×

خرید سبد میوه شور داخل سینک

یکی از موارد کاربردی بعد از شستن میوه‌ها و سبزیجات و... نیز سبد میوه شور داخل سینک است که برای آبگیری میوه‌های شسته شده نیز بسیار کاربردی است. این مدل سبدها داخل سینک قرار گرفته و شما میوه‌ها را داخل آن ریخته و درون آن می‌مانند تا زمانی که خشک شوند. این اکسسوری آشپزخانه از خیس شدن روی کابینت‌ها و سطوح دیگر جلوگیری می‌کند. همچنین با خرید سبد میوه شور داخل سینک، دیگر نیازی به سبد اضافی نخواهید داشت. همچنین در صورت استفاده از این مدل سبد دیگر میوه‌ها با سطح داخلی سینک تماسی نخواهند داشت و نیازی به آبکشی مجدد نخواهد بود.

خرید سبد میوه شور داخل سینک

آشپزی و کار در آشپزخانه جدا از اینکه یکی از فعالیت‌های ضروری زندگی است، یکی از سرگرمی‌ها و هنرهای لذت بخش است. استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و کاربردی می‌تواند این فعالیت را راحت‌تر و لذت بخش‌تر کند. انواع تجهیزات گرماساز، سرماساز، ابزار مصرفی مانند چاقوها خردکن‌ها، سبدها و ظروف می‌توانند کارهای آشپزخانه را برای ما آسان کنند.

یکی از وسایل پر مصرف در آشپزخانه، سبدها هستند. سبدها عموماً برای کارهای گوناگونی مانند آبکشی انواع ظروف، میوه جات، سبزیجات، پاستا، برنج، و شست‌وشوی انواع میوه‌ها و سبزجات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یکی از کاربردهای مهم سبدها، شست‌وشو و آبکشی میوه‌ها و سبزیجات است. امروزه این سبدها در انواع متنوعی ساخته می‌شوند. سبدهای پلاستیکی، فلزی و سیلیکونی در ابعاد متفاوت و دارای قابلیت‌های گوناگون ساخته می‌شوند.

معمولاً سبدها به دلیل تماس مداوم با آب عمر کوتاهی دارند. پس لازم است که در هنگام خرید به کیفیت آن‌ها دقت کنید و محصولی را انتخاب کنید که در برابر آب مقاوم بوده و دچار خردگی، پوسیدگی و زنگ‌زدگی نشود.


سبد میوه شور داخل سینک




امروزه می‌توان با خرید سبد میوه شور داخل سینک از امکان شست‌وشوی میوه و سبزیجات با هر دو دست استفاده نمود. با این سبدها به راحتی می‌توانید میوه‌ها و سبزیجات را کاملاً تمیز کنید. این سبدها طوری طراحی شده‌اند که داخل سینک جا شوند. معمولاً با استفاده از سبد میوه شور داخل سینک نیازی به نگه‌داشتن سبد در دست خود یا استفاده از کاسه زیر سبد برای جلوگیری از تماس سبد با کف سینک نیز نیست و شما می‌توانید به راحتی اقدام به شست‌وشوی انواع مواد غذایی مورد نظر خود نمایید، چراکه ابعاد سبد میوه شور داخل سینک طوری طراحی شده است که بر روی لبه‌های سینک ظرفشویی قرار می‌گیرد. همچنین یکی از مشکلات پس از شست‌وشوی میوه‌ها و سبزی ها، قرارداد آن در جای مناسب برای خشک شدن و خارج شدن آب اضافی است. با استفاده از سبد میوه شور داخل سینک به دلیل داشتن دو زائده برای قرار گرفتن بر روی لبه‌ی سینک، می‌توانید میوه‌های شسته شده را بر روی سینک قرار دهید تا آب اضافی کم کم خارج شده و خشک شوند.

درصورتی که سینک ظرفشویی شما قابلیت نگهداری آب را داشته باشد، با استفاده از این سبد میوه شور داخل سینک دیگر نیازی به استفاده از کاسه یا لگن جداگانه ندارید و می‌توانید میوه و سبزیجات را داخل سینک بشویید.

انواع سبد میوه شور داخل سینک

سبد میوه شور داخل سینک فلزی

این سبدها عموماً ازجنس استیل ساخته می‌شوند و انواع توری و کاسه‌ای دارند. به دلیل استفاده از استیل، این سبدها کاملا در برابر آب مقاومند و با ضربه یا افتادن نمی‌شکنند. به همین جهت این سبدها عمر بالایی دارند. در برخی از انواع سبدهای فلزی، 4 پایه در بخش انتهایی تعبیه شده تا با ایجاد فاصله، مانع تماس سبد با کف سینک شده و آب اضافی در هنگام شست‌وشو از آن خارج شود. برخی از انواع سبد میوه شور داخل سینک فلزی نیز بصورت تاشو طراحی شده‌اند تا برای انواع سینک در ابعاد گوناگون قابل استفاده باشند.


سبد میوه شور داخل سینک فلزی





سبد میوه شور داخل سینک پلاستیکی

سبدهای پلاستیکی ممکن است عمر کمتری نسبت به سبدهای فلزی داشته باشند. این سبدها در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند و برای افرادی که رنگ و طرح وسایل آشپزخانه برایشان اهمیت دارد، گزینه‌ی مناسب‌نری به‌نظر می‌رسند. همچنین در زمینه‌ی هزینه هم می‌توان به، به‌صرفه بودن سبد‌های پلاستیکی اشاره کرد. باتوجه به اینکه هزینه‌ی تولید سبد‌های پلاستیکی از سبد‌های فلزی کمتر است، درنتیجه ارزان‌تر از نمونه مشابه فلزی است. از دیگر ویژگی‌های سبدهای پلاستیکی که نوعی مزیت برای آن‌ها به حساب می‌آید، وزن سبک آن‌هاست که پس از پر شدن سبد می‌توان به راحتی آن را حمل کرد.

سایر ویژگی های سبد میوه شور داخل سینک

در برخی انواع سبد میوه شور داخل سینک ویژگی‌های جدید و منحصربه‌فردی تعبیه شده تا بتوانید برای کارهای مختلفی از این سبد میوه شور داخل سینک استفاده کنید. برای مثال سبد میوه شور داخل سینک پلاستیک با دستگیره‌های فلزی تاشو طراحی شده که می‌توان دستگیره‌ها را باز کرده و بر روی سینک ظرفشویی قرار داد و پس از شست‌وشوی میوه‌ها و سبزیجات و خارج شدن آب اضافی، آن را با سبد داخل یخچال قرار داد یا به محل مورد نظر منتقل کرد. همچنین سبد میوه شور داخل سینک تاشو دارای دو بخش تا شونده هستند که یک بخش به عنوان سبد و بخش دیگر به عنوان لگن مورد استفاده قرار می‌گیرد. به این ترتیب می‌توانید میوه‌ها را در یک بخش شسته و به راحتی با تا کردن آن به بخش دیگر منتقل کنید تا به راحتی آبگیری و خشک شوند. این سبدها عموماً از جنس پلاستیک باکیفیت بوده و در رنگ‌های متنوع و زیبا ساخته می شوند. کیفیت لولای مورد استفاده در این سبدها بسیار حائز اهمیت است چون درصورتی که لولا ضعیف باشد، عمر محصول کوتاه خواهد بود. سبد میوه شور داخل سینک فلزی کشویی نیز یکی دیگر از سبدهای خاص است که متناسب با اندازه‌ی سینک و مقدار موادی که قصد شست‌وشوی آن‌ها را دارید می‌توانید اندازه‌شان را تنظیم کنید. در زمان عدم استفاده از این سبد، می‌توانید آن را جمع کنید تا جای کمتری اشغال کند و به‌عنوان یک سبد کوچک نیز برای نگهداری اقلام گوناگون می‌توان از آن استفاده نمود.

سخن پایانی

انواع تجهیزات و ابزارهای گوناگون برای استفاده در آشپزخانه ساخته می‌شود، امروزه تولیدکنندگان وسایل آشپزخانه، برای آسان نمودن قعالیت‌های پخت و پز و رقابت با یکدیگر اقدام به نوآوری و خلاقیت در طراحی این وسایل می‌کنند که با استفاده از آن‌ها می‌تواند فعالیت‌های عادی آشپزخانه را به راحتی و در زمان کوتاه‌تری انجام داد. در هنگام خرید این وسایل باید به کیفیت و دوام آن‌ها توجه ویژه‌ای نمود و وسایلی را خریداری نمایید که طول عمر بیشتری داشه باشند تا نیاز به خرید مکرر تجهیزات نباشد. همچنین به دلیل تماس مستقیم این وسایل با مواد غذایی، برخورداری از کیفیت مناسب بسیار حائز اهمیت است.

شرکت ایرانی زاده انواع سبد میوه شور داخل سینک با قیمت مناسب را در اختیار شما قرار می دهد.


BEAUTY IS
IN SIMPLICITY

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

جدیدترین پروژه ها

THE LATEST PROJECTS

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این مقاله چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




REQUEST AND INITIAL VISIT

درخواست بازدید اولیه

جهت بازدید و برآورد هزینه خود توسط کارشناسان حرفه ای ما، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.