×

معرفی لوازم خانگی اسمگ smeg ایتالیا

مقدمه

لوازم خانگی به عنوان کالاهایی پرکاربرد و پراهمیت در سراسر جهان به فروش می‌رسند. بر این اساس برندهای مختلفی در دنیا در زمینه تولید انواع لوازم خانگی فعالیت می‌کنند. در این بین انتخاب یک برند معتبر و حرفه‌ای در هنگام خرید لوازم خانگی یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های افراد به شمار می‌رود. به همین علت در این مقاله قصد داریم تا به معرفی یکی از برترین برندهای تولید لوازم خانگی در دنیا یعنی برند لوازم خانگی اسمگ smeg ایتالیا بپردازیم. در این راستا با تاریخچه این برند، محصولات آن و... آشنا خواهیم شد.

معرفی برند اسمگ smeg ایتالیا

فناوری، با ترکیب دانش و خلاقیت همان اصلی است که برند اسمگ همواره آن را سرلوحه کار خود قرار داد است. واژه smeg در واقع مخفف کیفیت، طراحی و نوآوری است. پایبندی به این اصل سبب شده است تا لوازم خانگی برند اسمگ smeg جز خاص‌ترین و زیباترین محصولات لوازم خانگی در دنیا شناخته شوند.

برند smeg یک برند تولید لوازم خانگی در ایتالیا است که در سال 1948 تأسیس شد. این برند در ابتدا بیشتر با تولید یخچال‌های یکپارچه در بین مشتریان شناخته شد؛ اما امروزه تنوع محصولات این برند بسیار زیاد است و در زمینه تولید انواع مختلفی از لوازم خانگی فعالیت میکند. لوازم خانگی برند اسمگ smeg ایتالیا محصولاتی لوکس تولید میکند و مشتریانی در سراسر جهان دارد.

لوازم خانگی برند smeg با تکیه بر تکنولوژی‌های روز دنیا ساخته می‌شوند و از این رو دارای کیفیت بسیار بالایی در ساخت هستند. در ایران نیز محصولات این برند به صورت گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند. طراحی و ساخت لوازم خانگی برند اسمگ در چهار کارخانه مستقر در شمال ایتالیا انجام می‌شود. هر یک از این چهار کارخانه در تولید یک گروه محصول خاص فعالیت میکنند. اسمگ دارای شرکت‌های تابعه در سراسر جهان، دفاتر خارج از کشور و یک شبکه فروش گسترده است.



لوازم خانگی اسمگsmeg ایتالیا


محصولات برند لوازم خانگی اسمگ smeg ایتالیا

همان طور که عنوان شد، تنوع محصولات برند اسمگ ایتالیا بسیار بالا است و همین امر سبب شده است تا توجه مشتریانی از سراسر دنیا نسبت به خرید محصولات این برند جلب شود. در گذشته تولید محصولات در این شرکت تنها به چند محصول خاص محدود می‌شد، اما امروزه انواع مختلفی از لوازم خانگی توسط این برند به تولید می‌رسند.

اسمگ بیشتر به خاطر یخچال‌های یکپارچه به سبک دهه 1950 FAB که دارای گوشه‌های منحنی است، شناخته می‌شود. از دیگر محصولات این شرکت می‌توان به انواع ماشین ظرفشویی (مستقل - به سبک FAB، نیمه یکپارچه و کاملاً یکپارچه) ، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، مایکروویو، گاز صفحه‌ای، یخچال، دستگاه‌های قهوه‌ساز و لوازم خانگی کوچک مثل انواع همزن، مخلوط‌کن، کتری برقی و... اشاره کرد. در ادامه به معرفی برخی از لوازم خانگی برند اسمگ smeg ایتالیا خواهیم پرداخت و با مکانیزم و نحوه عملکرد آن‌ها بیشتر آشنا خواهیم شد.


• یخچال برند اسمگ smeg ایتالیا

یخچال‌های FAB اسمگ یخچال‌هایی جادار، زیبا و در عین حال نمادین هستند که توانستند تحولی در تولید یخچال‌های کلاسیک و یک طرح ایجاد کنند. یخچال‌ اسمگ به دلیل برخورداری از رنگ‌های زیبا و جذاب به یک شیء تزئینی در آشپزخانه نیز تبدیل شدند. منازل مدرن امروزی که از رنگ‌ها متنوع در طراحی بهره می‌گیرند، می‌توانند از این نمونه یخچال‌ها برای هماهنگ با سایر اجزا استفاده کنند. این یخچال‌ها از مشهورترین لوازم خانگی اسمگ smeg ایتالیا هستند که در ابعاد و رنگ‌های متنوعی به تولید می‌رسند.



یخچال برند اسمگ smeg ایتالیا



• محصولات تهیه مواد غذایی اسمگ

پس از موفقیت در تولید یخچال‌های FAB برند اسمگ به تولید و ساخت انواع دستگاه‌های قهوه‌ساز، میکسر، انواع همزن، تستر و ... روی آورد. طراحان اسمگ با درک کافی از نیازها و سلایق مشتریان، محصولاتی تولید کردند که از نظر طراحی بسیار خاص و از نظر کیفیت بسیار مطمئن بودند.

• اجاق گازهای برند اسمگ smeg

اجاق گازها یکی از مهم‌ترین انواع لوازم خانگی اسمگ smeg ایتالیا هستند که در انواع متنوعی بر اساس نیاز مشتریان ساخته می‌شوند. اجاق گازهای صفحه‌ای، اجاق گازهای مبله و... انواع اجاق گازهای تولید شده توسط برند اسمگ هستند. همچنین در تولید این اجاق گازها از طرح‌های کلاسیک، فانتزی و .... بهره گرفته شده است که این حق انتخاب را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا بتواند با توجه به سلیقه خود نمونه مد نظر را انتخاب کند.

• هود، فر و مایکروفر

هودهای اسمگ نیز جز محصولات پرطرفدار این برند شناخته میشوند. انواع مختلفی از فرها و مایکروفرها نیز توسط این برند تولید شده و به فروش می‌رسند. در واقع محصولات پخت و پز دسته مهمی از لوازم خانگی اسمگ smeg ایتالیا را تشکیل می‌دهند که توانسته‌اند نگاه مشتریان را به سوی خود جلب کنند.

• ماشین لباسشویی

ماشین‌های لباسشویی به تولید رسیده توسط برند اسمگ نیز بسیار جذاب و هیجان انگیز هستند. معیار خاص بودن در واقع به عنوان اولین معیار در مورد لوازم خانگی اسمگ smeg ایتالیا به چشم می‌خورد. برخی از نمونه ماشین‌های لباسشویی تولید شده توسط اسمگ دارای دربی خارجی هستند که می‌تواند در طراحی آشپزخانه به شکل کاملاً مؤثر ایفای نقش کند.

نکات خرید لوازم خانگی اسمگ smeg ایتالیا

برای خرید لوازم خانگی اسمگ smeg همواره لازم است تا نکاتی مد نظر قرار داده شوند. به عنوان مثال اولین نکته در هنگام خرید، توجه به میزان بودجه در نظر گرفته شده برای تهیه محصول است. اما نکته‌ی مهم در این رابطه این است که هیچگاه کیفیت را فدای کمیت نکنید. قیمت محصولاتی مانند لوازم خانگی اسمگ smeg ایتالیا ممکن است در مقایسه با برخی محصولات بیشتر به نظر برسد. اما کیفیت و طول عمر محصول تضمین کننده قیمت آن خواهد بود. برند smeg به عنوان یک برند معتبر در زمینه تولید لوازم خانگی شناخته می‌شود و همین امر می‌تواند کیفیت خرید را تضمین کند.

علاوه بر این توجه به نیازها و همچنین ویژگی‌های محصولات در هنگام خرید می‌تواند منجر به یک خرید مطمئن شود. لوازم خانگی اسمگ smeg ایتالیا، در ایران ازطریق فروشگاه‌های معتبر حضوری و اینترنتی قابل خریداری هستند. در خرید اینترنتی مشتریان امکان مقایسه محصولات از جهات مختلفی مثل قیمت، ویژگی‌ها و .... را به دست می‌آورند و همین امر به عنوان یک مزیت مهم در خرید اینترنتی محصولات به شمار می‌رود. دقت در هنگام خرید در نهایت می‌تواند رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد.

BEAUTY IS
IN SIMPLICITY

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این مقاله چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




REQUEST AND INITIAL VISIT

درخواست بازدید اولیه

جهت بازدید و برآورد هزینه خود توسط کارشناسان حرفه ای ما، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.