سرعت در طبخ غذا نیز خواهد شد.

کیک و دسری که شما در فر برقی توکار کوپرزبرگ با سیستم همرفت یا فن کانوکشن، تهیه می‌کنید، رنگ و ظاهر جذاب‌ تری خواهد داشت. صرفه‌ جویی در مصرف انرژی نیز از دیگر مزایای سیستم همرفت است.


مشخصات ظاهری فر کوپرزبرگ آلمان

مدل‌ های کلاسیک این فر آلمانی دارای اتصالات فلزی دست‌ ساز هستند. متریال فلزی به کار رفته در این محصول کیفیت بالایی داشته و در طولانی مدت کمتر دچار آسیب‌ دیدگی می‌شوند. طراحی، زیبایی عناصر فلزی، لوازم خانگی مانند اجاق‌ گاز و فر را برجسته‌ تر کرده و فضای خاصی را در نمای کلی آشپزخانه ایجاد می‌کند.

نمای شیشه‌ای فر برقی کوپرزبرگ آلمان از موادی مناسب تشکیل شده و در برابر شکستن و خراش مقاوم عمل می‌کند. در صورت شکستن احتمالی شیشه، قطعه‌ های آن به تکه‌ هایی کوچک تقسیم می‌شوند که از آسیب رسیدن به دست جلوگیری می‌کند. نمای شیشه‌ای فر نیز با یک پارچه نرم و مرطوب به راحتی تمیز خواهد شد.


نظرات کاربران درباره فربرقی کوپرز برگ آلمان

درصد زیادی از نظرات درباره فر برقی کوپرزبرگ آلمان، مثبت بوده است. کاربران از طراحی منحصر به‌ فرد فر، حالت توربو، برنامه‌ های متنوع پخت و پز، کیفیت ساخت عالی و... اعلام رضایت کرده‌اند. همچنین به سطح عملکرد این فر برای پخت انواع کیک، دسر و غذا های مختلف، امتیازی بالایی اختصاص داده‌اند.

قیمت مقرون‌ به‌ صرفه این محصول یکی دیگر از نقاط مثبت آن است که بسیاری از خریداران به آن اشاره کرده‌اند. این قیمت در برابر کیفیت محصول ارزشی منطقی دارد.


نقاط ضعف فر برقی کوپرزبرگ

فر کوپرزبرگ آلمان نقاط ضعف بزرگی ندارد و اکثر کاربران از تجربه خرید خود راضی بوده‌اند. با این حال برخی از افراد داغ شدن شیشه فر را جزء نقاط ضعف آن دانسته‌اند. البته شیشه این فر در برابر حرارت بسیار بالا مقاوم بوده و آسیبی به آن وارد نمی‌شود.

برخی از کاربران نیز جمع شدن ذرات چربی بر روی دیواره‌های فر را نکته منفی آن اعلام کرده‌اند. همان‌طور که ذکر کردیم این فر برقی توکار به سیستم تمیز کننده کاتالیزوری مجهز شده است. با استفاده از این فناوری شما می‌توانید فضای داخلی فر را به خوبی تمیز کنید.

با این حال شما می‌توانید از روش تمیز کردن توسط بخار استفاده کنید. با قرار دادن یک ظرف آب فرایند تبخیر شروع شده و بخار تشکیل می‌شود. این بخار باعث نرم شدن ذرات چربی داخل محفظه فر شده و شما می‌توانید به راحتی فر را تمیز کنید.

فرایند تمیز کردن محفظه داخلی فر را ترجیحاً یک تا سه ساعت بعد از اتمام پخت و پز انجام دهید.


فر برقی کوپرزبرگ با صفحه کلید لمسی

بعضی از مدل‌ های فر برقی کوپرزبرگ آلمان به صفحه نمایشگر دیجیتال مجهز شده است. حساسیت صفحه کلید لمسی این نمایشگر بسیار بالا بوده و اعداد و نشان‌ ها به شکلی واضح بر روی صفحه، نمایش داده می‌شوند.

شرکت سینا ایرانی زاده تنها نماینده انحصاری برند کوپرزبرگ آلمان در ایران است. محصولات متفاوت این برند با ضمانت‌ نامه 2 ساله و ارائه خدمات پس از فروش به مدت ده سال، در اختیار ایرانیان قرار می‌گیرد.



فر کوپرزبرگ آلمان



BEAUTY IS
IN SIMPLICITY

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این مقاله چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




REQUEST AND INITIAL VISIT

درخواست بازدید اولیه

جهت بازدید و برآورد هزینه خود توسط کارشناسان حرفه ای ما، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.